Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille
Minä aloitan.
Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
Kommentit (92)
Olen pettänyt miestäni useamman miehen kanssa. Mies petti ensin ja jäi kiinni. Siihen asti olin ollut kuuliaisesti uskollinen. Nykyään en välitä. Hän salailee, minä salailen. Tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettänyt miestäni useamman miehen kanssa. Mies petti ensin ja jäi kiinni. Siihen asti olin ollut kuuliaisesti uskollinen. Nykyään en välitä. Hän salailee, minä salailen. Tasapeli.
Kostonhimoinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Olen Japanissa matkustellessa käynyt japanilaisella hautumaalla (olen buddhalainen). M28
Mikä tuossa on niin erikoista? Ainahan se surkimusmiehet, säälittävät luuserit ravaatte Japanissa, kun ette saa suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimoinen akka.
Turpa kiinni naisvihaaja, inceliamis.
Seurustelen. Ei ole varsinaisesti mitään salattavaa, haluan vain pitää asiani yksityisenä, koska olemme vähän epäsovinnainen pari, enkä kaipaa hyvää tarkoittavia neuvoja tai mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Viisivuotiaana varastin tarhasta leluhevosen
Vierailija kirjoitti:
12-vuotiaana esinahkani oli kireä.
Isäsi auttoi asiassa?
Estonia ei oikeasti uponnut hinasin sen mökilleni Päijänteelle ja pidän siellä illalliskutsuja
Vierailija kirjoitti:
Todella terve suhde. Mistä teitä ääliöitä aina sikiää?
Ainakin kolme salaisuutta tulee mielee.
Pienenä mun isäni tuttu kosketteli kerran ja antoi sellasia kettu marmeladikarkkeja. Ei jäänyt traumaa koska vain pientä koskettelua ja lopetti kun vetäydyin. Olin alle 10 mutten ihan tarkkaan ikää muista. Mies on jo kuollut vanhuuteen
Toinen on että mulla oli hetken ehkä bulimia, sain lopetettua kyllä omin avuin.
Ja kolmas että olin salasuhteessa varattuun, itse olen naimisissa. Tämä päättyi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Japanissa matkustellessa käynyt japanilaisella hautumaalla (olen buddhalainen). M28
Mikä tuossa on niin erikoista? Ainahan se surkimusmiehet, säälittävät luuserit ravaatte Japanissa, kun ette saa suomalaista naista.
Japanilaiset naiset ovat paljon suomalaisia naisia laadukkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimoinen akka.
Turpa kiinni naisvihaaja, inceliamis.
Voimaannuitko? Saitko orgasmin?
Olen ajellut satoja kertoja kännissä. Nytkin ajattelin hakea muutaman kaljan, vaikka olen ottanut koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksikäyttänyt naista, joka ei ole tietoinen siitä, kun oli sammunut.
Siis olet raiskannut.
En mä sitä nyt niin koe, siihen oli sellainen "niin tai näin"-suostumus. Ja olishan se aika håmååta olla panematta hyvännäköstä tilaisuuden tullen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
En moiti, mutta olisi vielä hauskempaa jos molemmat tietäisivät että parisuhteenne on avoin, ja jos vielä molemmilla olisi vaikka jonkinlaiset reunaehdot.
Vierailija kirjoitti:
ollaan erottu avioliitosta. asutaanki erillään. eikä kukaan tiedä.
Kauanko tätä on jatkunut? Eikö teillä käy ikinä vieraita , vai esitättekö silloin pariskuntaa? Miksei kukaan tiedä? Ei kai siinä mitään noloa ole.
hyvin näyttää laitteet ja netti toimivan.