Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille

Vierailija
05.10.2024 |

Minä aloitan.

Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)

Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsi 

Anna kun arvaan; olet nainen.

Vierailija
42/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt yli 35 vuotiaana, olen aseksuaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tätä palstaa. Hävettää.

Vierailija
44/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiramme oli karannut. Pieni musta puudeli. Joku ilmoitti löytyneestä mustasta puudelista. Mentiin paikan päälle ja puudelu tuli innoissaan tervehtimään ja viihtyi hyvin sylissä. Ajettiin kotiin ja ihmeteltiin vähän puudelin käytöstä mutta tottui se olemaan. Seuraavana päivänä pihalta kuului käskevä haukku. Se oli meidän koira. 

Pidettiin molemmat.

Vierailija
45/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannu 14-vuotiasta teinimisua ollessani 21v...

Vierailija
46/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaan erottu avioliitosta. asutaanki erillään. eikä kukaan tiedä.

Kauanko tätä on jatkunut? Eikö teillä käy ikinä vieraita , vai esitättekö silloin pariskuntaa? Miksei kukaan tiedä? Ei kai siinä mitään noloa ole.

vviitisen vuotta. miehen suku uskovaisia, ei jakseta sitä jälkipyykkiä ja paheksuntaa. kukaan ei tiedä ettei kantaudu suvun korviin. ex tekee reissutyötä joten eipä ongelmaa.

Vierailija
47/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen tätä palstaa. Hävettää.

Kirjoitan tälle palstalle.

Vierailija
48/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suostumus tuo on? 

Vierailija
49/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-ikävuoteen asti minulla on ollut kolme nänniä. Ylimääräisellä nännillä oli aluksi pelkkä nännipiha, kunnes teini-iässä alkoi itse nänni kasvamaan ulospäin ja hankasi rintaliivin kaaritukea vasten. Oli kivulias ja alkoi erittää nestettä. Onneksi saatiin julkisella puolella leikattua pois. Nykyään toisen rinnan alla on mukavan kokoinen arpikudos, mutta ei enää haittaa elämää :)

Vierailija
50/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme pallia. Kaksi normaalia ja kolmannes hieman muita pienempi. Kyrbölästä lentää aina älytön määrä mällíä kun laukean salarakkaan naamalle ja suuhun.

Vierailija
51/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin mieheni ystävää niin etten meinannut saada henkeä hänen läsnäollessaan ja tunsin vapisevani himosta. Ajattelin aina että sen on pakko näkyä uloskin päin, niin voimakas tunne oli. En ole koskaan kokenut yhtä voimakasta seksuaalista halua. 

Vierailija
52/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskattiin teini-iässä. En ole kenellekään kertonut vaikka tekijä tietysti asiasta tietää. 

Vierailija
53/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 18 vuotta ja meillä on 14 ja 10 vuotiaat lapset. Molemmilla lapsilla on eri isä ja kummankaan isä ei ole aviomieheni. Kukaan ei minun lisäkseni tiedä tätä. Olen aika pitkään jo kantanut tätä salaisuutta ja poden kyllä huonoa omaatuntoa tästä. Onneksi vaihdevuodet alkaa kohta, niin ainakaan enempää lapsia ei enää tule kenenkään kanssa.

Vierailija
54/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pannu 14-vuotiasta teinimisua ollessani 21v...

No tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Täysin normaalia ja tapahtuu paljon.

Vierailija
55/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme pallia. Kaksi normaalia ja kolmannes hieman muita pienempi. Kyrbölästä lentää aina älytön määrä mällíä kun laukean salarakkaan naamalle ja suuhun.

Voit rohkeasti kertoa, että salaraakkaasi on isäsi. Ei kukaan sinua täällä tunne.

Vierailija
56/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 18 vuotta ja meillä on 14 ja 10 vuotiaat lapset. Molemmilla lapsilla on eri isä ja kummankaan isä ei ole aviomieheni. Kukaan ei minun lisäkseni tiedä tätä. Olen aika pitkään jo kantanut tätä salaisuutta ja poden kyllä huonoa omaatuntoa tästä. Onneksi vaihdevuodet alkaa kohta, niin ainakaan enempää lapsia ei enää tule kenenkään kanssa.

Ei todellakaan ole totta tuo.

Vierailija
57/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Japanissa matkustellessa käynyt japanilaisella hautumaalla (olen buddhalainen). M28

Ette te työttömät amikset missään Japanissa matkustele.

Vierailija
58/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit rohkeasti kertoa, että salaraakkaasi on isäsi. Ei kukaan sinua täällä tunne.

Ei, vaan tyttäresi. Sidukkapalkalla.

Vierailija
59/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon homo

Vierailija
60/92 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti katkera amis alapeukutti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan