Miksi kokoomusta äänestäviä vihataan?
Kerroin töissä, että olen äänestänyt koko elämäni joko kokoomusta tai RKP:ta. Tämän jälkeen minua ruvettiin syrjimään ja kukaan ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olen töissä ravintola-alalla ihan oikeassa ravintolassa (ei mikään McDonalds siis tai muukaan ketju-ravintola)
Kommentit (178)
Kyllähän sitä hyvätuloisten kokoomukselaisten verorahoilla pidetään osittain suomalaista hyvinvointi yhteiskuntaa pystyssä.
Mutta ei kannata kertoa työpaikalla puoluekantaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa satanisteissa on?
Tiedätkö kenestä puhut? Nehän edustaa maailman tuhoutumista. Tekevät kaikkensa sen eteen. Ilmastohumpat sun muut woket.
Kyllä minä satanisteista jotain tiedän. Eivät ollankaan kannata maailman tuhoutumista.
Palstan tyypillisiä sutkeiluja:
On eri mieltä= vihaa
Ei halua tehdä jotain= ei osaa
ja aika monta muuta.
Ajatelkaa vähän, millaista ilman kokoomuslaisia olisi. Mistä saataisiin lääkärit, tuomarit ja johtajat?
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Kokoomusta jo köyhänä opiskelijana. Tämä puolue osaa panna etusijalle yhteisen edun eli valtiontalouden. Siinä sivussa sitten vähän sitä ideologiaa eli vapauden eetosta.
Kun katsot kokoomusvetoisen hallituksen touhua niin voitko ihan rehellisesti olla sitä mieltä että se panee etusijalle yhteisen edun saati valtiontalouden?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa satanisteissa on?
Tiedätkö kenestä puhut? Nehän edustaa maailman tuhoutumista. Tekevät kaikkensa sen eteen. Ilmastohumpat sun muut woket.
Kyllä minä satanisteista jotain tiedän. Eivät ollankaan kannata maailman tuhoutumista.
Minä nyt puhun maailman rikkaimmista. Ei sillä termillä ole väliä. Nehän kusettaa meitä ilmastoagendalla samalla omistaen ne ensimmäisenä uppoavat alueet. No ei ne tietenkään uppoa, koska koko ilmastopaska on valhe. Ja tämä on vain yksi valhe. Meidän maailma on täynnä valheita.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa vähän, millaista ilman kokoomuslaisia olisi. Mistä saataisiin lääkärit, tuomarit ja johtajat?
Onko lääkärien, tuomarien ja johtajien tutkintovaatimuksissa kokoomuksen jäsenyys?
Tuomareissa on paljon demareita, lääkäreissä varmasti samoin, ja tiedänkin mm. psykiatreja jotka ovat vasemmistolaisia. Johtajat nyt tietysti ovat pääasiassa oikeistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsot kokoomusvetoisen hallituksen touhua niin voitko ihan rehellisesti olla sitä mieltä että se panee etusijalle yhteisen edun saati valtiontalouden?!?
Uskon ilman muuta, että Kokoomuksen johdolla saadaan suurimmat leikkaukset valtion menoihin. Ja ne ovat ainoa tapa jättää hyvä perintö tuleville suomalaisille.
Tuskin sinua vihataan. Et vain ehkä ymmärrä kenen asiaa kokoomus ajaa. Kokoomus on suurten pääomien puolue. Se ajaa sellaisten tahojen asiaa joihin sinä et liity millään tavalla. Edes tavalliset yrittäjät eivät hyödy kokoomuksen politiikasta vaan ainoastaan pääomasijoittajat. Toki saatat tuntea olevasi parempi ihminen tai kuuluvasi sellaiseen ryhmään johon et oikeasti kuulu mutta sinun asiaasi he eivät aja. Yhtä kaikki Suomi on vapaa maa joten teet ihan niin kuin haluat.
Ongelmahan lähtee siitä, että "tiede" korruptoitiin ja siitä tehtiin politiikan väline. Oikeaa tiedettähän ei voi korruptoida, siksi sanon "tiede" eli lampaan tiedeuskonto. Oikeat tiedemiehet tuhottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkärien, tuomarien ja johtajien tutkintovaatimuksissa kokoomuksen jäsenyys?
Tuomareissa on paljon demareita, lääkäreissä varmasti samoin, ja tiedänkin mm. psykiatreja jotka ovat vasemmistolaisia. Johtajat nyt tietysti ovat pääasiassa oikeistolaisia.
Muistaakseni lääkäriopiskelijoiden keskuudessa Kokoomuksella on 40 %:n kannatus, juristeilla ja ekonomeilla vielä enemmän.
Nämä helvetin miljonäärit ja miljardöörit maksavat siitä, että tiede pysyy korruptoituneena.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua vihataan. Et vain ehkä ymmärrä kenen asiaa kokoomus ajaa. Kokoomus on suurten pääomien puolue. Se ajaa sellaisten tahojen asiaa joihin sinä et liity millään tavalla. Edes tavalliset yrittäjät eivät hyödy kokoomuksen politiikasta vaan ainoastaan pääomasijoittajat. Toki saatat tuntea olevasi parempi ihminen tai kuuluvasi sellaiseen ryhmään johon et oikeasti kuulu mutta sinun asiaasi he eivät aja. Yhtä kaikki Suomi on vapaa maa joten teet ihan niin kuin haluat.
Moni suomalainen on sijoittanut pääomiaan.
Opiskelkaa. Edes se ensimmäinen kurssi fysiikkaa niin fiksuimmat tajuaa jo siitä missä mennään.
Korona oli valhe. Se oli ihmisen tekemä virus.
Ilmastonmuuton on valhe. Ihminen ei vaikuta ilmastoon.
Tiede ostettiin. Tiede myi sielunsa saatanalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt puhun maailman rikkaimmista. Ei sillä termillä ole väliä. Nehän kusettaa meitä ilmastoagendalla samalla omistaen ne ensimmäisenä uppoavat alueet. No ei ne tietenkään uppoa, koska koko ilmastopaska on valhe. Ja tämä on vain yksi valhe. Meidän maailma on täynnä valheita.
Termeillä on jonkin verran väliä. Et voi alkaa kutsua maailman rikkaimpia satanisteiksi sen enempää kuin vaikkapa hinduiksi. Tai ainakin aiheutat paljon hämmennystä, jos teet niin.
Ei sillä, että minulla olisi mitään rikkaitakaan vastaan.
Miljardöörit tekivät sen mahdolliseksi.
Haista kaunis kukkanen.