Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä sinä saat naisellisuuden tuntua?

Vierailija
05.10.2024 |

Mikä saa sinut tuntemaan?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan naisellisuuden tuntua kun mieheni tulee ovella vastaan ja kantaa minut valmiiseen pöytään laitettuaan illallisen valmiiksi, leivottuaan viikon leivät, ja lasten ruoat. 

Mies kun kuiskailee helliä sanoja korvaani ja antaa jalkahierontaa, ja lupaa pestä selän saunassa, saa minut tuntemaan naiseksi. Ja tietysti kun mies tuoksuu hyvältä, ja hänellä on ne puhtaat ja silitetyt vaatteet päällä, leikatut varpaankynnet ja treenattu vartalo, niin alan sulaa. 

Minulla on maailman paras mies, en vaihtaisi!

Kuulostaa naapurin Annelilta 😀

Vierailija
62/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasta,isosta k-rvästä,jota saan sisääni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kauhealta lukea naisten tekstejä siitä, että heidän on ollut vaikeaa kokea tai eivät ole koskaan kokeneet naiseuttaan positiivisena. En ymmärrä sitä ollenkaan. Kyllä minä ainakin kehun tyttöystävää päivästä toiseen miten viehättävä ja naisellinen hän on. Hän tietää, että tarkoitan sitä mitä sanon.

Vierailija
64/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä kun on oikein kuuma ja puen ohuen kukkamekon. Hiuksiin laitan vähän kukkakoristeita. Monella tapaa ihanaa ja naisellista. Olen kuin prinsessa vaikka olenkin ihan tavis.

Jamal tykata kesätytto

Vierailija
65/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä kun on oikein kuuma ja puen ohuen kukkamekon. Hiuksiin laitan vähän kukkakoristeita. Monella tapaa ihanaa ja naisellista. Olen kuin prinsessa vaikka olenkin ihan tavis.

Jamal tykata kesätytto

Kuka ei tykkää, mutta katsoa saa vaan ei koskea. Paitsi suostumuksen kanssa.

Vierailija
66/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kauhealta lukea naisten tekstejä siitä, että heidän on ollut vaikeaa kokea tai eivät ole koskaan kokeneet naiseuttaan positiivisena. En ymmärrä sitä ollenkaan. Kyllä minä ainakin kehun tyttöystävää päivästä toiseen miten viehättävä ja naisellinen hän on. Hän tietää, että tarkoitan sitä mitä sanon.

Niin. Tyttöystäväsi varmasti sitten on naisellinen. Minua ei ole yksikään mies kehunut naiselliseksi ja muut naiset ovat vaan haukkuneet ja pilkanneet puheääntä, vartaloa, pituutta, käsien kokoa jne. Tunne siinä itsesi naiselliseksi, kun joka suunnasta tulee palautetta siitä, että et ole naisellista nähnytkään.. 

Vierailija
67/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ominaisuuksia pidät naisellisina? Harvapa niitä noin yleisesti ottaen positiivisina pitää, alistajia ja pirttihirmuja lukuunottamatta.

Vierailija
68/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tyttöystäväsi varmasti sitten on naisellinen. Minua ei ole yksikään mies kehunut naiselliseksi ja muut naiset ovat vaan haukkuneet ja pilkanneet puheääntä, vartaloa, pituutta, käsien kokoa jne. Tunne siinä itsesi naiselliseksi, kun joka suunnasta tulee palautetta siitä, että et ole naisellista nähnytkään.. 

Menee offtopic mutta yläasteella oli aikoinaan tyttö joka sai just sun kaltaista verbaalista kohtelua, ei onneksi fyysistä kiusaamista. Olin ihan hulluna siihen tyttöön, koska minusta hän oli luonnonlapsi ja kaunis. Satuttiin löytämään toisemme. Kyllä se aurinko voi paistaa risukasaan yllättävinä hetkinä. Älä lannistu. Ymmärrän kyllä sun tilannetta niin kuin nyt mies voi ylipäätään tajuta. t. eri.

Vierailija
69/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni naiselliseksi. Lapsuuden kodissa opin, että kannattaa koettaa olla huomaamaton ja tehdä itse kaikki asiat. Myöhemmin elämässä olen saanut kuulla olevani epänaisellinen ja jokseenkin ruma. Kukaan ei ole koskaan sanonut että olisin naisellinen tai että se olisi ihanaa. Alatyylisiä kommentteja ruumiinosista olen kyllä kuullut, mutta ei niistä tule erityisen naisellista oloa. Vain häpeävä. Koetan olla sukupuoleton ja seinäpaperin värinen. 

Vierailija
70/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmi pylly, pitkät hiukset, ranskalainen manikyyri. Nämä nyt on aina. Sitten jos haluaa jotain erityistä, niin alusvaatteet, hameet, 20cm:n korot jne.

Nämä on pervomiesten kirjoittamia, älkää vastatko näin peräkamarin pertin kirjoituksiin.

Vierailija
71/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tyyli- ja eämäntapamuutoksella ihmeitä aikaan. Olin edellisten kuvaaman kaltainen, mutta nyt olen mielestäni vetävän näköinen. Ei lähtökohta ollut häävi. Kiusaamista, ylipainoa, vartalon epätyypillisiä mittasuhteita jne. mutta tupakasta ja roskaruoasta luopuminen oli eka askel. Mekot päälle, hiuksiin kimaltavaa ja otetaan kaikki "avut" käyttöön. Itsesäälissä on turha rypeä.

Vierailija
72/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menkat alkavat aina merkkipäivinä ja juhlapyhinä 👍🏻

Ja silloin, kun lähtee matkalle.

Vierailija
73/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä hiuksistani. Hiukset on naisen kruunu 👍

Vierailija
74/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksistä.

Vierailija
75/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun tssipervo ei ole vielä purjehtinut ketjuun kertoilemaan tarinoita kirjastoneideistä ja opettajista, joilla on valtavat roikkuvat tissit 😁

Vierailija
76/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin oloni poikkeuksen naiselliseksi eli emoksi, kun olin raskaana, synnytin ja imetin. Niitä ei uros voi tehdä, vaikka joku mielisairas niin väittäisikin.

Miksi tätä on alapeukutettu? Äitiys-, imetys- vai woketussyistä? 

Vierailija
77/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkistä hiuksistani. Hiukset on naisen kruunu 👍

Minä myös koen, että hiukset ovat paras puoleni. Mieskin tykkää kun pidän ne pitkinä. Hän sanoi kerran, että jo koulussa ihaili niitä miten pitkät ne olivat. Tuli niin ihana fiilis. Muutoin olen kyllä niin tavis kuin voi olla.

Vierailija
78/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rakenteellisesti todella pienet kädet ja voin kertoa, että ei siitä mitään iloa ole ollut. Tälläkin hetkellä hvetilliset olkapääkivut. 

Vierailija
79/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tyyli- ja eämäntapamuutoksella ihmeitä aikaan. Olin edellisten kuvaaman kaltainen, mutta nyt olen mielestäni vetävän näköinen. Ei lähtökohta ollut häävi. Kiusaamista, ylipainoa, vartalon epätyypillisiä mittasuhteita jne. mutta tupakasta ja roskaruoasta luopuminen oli eka askel. Mekot päälle, hiuksiin kimaltavaa ja otetaan kaikki "avut" käyttöön. Itsesäälissä on turha rypeä.

Mä taas tunnen itseni mekoissa ja korkokengissä lähinnä transvestiitiksi ja entistäkin epänaisellisemmaksi. 

Vierailija
80/84 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspositiivinen finskiketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi