Miksi kokoomusta äänestäviä vihataan?
Kerroin töissä, että olen äänestänyt koko elämäni joko kokoomusta tai RKP:ta. Tämän jälkeen minua ruvettiin syrjimään ja kukaan ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olen töissä ravintola-alalla ihan oikeassa ravintolassa (ei mikään McDonalds siis tai muukaan ketju-ravintola)
Kommentit (178)
Miksi luopioita ja piilokommunisteja yleensä nyt vihataan.
Tässä sinulle kotiläksy luettavaksi.
Olet osallinen hyvinvointivaltionpurkamiseen. Saatko tosiaan niin hyvää palkkas että jäät voittajien puolelle? Ravintolan konkurssistakaan ei ole pelkoa?
Monet ovat kateellisia kokoomuslaisille.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ylimielisiä mulkkuja. Siksi.
Onneksi sinä et ole yhtään ylimielinen...
Itse ainakin vihaan ihan siitä syystä, että kokoomuksen äänestäjät (ainakin suurin osa) ovat etuoikeutettuja, empatiakyvyttömiä, hyvätuloisia ihmisiä, jotka ovat sokeita omille etuoikeuksilleen, eivät ymmärrä mitään köyhien ja sairaiden ihmisten todellisuudesta ja kuvittelevat kaikilla olevan yhtäläiset lähtökohdat menestyä elämässä.
PS. Jos et ole siellä ravintolassa johtotehtävissä, niin miksi hel vetissä ylipäätään äänestät kokoomusta, etkä vaikka SDP:tä?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin vihaan ihan siitä syystä, että kokoomuksen äänestäjät (ainakin suurin osa) ovat etuoikeutettuja, empatiakyvyttömiä, hyvätuloisia ihmisiä, jotka ovat sokeita omille etuoikeuksilleen, eivät ymmärrä mitään köyhien ja sairaiden ihmisten todellisuudesta ja kuvittelevat kaikilla olevan yhtäläiset lähtökohdat menestyä elämässä.
PS. Jos et ole siellä ravintolassa johtotehtävissä, niin miksi hel vetissä ylipäätään äänestät kokoomusta, etkä vaikka SDP:tä?
Ei taida empatia ihan sinunkaan vahvuuksiasi olla.
Kokoomus on hallituksessa, jos et ole huomannut. Meillä menee jossain määrin päin persettä tällä hetkellä. Kokeile seuraavalla kerralla äänestää sellaista puoluetta, joka ei ole eduskunnassa.
Asialliset hommat pitää hoitaa, mutta muutoin seuransa saa valita, eikä työkavereiden kanssa tarvitse ystävystyä. Sellaisen seuran, joka aiheuttaa eettistä stressiä, voi jättää valitsematta. Yksinkertaista.
Kokoomuksella ja demareilla ei ole mitään eroa. Täysin samaa satanistipaskaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mö oon köyhästä alkoholistiperheestä, vanhemmat peruskoulun käyneitä pitkäaikaistyöttömiä, ehkä kaks kuukautta oli pisin aika kun jompikumpi kävi töissä ennen kuin alkoholi taas muistutti olemassaolostaan. Rahaa ei ollut edes ruokaan, saati mihinkään ylimääräiseen. En voinut teininä edes käydä kesätöissä ettei tuet vähene. Nyt oon alle 30, korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen, ostan kohta asunnon. Ne mahdollisuudet on kaikille olemassa, te vaan ette käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö oon köyhästä alkoholistiperheestä, vanhemmat peruskoulun käyneitä pitkäaikaistyöttömiä, ehkä kaks kuukautta oli pisin aika kun jompikumpi kävi töissä ennen kuin alkoholi taas muistutti olemassaolostaan. Rahaa ei ollut edes ruokaan, saati mihinkään ylimääräiseen. En voinut teininä edes käydä kesätöissä ettei tuet vähene. Nyt oon alle 30, korkeasti koulutettu, h
Ei tuo pidä paikkaansa. Geenit vaikuttaa todella paljon. Alkoholistivanhemmillasi oli varmaan hyvät geenit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö oon köyhästä alkoholistiperheestä, vanhemmat peruskoulun käyneitä pitkäaikaistyöttömiä, ehkä kaks kuukautta oli pisin aika kun jompikumpi kävi töissä ennen kuin alkoholi taas muistutti olemassaolostaan. Rahaa ei ollut edes ruokaan, saati mihinkään ylimääräiseen. En voinut teininä edes käydä kesätöissä ettei tu
Siitä en tiedä kun molemmat on jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö oon köyhästä alkoholistiperheestä, vanhemmat peruskoulun käyneitä pitkäaikaistyöttömiä, ehkä kaks kuukautta oli pisin aika kun jompikumpi kävi töissä ennen kuin alkoholi taas muistutti olemassaolostaan. Rahaa ei ollut edes ruokaan, saati mihinkään ylimääräiseen. En voinut teininä edes käydä kesätöissä ettei tu
+mun veli on syrjäytynyt, työtön, peruskoulun käynyt ja ei ole yli 30-vuotiaana tehnyt päivääkään palkkatyötä. Geenit?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksella ja demareilla ei ole mitään eroa. Täysin samaa satanistipaskaa molemmat.
Mitä vikaa satanisteissa on?
Kokoomuslaisia ja persuja aina haukutaan. Silti ne ovat aina listoilla kärjessä. Persujen rahoitus on noussut jo niin korkeaksi, että kohta voidaan kutsua Persuja raha-puolueeksi😇 Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisia ja persuja aina haukutaan. Silti ne ovat aina listoilla kärjessä. Persujen rahoitus on noussut jo niin korkeaksi, että kohta voidaan kutsua Persuja raha-puolueeksi😇 Hyvä niin.
Millä listoilla? Rikostilastoissa?
Äänestin Kokoomusta jo köyhänä opiskelijana. Tämä puolue osaa panna etusijalle yhteisen edun eli valtiontalouden. Siinä sivussa sitten vähän sitä ideologiaa eli vapauden eetosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa satanisteissa on?
Tiedätkö kenestä puhut? Nehän edustaa maailman tuhoutumista. Tekevät kaikkensa sen eteen. Ilmastohumpat sun muut woket.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain on niin kova tarve haukkua ja solvata heitä? Sanoisivat mielummin jotain kaunista.
Vastasitkin näppärästi aloittajan kysymykseen, miksi kokoomusta äänestäviä vihataan.