Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet ei matkustele?

Vierailija
05.10.2024 |

Ne vain ajaa romuautoilla pitkin kyliä. Nuoret naiset matkustelee.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä haukutaan mua, vaikka mitään pahaa en ole tehnyt. Ei mua vaan huvita lähteä minnekkään ilman mitään päämäärää. Enkä nauti väkiryysiksistä yhtään. Mukavampaa on, kun on sitä kyynärtilaa.

Ihan kotikulmilla on mukava olla.

Vierailija
22/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BS!

Itse matkustelen vuosittain Japanissa ja Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde. M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat kyllä matkustelevat paljon. 

Vierailija
24/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu on kallista enkä saa siitä mitään irti. Miksi mennä johonkin maahan missä asiat huonommin kuin Suomessa?

Kaukomaissa ei sähköä, ei nettiä eikä puhdasta vettä. En downgreidaa elämääni ja vielä maksa siitä!

Vierailija
25/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien OF ei tuota yhtä hyvää matkakassaa. Ei tule kutsuja Dubaihin.

Vierailija
26/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäältä tulisi matkustella, toisaalta ei. 

Teette pojat just niin kuin teitä huvittaa. Muiden mielipiteistä viis!

Vierailija
27/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykynuorista mut ei mulla ollut mitään tarvetta matkustella🤷

Vierailija
28/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on 24/7 nenä kiinni tietokoneruudussa

Vierailija
29/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat ihan totaalisia surkimuksia. Työttömiä, amiksia, syrjäytyneitä jne.

Näistä jutuista päätellen te vanhat naiset sitten olettekin oikein yhteiskunnan kermaa.

Niin olemme. Emme tee rikoksia, olemme yhteisölle hyödyksi. 

Mitä nyt annetaan välillä vanhuksille eutanasiaa ja pakastellaan vauvoja, sekä tehdään muuta kuvottavaa.

Vierailija
30/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat rikastua, koska kaikki rahat menisivät muuten naisiin.

Taloudellinen riippumattomuus kiinnostaa enemmän kuin h#orojen rahoittaminen.

Vierailija
31/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikö tämä ole hirveän hupaisaa ja jälleen yksi esimerkki tämän ajan tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta?

Se on naiset ja tytöt, jotka ovat niiiiiiiin huolissaan ympäristöstä ja ilmastonmuutoksesta ja se on naiset ja tytöt jotka niin mielellään lentelevät nuuhkimassa sitä ihanooo kansaevvvälistä tunnelmoo turistipaikoissa ja shoppailevat siisniiku suurkaupungeissa ku Junttilasta ei saa (vaikka nettikaupat on keksitty).

Pojat ja miehet ovat skeptisempiä ilmastonmuutoksen suhteen ja ympäristöön he suhtautuvat pragmaattisemmin. He eivät välitä matkailusta ja lentämisestä, vaan retkeilevät kotimaassa tai pysyvät kotona. 

Se  on naiset ja tytöt, jotka on niin woke ja vastustavat rsismia, ihan amerikan malliiin niin ja se on naiset ja tytöt, jotka eniten halveksivat, juntittelevat ja rsistisesti pilkkaavat kaikkea suomalaista ja pitää aina ulkomaista parempana, oli  kyse kulttuurista, ruuasta tai ihmisistä.

Miehet ja pojat ovat selvästi rsistisempiä kuin naiset ja  tytöt. He harvemmin juntittelevat ketään. 

Vierailija
32/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni 24v kävi 3 viikkoa Japanissa ja nyt lokakuussa lähtee Rodokselle viikoksi. Kuopus 22v. kävi kaveriporukalla Albaniassa viikon.

Vierailija
33/90 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa?

Vierailija
34/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu harrastuksena on kyllä aika junttia nykyään. 

Vierailija
35/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu harrastuksena on kyllä aika junttia nykyään. 

On tosi vapauttavaa olla juntti. Ei tarvitse miettiä kenenkään mielipiteitä matkustamisesta tai muustakaan ja sydän syrjällään pelätä mokaavansa ja olevansa nolo. Suosittelen.

Vierailija
36/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää matkustella

Vierailija
37/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi vaikka tulla ilmi minkälaisia loosereita ovat, kuplassa on turvallista eikä vaadi rohkeutta elää oikeasti elämää.

Tähän argumenttiin oon muuten elämässäni törmännyt vain naisten kanssa keskustellessa. Sillä ei liene muuta tarkoitusta kuin saada keskustelukumppani epäilemään itseään. Mitä $#%&@ se "oikeasti eläminen" tarkottaa? Tätä viljelevät hupakot ovat keksineet elämän tarkoituksen, mutta eivät paljasta muille? Aika kylmäkiskoista toimintaa.

Ja ei, kyse ei ole siitä että olisin looseri. Talouteni, kuntoni ja mielenterveyteni ovat kunnossa, toisin kuin niillä naisilla, joilta olen tota shaibaa kuullut. Muutaman reissun tehtyä olen vain todennut että kotona on a) kivempaa b) paljon tehtävää c) rahaa säästyy mukavempiin asioihin.

Kääntäen: Miksi naiset kokevat pakottavaa tarvetta matkustella?

M41

Vierailija
38/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei paljon romurallia ajella ympäri kyliä.

Oma kokemukseni on, että Helsinkiläiset pojat/miehet matkustelevat, mutta vantaalaiset, keravalaiset yms lökäpöksyt eivät. Ajavat mieluummin pörisevillä autoilla ympyrää ja juovat kiljua. Mistä mahtaa johtua?

Helsinkiläiset homomiehet matkustelevat koska löytävät seksiseuraa ulkomailta kuten naisetkin. Tavalliselle suomalaiselle miehelle seksinsaanti on vaikeaa esim. Saksassa tai Hollannisa, mutta nainen saa siellä seksiä heti jos haluaa.

Suomalaisella naisella on legendaarisen helppo maine. 

Vierailija
39/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi matkustella? Yhdellä lennolla tulee matkustajaa kohti koko vuoden pillurallien päästöt, joten siihen nähden autolla kotikaupungissa ajelu on ekoteko.

Vierailija
40/90 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Olen aina ihmeteelyt, miksi minunkin miespuoliset kaverini pysyvät mielummin kotonaan tai käyvät korkeintaan kotimaanmatkoilla. Sen sijaan naispuoliset kaverini lähtevät mielellään ulkomaille.

Eikä kyse ole edes rahasta tai kielitaidosta. Minä tunnun olevan jonkinlainen poikkeus, kun olen asunutkin ulkomailla.

Ne naispuoliset jakavat siellä pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme