Onko teillä kaakaobaari ja aamiaiskaappi!
Nämä ovat jostain syystä tosi suosittuja, tai ainakin hypetettyjä. Kummankaan pointtia ja käyttötarkoitusta en tosin ymmärrä. Minusta kaakaon voi tehdä ihan normaalista kaapeissa olevista aineksista, kun kaakaota tekee mieli. Ja samoin aamiaisen voi koota ihan samoin kuin iltapalankin, ottamalla astiakaapista astiat, leipä leipäkorista tms ja jääkaapista voit, maidot ja juustot ym. No, ehkä vika on minussa kun en vain tajua miksi kaakaobaari ja aamiaiskaappi on niin tärkeitä ja hienoja juttuja. Joten kysynpä sinulta, onko sinulla kotona erillinen kaakaobaari ja aamiaiskaappi?
Kommentit (104)
Aamiaiskaappi on ollut käytössä kohta neljä vuotta ja siitä en enää luovu, olipa muotia tai ei. Ihanaa kun kaikki kodinkoneet (kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin, blenderi sekä mehupuristin) ovat kaikki helposti käytettävissä, mutta poissa näkyvistä. Keittiön tasot on aina siistit. Meillä aamiaiskaappi on keittiötason päällä, joten haluamansa koneen voi nostaa kaapista tasolle. Osaa koneista käytän kuitenkin ihan kaapin sisällä (esim. kahvinkeitin, leivänpaahdin ja vedenkeitin) ja hyvin on kaappi kestänyt.
Aamiaiskaapissa meillä on kahvin ja teen valmistukseen liittyvät tarvikkeet, mutta ei mitään aamiaistarvikkeita. Olen kokenut aamiaiskaapin erinomaiseksi paikaksi säilyttää yleisimmin käyttämiäni keittiön pienkoneita.
Kaakaobaarista kuulen ensimmäistä kertaa. Aamiaiskaapista puhui yksi tuttava jo vuosia sitten. Heidän uuteen asuntoonsa oli tulossa sellainen. En tiedä tuliko, kun en ole koskaan käynyt kylässä. Eikö se ole jo passé?
Vierailija kirjoitti:
Aamiaiskaappi on ollut käytössä kohta neljä vuotta ja siitä en enää luovu, olipa muotia tai ei. Ihanaa kun kaikki kodinkoneet (kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin, blenderi sekä mehupuristin) ovat kaikki helposti käytettävissä, mutta poissa näkyvistä. Keittiön tasot on aina siistit. Meillä aamiaiskaappi on keittiötason päällä, joten haluamansa koneen voi nostaa kaapista tasolle. Osaa koneista käytän kuitenkin ihan kaapin sisällä (esim. kahvinkeitin, leivänpaahdin ja vedenkeitin) ja hyvin on kaappi kestänyt.
Aamiaiskaapissa meillä on kahvin ja teen valmistukseen liittyvät tarvikkeet, mutta ei mitään aamiaistarvikkeita. Olen kokenut aamiaiskaapin erinomaiseksi paikaksi säilyttää yleisimmin käyttämiäni keittiön pienkoneita.
Eli kyseessä on siis keittiökaappi.
Mä otan tän käyttöön. Viherpersu on mun uusi lempisana.