Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kaakaobaari ja aamiaiskaappi!

Vierailija
05.10.2024 |

Nämä ovat jostain syystä tosi suosittuja, tai ainakin hypetettyjä. Kummankaan pointtia ja käyttötarkoitusta en tosin ymmärrä. Minusta kaakaon voi tehdä ihan normaalista kaapeissa olevista aineksista, kun kaakaota tekee mieli. Ja samoin aamiaisen voi koota ihan samoin kuin iltapalankin, ottamalla astiakaapista astiat, leipä leipäkorista tms ja jääkaapista voit, maidot ja juustot ym. No, ehkä vika on minussa kun en vain tajua miksi kaakaobaari ja aamiaiskaappi on niin tärkeitä ja hienoja juttuja. Joten kysynpä sinulta, onko sinulla kotona erillinen kaakaobaari ja aamiaiskaappi?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamianen ei maistu miltään, jos sitä ei syö aamiaskaapissa.

Vierailija
22/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisikin hauska uusi trendi. Aamiaiskomero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ovi laittaa kiinni syömisen ajaksi?

Vierailija
24/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta mummollani oli jauhokomero.

Vierailija
25/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä on myös illalliskaappi ja yösyöntikaappi?

Vierailija
26/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä ruokakomeron. Olen suunnitellut itselleni unelmien talon, ja siinä on ruokakomero.

Vierailija
27/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ovi laittaa kiinni syömisen ajaksi?

Tottakai, ei tule ylimääräistä häiriötä syömiseen.

Vierailija
28/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan. Kahvinkeitin ja kahvitarpeet, paitsi maito, ovat sellaisen emännänkaappi-tyylisen kaapin pöytätasolla ja se on ihan näppärä systeemi, koska kahvia juodaan paljon.

Vierailija
29/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta mummollani oli jauhokomero.

Oliko mummolla puhtaat jauhot pussissa?

Vierailija
30/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. En ole oikein lämmennyt keittiön toimintojen piilottamista ovien taakse. 

Vierailija
31/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teillä on myös illalliskaappi ja yösyöntikaappi?

Joillakin on se kapselivaatekaappi vai mikä se nyt olikaan. Meillä on kaappikoti. On nukkumakaappi, työkaappi, vessakaappi, lounaskaappi, telkkarinkatsomiskaappi, sohvakaappi, päivällisensyöntikaappi, suihkukaappi ja lastenkaappi. Itse tykkään eniten kuitenkin meikkauskaapista, olen sen sisustanut niin kauniiksi. 

Vierailija
32/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. En ole oikein lämmennyt keittiön toimintojen piilottamista ovien taakse. 

Kaakaobaari ei ole kaapissa eikä ovien takana vaan esillä pöytätasolla, usein olohuoneen sivupöydällä. 

Vierailija
33/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kyllä ruokakomeron. Olen suunnitellut itselleni unelmien talon, ja siinä on ruokakomero.

No sellaiselle isolle, viileälle säilytystilalle on ihan järkeen perustuvaa käyttöäkin, toisin kuin näille hömpötyksille.

Vierailija
34/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moisista kuullutkaan. Ei siis ole.

Vierailija
35/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottakai! Aamiainen on päivän tärkein ateria. 

Vierailija
36/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaiselle isolle, viileälle säilytystilalle on ihan järkeen perustuvaa käyttöäkin, toisin kuin näille hömpötyksille.

Ei mua kyllä kiusaa sekään, jos joku haluaan kotiinsa jotain mun näkökulmasta tarpeetonta.

Vierailija
37/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myslipaketti on tuossa pöydällä ja maito jääkaapissa. Siinä aamiainen.

Vierailija
38/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaobaarihan on ihana. Niin jouluisa. Ja hana ottaa aina siitä melkein valmis kaakao kun tulee töistä kotiin. Maito vaan pitää hakea erikseen, muut on siinä kaikki heti valmiina. Keksitkin ja kaikki.  Laitan jo kolmatta kertaa tänä vuonna. 

Vierailija
39/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaakaobaaria en oo nähnyt, mutta eikös aamiaiskaapin idea oo se, että kahvinkeiton ja leivänpaahdin jää oven taa? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Eikö leivänpaahdinta voi sitten muulloin käyttää? Mulla on leivänpaahdin kaapissa,missä on muutakin. Outoa tehdä iso kaappi joka vie metreittäin tilaa vain parin pienen kodinkoneen takia.

En mä oo koskaan kenelläkään nähnyt tuollaista aamiaiskaappia, kuvissa vain. Mutta kait sen oven saa auki muulloinkin kuin aamulla?

Sittenhän sitä on outoa kutsua aamiaiskaapiksi. Välipalakaappi? Kodinkonekaappi? Kodinkonekaappi tarvitsemillesi keittiön koneille joita et halua katsoa muuten kuin käytettäessä?

Vierailija
40/104 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakaobaarihan on ihana. Niin jouluisa. Ja hana ottaa aina siitä melkein valmis kaakao kun tulee töistä kotiin. Maito vaan pitää hakea erikseen, muut on siinä kaikki heti valmiina. Keksitkin ja kaikki.  Laitan jo kolmatta kertaa tänä vuonna. 

Melkein valmis? Eikö kaakao kuitenkin valmisteta keittiössä, tai ainakin kuumennetaan maito?