Onko teillä kaakaobaari ja aamiaiskaappi!
Nämä ovat jostain syystä tosi suosittuja, tai ainakin hypetettyjä. Kummankaan pointtia ja käyttötarkoitusta en tosin ymmärrä. Minusta kaakaon voi tehdä ihan normaalista kaapeissa olevista aineksista, kun kaakaota tekee mieli. Ja samoin aamiaisen voi koota ihan samoin kuin iltapalankin, ottamalla astiakaapista astiat, leipä leipäkorista tms ja jääkaapista voit, maidot ja juustot ym. No, ehkä vika on minussa kun en vain tajua miksi kaakaobaari ja aamiaiskaappi on niin tärkeitä ja hienoja juttuja. Joten kysynpä sinulta, onko sinulla kotona erillinen kaakaobaari ja aamiaiskaappi?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta on spa jossa sauna, kylpyammeet normaali ja pore sekä sadesuihkut upealla laatoituksella tietenkin. Jokainen tavallaan.
Kuumasta saunasta kuumaan kylpyyn ja sitten vielä kuumaan porekylpyyn. Uhhuh. Jokainen tavallaan totta tosiaan.
Ei niitä kaikkia samana päivänä käytetä, fiiliksen ja tarpeen mukaan.
Mulla on karkkikaappi. Mutta kukaan muu ei meillä tiedä sitä. Luulevat sen olevan mun terveyssidekaappi.
Onko kaakaobaarissa siis töissä kaakaobaarimikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaobaaria en oo nähnyt, mutta eikös aamiaiskaapin idea oo se, että kahvinkeiton ja leivänpaahdin jää oven taa? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Miksi niiden pitää olla oven takana?
Siksi, kun keittiö on nykyään olohuoneessa. Halutaan piilottaa kaikki kaappien taakse. Meillä on ihan tavallinen keittiö ja olohuone erikseen.
Ei kaivata mitään turhaa, ei ole eikä tule noita kaappeja.
On tottakai ja myös viskikaappi, perunakellari ja vaikka mitä.
En usko oikeasti, että kellään on noita otsikossa mainittuja.
On erittäin hyvä viinakaappi (löytyy mietojakin ).
Vierailija kirjoitti:
Mulla on karkkikaappi. Mutta kukaan muu ei meillä tiedä sitä. Luulevat sen olevan mun terveyssidekaappi.
Eikö puppakaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaobaari on outo. Kuka oikein juo niin paljon kaakaota, että haluaa sitä varten pitää koko ajan olohuoneessa esillä kaakaojauhetta, vaahtokarkkeja, mukeja jne? En tajua minäkään.
Eikö tuollaiset ole jotain rikkaiden kotiäitien juttuja? Siis sellaisten, joilla ei ole mitään oikeaa tekemistä elämässään, ja siksi se pitää täyttää tuommoisella puuhastelulla.
Sisustus - ja somejuttuja, eipä niillä muuta tarkoitusta ole. Joutilaitten puuhastelua.
Aamiaiskaapista tykkäisin, sinne menisi kyllä myös airfryer ja blenderi. Kodinkoneet olisi kiva olla näppärästi käyttövalmiina saatavilla, mutta silti pois näkyviltä. Kai seoli jonkinlainen kodinkonekaappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaobaaria en oo nähnyt, mutta eikös aamiaiskaapin idea oo se, että kahvinkeiton ja leivänpaahdin jää oven taa? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Miksi niiden pitää olla oven takana?
Ei ne nyt varsinaisesti kauniita ole. Mutta kyllä nuo + vedenkeitin on meillä esillä. Kahvinkeitin käytössä päivittäin. Eikä sitä kahvinkeitintä voi siellä aamiaiskaapissa käyttää, höyry pilaisi sen hyvin äkkiä. Turhake olisi meille. Ehkä joku muu tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ameriikkalaisten hömpötyksiä molemmat.
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jouluna.
Samoin meillä kun on ollut enemmän porukkaa, tuo kaakaobaari siis.
Aamiaiskaapin laittaisin keittiöön jos olisin rakentamassa/remontoimassa. Olen nähnyt tutuilla ja itse tykkään. Varsinkin jos ovet on sellaiset että auki ollessa taittuvat kaapin sisään. Voi pitää avoinna tai halutessaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko tylsiä. Kaakaobaari on arjen luxusta. Haluaisitte sellaisen kuitenkin itsekin, ette vain kehtaa myöntää.
Mun ei tarvitse osallistu jokaiseen trendipelle-somevillitykseen.
En näe tuossa mitään luxusta. Wn edes arjen luxusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vessassa myös useampi teline wcpaperi rullille. Aamun löräys. Päivän helpotus. Iltapäivän tyhjennys ja illan tujaus.
Onko vieraille seinällä ohjeistus, ettei moukka pyyhi päivän helpotusta illan tujauksen paperilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakaobaari on outo. Kuka oikein juo niin paljon kaakaota, että haluaa sitä varten pitää koko ajan olohuoneessa esillä kaakaojauhetta, vaahtokarkkeja, mukeja jne? En tajua minäkään.
Eikö tuollaiset ole jotain rikkaiden kotiäitien juttuja? Siis sellaisten, joilla ei ole mitään oikeaa tekemistä elämässään, ja siksi se pitää täyttää tuommoisella puuhastelulla.
Ei, ihan tavalliset suomalaiset niitä kotiinsa laittaa. Enemmän ehkä wt meininkiä kuin rikkaiden meininkiä, ainakin Suomessa.
Eikö noiden pointtina ole saada tykkäyksiä instassa, kun on niin ihanan tunnelmallista?
En tarvitse erillistä baaria kaakaojauhepurkille. Kaakaobaari kuulostaa jonkun muovisen somejulkkiksen päälle liimatulta "lifestyleltä".
Ameriikkalaisten hömpötyksiä molemmat.