Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille

Vierailija
05.10.2024 |

Minä aloitan.

Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)

Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja aina hieman pelännyt autolla ajamista. Pääsin aikoinaan inssin läpi vasta kuudennella. Asia hävettää vielä 30 vuotta myöhemmin. Jos joku kysyy niin valehtelen päässeeni toisella 

Vierailija
82/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 18 vuotta ja meillä on 14 ja 10 vuotiaat lapset. Molemmilla lapsilla on eri isä ja kummankaan isä ei ole aviomieheni. Kukaan ei minun lisäkseni tiedä tätä. Olen aika pitkään jo kantanut tätä salaisuutta ja poden kyllä huonoa omaatuntoa tästä. Onneksi vaihdevuodet alkaa kohta, niin ainakaan enempää lapsia ei enää tule kenenkään kanssa.

Hyi kamalaa! Aviomiehelläsi saattaa silti olla myös lapsia jos hänkin pitää pettämisestä ja valehtelusta.

Entä jos mahdolliset sisarukset rakastuu. 

Vakava sairaus mistä pitää olla tietoinen? Oot kyllä aika kylmä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttasin yo-kirjoituksissa vuonna 1992 laittamalla muistilapun kengän sisään ja ottamalla sen vessassa esiin

Vierailija
84/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identtinen kaksoisveljeni kävi aikoinaan autokoulun teoriakokeessa puolestani ja täydestä meni 

Vierailija
85/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt yli 35 vuotiaana, olen aseksuaali. 

Muuten sama, paitsi etten ole aseksuaali.

Vierailija
86/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ahmin karkkia ja oksennan. Välillä saan lopetettua ja pidettyä sokerilakkoa, mutta sitten ratkean taas. Jos en oksentaisi, niin olisin varmasti hirveä läski. Välillä pelottaa hampaiden puolesta. Miten saan katkaistua sokeriaddiktion? 

Vierailija
87/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni vasta 24-vuotiaana silloiselle ensimmäiselle varsinaiselle työttöystävälleni. Totuutta ei tiedä kukaan muu. Tyttöystäväkin luuli, että minulla on ollut muita. Varmaan ihmetteli, että miten tuo on noin kämpelö toimissaan. Jos poikuusasia on tullut joskus jonkun kanssa puheeksi, niin olen todennut jotain, että 18-vuotiaana tms. Hävettää vielä näin nelikymppisenäkin.

Vierailija
88/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt miestäni useamman miehen kanssa. Mies petti ensin ja jäi kiinni. Siihen asti olin ollut kuuliaisesti uskollinen. Nykyään en välitä. Hän salailee, minä salailen. Tasapeli.

Kostonhimoinen akka.

On kyllä tullut selväksi, että se joka ensin juoksee vieraissa, tekee vain inhimillisen virheen. Mutta jos toisen motivaatio pysyä uskollisena loppuu, niin tämä on vaan kostonhimoinen. :D

Niinhän se aina menee. Mies pettää vahingossa ja nainen tahallaan. Ihan eri asia. :D

Vierailija
89/92 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin työpaikkani kassasta 20 senttiä.

Tiedän ettei tämä ole kummoinen synti, mutta en jaksa nyt muistaa mitään muuta salaisuutta, jota en olisi kertonut vähintään yhdelle ihmiselle.

Vierailija
90/92 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja kysyi vanhalta mieheltä mikä on salaisuutesi. Olin kerran miehen kanssa sillai. Tarkoitin mikä on pitkän ikäsi salaisuutesi. Ai jaa, no olen syönyt terveeellisesti ja harrastanut liikuntaa säännöllisesti.

Vierailija
91/92 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runttasin 3 postilaatikkoa paskaksi kun vein 1. ja 3.luokkalaisia kouluun lumimyrskyssä. Ihme kyllä autoon ei tullut jälkiä ja postilaatikot oli ihan rullalla. Varmaan lumiaura tai postiauto rutannut...

Vierailija
92/92 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini luulee, että olen parantunut syömishäiriöstä. Käyn kuntosalilla salaa, valehtelen painostani ja skippaan aterioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän