Mies haluaa erossa MINUN koirani
Olen eroamassa miehestäni ja hän vaatii MINUN koiraani itselleen erossa. Perustelee asiaa sillä että hän on vastannut sen hoidosta 4v ajan, harrastaa sen kanssa ja maksaa esim. vakuutukset ja eläinlääkärikäynnit. Mies hoitaa koiraa kun minä hoidan perheen yhteisiä lapsia. Miten saan miehen tajuamaan, että minä omistan koiran eikä hän?
Kommentit (48)
Mies voi ostaa koiran sinulta. Paljonkos se pentuna maksoi??
Ostat sitten uuden, vaikka ethän sinä koiraa tarvitse. Se olisi sinulle turha kuluerä erotilanteessa, jolloin rahat ovat yleensä vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole huolehtinut koirasi hoitamisesta ja kustannuksista?
Miksi naisen pitäisi hoitaa koiraa JA lapsia? Hei haloo nyt
Koska se on AP:N koira. Hoitakoon oman koiransa tai antakoon/myyköön miehelle johon koira satavarmasti on enemmän kiintynyt koska mies on sitä hoitanut ja ulkoiluttanut ja sen kanssa harrastanut.
Mikä ihmeen este lapset on koiran hoitamiselle?
Monet naiset hoitaa sekä lapset että koiran että kodinhoidon.
Anna miehen viedä piski, pääset riesasta.
Minäkin haluaisin tasokkaampi trolleja, mutta kaikkea ei voi elämässä saada.
Onko mies itse valinnut, että hän voi "hoitaa koiraa", kun sinä kannat vastuun lapsista vai kyllästyitkö itse koiranhoitoon?
Jos kyllästyit, myy koira ja tehkää viralliset paperit. Jos taas systeemi oli pakkoraossa tehty, pidät koirasi, se on sinun omaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
No kai sulla on kauppakirjat tallella.
Tuo on hirveää ajattelua, toivon todella että mies vie asian oikeuteen, mies on siis hoitanut koiran, maksanut sen kulut ja harrastaa koiran kanssa, akka kitisee kenen nimi on papereissa mitään väliä ei siis ole mikä on koiran parhaaksi. Tuommoiselle en ikinä soisi mitään lemmikkiä.
Anna sille lapset ja sano että pidä sinä vaihteeksi näistä huolta ja minä koirasta. Menkää vaikka oikeuteen asiasta.
Miksi naisen pitäisi hoitaa koiraa JA lapsia? Hei haloo nyt