Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet ei matkustele?

Vierailija
05.10.2024 |

Ne vain ajaa romuautoilla pitkin kyliä. Nuoret naiset matkustelee.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jo nuorten miesten mollaaminen! Paremmalla tolalla heidän harrastetoimintansa näyttäisi kuitenkin olevan. Ei tarvitse kuin vilkaista terveysselvityksiä, mielenterveystilastoja ja kouluterveyskyselyjä niin voi ihan itsekin todeta tuon.

Vierailija
42/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei paljon romurallia ajella ympäri kyliä.

Oma kokemukseni on, että Helsinkiläiset pojat/miehet matkustelevat, mutta vantaalaiset, keravalaiset yms lökäpöksyt eivät. Ajavat mieluummin pörisevillä autoilla ympyrää ja juovat kiljua. Mistä mahtaa johtua?

Helsinkiläiset homomiehet matkustelevat koska löytävät seksiseuraa ulkomailta kuten naisetkin. Tavalliselle suomalaiselle miehelle seksinsaanti on vaikeaa esim. Saksassa tai Hollannisa, mutta nainen saa siellä seksiä heti jos haluaa.

Suomalaisella naisella on legendaarisen helppo maine. 

Ja silti valitatte, että suomalaiset naiset on pihtareita. Yrittäkää jo päättää, miten se nyt oikein on 🙄

Ne antavat hanuria ulkomaalaisille, mutta eivät suomalaisille.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000791646.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BS!

Itse matkustelen vuosittain Japanissa ja Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde. M30

Päätä jo ikäsi. Olet joskus M22, M25, M25, M28 ja nyt näemmä M30.

Vierailija
44/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meidän poika ja kaverinsa tekevät vuosittain 3-4 ulkomaan reissua. Ikää porukalla on 18-19 vuotta. Tietysti sitten intin aikana eivät matkustele, mutta varmaan sen jälkeen taas haluaa poika reissun päälle sitten lähteä. 

Vierailija
45/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt omasta puolisosta vai haukutteko miehiä?

Aivan...

Vierailija
46/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan...

Kannattaa ilmiantaa ketju, se on provo.

Mitä enemmän ilmiantoja sitä varmemmin poistuu.

Ilmiannoin sen jo eilen mutta yhä täällä joten mode vielä piut paut välittää.

Palautetta myös ylläpitoon ja linkki tähän ketjuun.

Vierailija
47/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu omaan piikkiin on typerää. Hankkii osaamisen jonka avulla pääsee reissaamaan ja kun hoitaa hommansa hyvin, aina jää päivä tai kaksi "turismiin".

nimim kultakorttilainen 55 maassa käyneenä - joista alle viisi ns itse maksettuna.

Kuinka nuori olet? Montako reissua teit nuorena?

Vierailija
48/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan...

Kannattaa ilmiantaa ketju, se on provo.

Mitä enemmän ilmiantoja sitä varmemmin poistuu.

Ilmiannoin sen jo eilen mutta yhä täällä joten mode vielä piut paut välittää.

Palautetta myös ylläpitoon ja linkki tähän ketjuun.

Moderaattoreita ei kiinnosta koska täällä haukutaan taas miehiä. Palstan spérmaämpärit taas väittää ettei näitä ketjuja ole edes olemassa, he keskustelevat vain omista puolisoistaan ja kokemuksista. Koskaan miehiä ei yleistetä täällä. Silti näitä ketjuja tulee useita joka päivä.

Vierailija
49/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu omaan piikkiin on typerää. Hankkii osaamisen jonka avulla pääsee reissaamaan ja kun hoitaa hommansa hyvin, aina jää päivä tai kaksi "turismiin".

nimim kultakorttilainen 55 maassa käyneenä - joista alle viisi ns itse maksettuna.

Minäkin olen matkustanut työssäni, mutta en ole koskaan sitä ajatellut minään hupimatkailuna. 

T. Platinakorttilainen sekä Finnairilla että aikoinaan Deltalla.

Vierailija
50/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eikö tämä ole hirveän hupaisaa ja jälleen yksi esimerkki tämän ajan tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta?

Se on naiset ja tytöt, jotka ovat niiiiiiiin huolissaan ympäristöstä ja ilmastonmuutoksesta ja se on naiset ja tytöt jotka niin mielellään lentelevät nuuhkimassa sitä ihanooo kansaevvvälistä tunnelmoo turistipaikoissa ja shoppailevat siisniiku suurkaupungeissa ku Junttilasta ei saa (vaikka nettikaupat on keksitty).

Pojat ja miehet ovat skeptisempiä ilmastonmuutoksen suhteen ja ympäristöön he suhtautuvat pragmaattisemmin. He eivät välitä matkailusta ja lentämisestä, vaan retkeilevät kotimaassa tai pysyvät kotona. 

Se  on naiset ja tytöt, jotka on niin woke ja vastustavat rsismia, ihan amerikan malliiin niin ja se on naiset ja tytöt, jotka eniten halveksivat, juntittelevat ja rsistisesti pilkkaavat kaikkea suomalaista ja pitää aina ulkomaista parempana, oli  kyse k

Viisasta puhetta!

Vierailija
51/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä haukutaan mua, vaikka mitään pahaa en ole tehnyt. Ei mua vaan huvita lähteä minnekkään ilman mitään päämäärää. Enkä nauti väkiryysiksistä yhtään. Mukavampaa on, kun on sitä kyynärtilaa.

Ihan kotikulmilla on mukava olla.

Ei suomimies vain voi voittaa. Jos poistut kotoa niin tuhoat ilmaston senkin persu nazzi, jos et niin olet incel 

Vierailija
52/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivoisin, että oma lapseni, nuori mies hänkin, matkustelisi vähän vähemmän. Tälläkin hetkellä on kolmen kuukauden reissussa. Ehti olla kolme viikkoa Suomessa edellisen reissun jälkeen.

Vierailija
53/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BS!

Itse matkustelen vuosittain Japanissa ja Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde. M30

Päätä jo ikäsi. Olet joskus M22, M25, M25, M28 ja nyt näemmä M30.

Miehiä on kaiken ikäisiä.

Vierailija
54/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vaikka tulla ilmi minkälaisia loosereita ovat, kuplassa on turvallista eikä vaadi rohkeutta elää oikeasti elämää.

Suurin "luuseri" eli  " loser " on tollo, joka ei itse osaa edes kirjoittaa (= ei kannata käyttää vieraskielisiä termejä ellei tahallisesti halua korostaa tyhmyyttään), mutta kova tarve päteä ja hilata itseään ylöspäin haukkumalla ja painamalla muita alas.

Vierailija
55/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei paljon romurallia ajella ympäri kyliä.

Oma kokemukseni on, että Helsinkiläiset pojat/miehet matkustelevat, mutta vantaalaiset, keravalaiset yms lökäpöksyt eivät. Ajavat mieluummin pörisevillä autoilla ympyrää ja juovat kiljua. Mistä mahtaa johtua?

Kappas. Itse en ole huomannut mitään maagista eroa sen perusteella asuuko joku Mellun- vai Länsimäen puolella Helsinki -Vantaa rajaa.

Vierailija
56/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta mikään matkustelu pätkääkään.  T.mies 29v

Vierailija
57/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naamalla sen tietää, että ei ne siellä ulkomaillakaan piirakkaa anna, kun ei kotimaassakaan saa. Sitten on tuhansia euroja mennyt hukkaan, jotka olisi voinut käyttää kotimaassa ajeluun, pelailuun, syömiseen ravintolassa.

Vierailija
58/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkat ovat eri asia kuin vapaa-ajan matkat. Työmatkan kohdetta ei voi itse määrätä. Ei ole vapautta.

Vierailija
59/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumies seikkailijamies on pelkkä myytti. Suomalaisessa kulttuurissa naiset lähtevät ja miehet jäävät. Myös Suomen rajojen sisällä. Peräkammarinpoika - käsitteelle ei ole naispuolista vastinetta. En tiedä miksi on näin koska läpi ihmiskunnan historian miehet ovat olleet niitä jotka lähtevät. 

Vierailija
60/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita syitä esim. 

- Miehet keskimäärin syrjäytyneempiä 

- Kiinnostaa muut asiat, joihin rahat käyttää

- Keskimäärin säästää enemmän tuloistaan, kuin naiset

- Armeija vie mahdollisen "välivuoden" lukion/amiksen jälkeen 

- Ei kiinnosta jenkki instagram "highlife" larppaus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä