Nainen, mistä sinä saat naisellisuuden tuntua?
Kommentit (84)
Alusvaatteista, laittaitumisesta, miehen kohtelias käytös sekä omat ajatukset....
Miksi pitäisi tuntea itsensä naiselliseksi? Tämän palstan mukaan naisellisuus on kaikessa huonompaa kuin miehekkyys. Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, vahvoja ja koulutettuja, mitä yleensä kai pidetään miehekkäinä ominaisuuksina. Silti palstalla puhutaan lompakkoloisista ja pankin päällä istumisesta, nykyään tosin harvemmin kuin ennen. Yhden ihmisen palkalla ei Suomessa oikein edes tule toimeen.
Siitä miten mies katsoo mua. Ihan kuin vartaloni olisi hänelle maailman kahdeksas ihme. Kun katson itseäni peilistä ja näen eteeristä kauneutta vaikka minulla on ollut huono itsetunto nuorena. Ja joo haluaisin ruokkia kaikki maailman vauvat :D
Vierailija kirjoitti:
Siitä että olen sattunut syntymään naiseksi. Ihan sama vaikka olisin raksahaalareissa, koen itseni silti naiselliseksi.
Noinhan se olikin ennen mutta nyt pitää miettiä josko oliskin yhtä niistä monista muista sukupuolista tai kokonaan sukupuoleton ja se sitten aheuttaa ne räjähtäneet dysforiatkin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä miten mies katsoo mua. Ihan kuin vartaloni olisi hänelle maailman kahdeksas ihme. Kun katson itseäni peilistä ja näen eteeristä kauneutta vaikka minulla on ollut huono itsetunto nuorena. Ja joo haluaisin ruokkia kaikki maailman vauvat :D
🤮
Huomaan tässä ketjussa paljon naisvihamielisyyttä. Ihan kuin perinteinen äidillinen nainen olisi paha asia?
Eräretkeilemällä. Kiva tehdä notski!
Vierailija kirjoitti:
Joku pervo mies kyselee. Älkää vastatko.
Kuinka tämä kysymys on pervo? Vai mies on pervo mutta kysymys on normaali?
Vierailija kirjoitti:
Saan naisellisuuden tuntua kun mieheni tulee ovella vastaan ja kantaa minut valmiiseen pöytään laitettuaan illallisen valmiiksi, leivottuaan viikon leivät, ja lasten ruoat.
Mies kun kuiskailee helliä sanoja korvaani ja antaa jalkahierontaa, ja lupaa pestä selän saunassa, saa minut tuntemaan naiseksi. Ja tietysti kun mies tuoksuu hyvältä, ja hänellä on ne puhtaat ja silitetyt vaatteet päällä, leikatut varpaankynnet ja treenattu vartalo, niin alan sulaa.
Minulla on maailman paras mies, en vaihtaisi!
Hyvä Pena 55v että olet löytänyt vihdoin miehen itsellesi
Tykkään katsella esim. rallia ja kartturi Enni Mälköstä. Saan siitä/hänestä hyviä naisellisia fiboja. Itekin haluan olla nätti ja perinteisessä miehisessä ammatissa. Tunnen seksikkyyttä haalareissa ja töissäni. Nautin miesten huomiosta, mitä automaattisesti saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nostaa minut syliin. Pukeutuminen ja vaatetus. Pitkät hiukset. Tietyt taidot, joita mieheni ei osaa esim. ruuanlaitto, pyykkien laitto. Itsestä huoltapitäminen esim. kasvohoidot, kampaaja jne.
Onko miehesi vammainen? Tai ehkä se oletkin sinä, kun kuvittelet, ettei mulkkuotus handlaa noita.
En ole koskaan kuullut että joku olisi näin kauniisti sanonut miehestä, mulkkuotus. Oletko kenties varattu?
Naisellisuus. Tuo kirosana suominaiselle joka herättää tunteita
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tuntea itsensä naiselliseksi? Tämän palstan mukaan naisellisuus on kaikessa huonompaa kuin miehekkyys. Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, vahvoja ja koulutettuja, mitä yleensä kai pidetään miehekkäinä ominaisuuksina. Silti palstalla puhutaan lompakkoloisista ja pankin päällä istumisesta, nykyään tosin harvemmin kuin ennen. Yhden ihmisen palkalla ei Suomessa oikein edes tule toimeen.
Ei tarviikaan tuntea. Tässä nyt ei kysytty sitä
Telaketjufemakot käyvät alapeukuttamassa täällä jokaista kommenttia. Soon moro!
Vierailija kirjoitti:
Telaketjufemakot käyvät alapeukuttamassa täällä jokaista kommenttia. Soon moro!
Kuka niistä välittää?
Täytyy myöntää että en muista milloin olen tuntenut itseni positiivisessa mielessä juuri naiselliseksi, ehkä silloin kun olen imettänyt lasta tietäen, että tällaista yhteenkuuluvuutta, rauhaa, hellyyttä lapsensa kanssa ei voi tuttipullosta syöttäessä koskaan kokea.
Mutta naiseus on minulle aina toisarvoista ihmisyyden alla, naiseus on ollut jotain jota ulkopuoliset näkevät ja eivät ilmaise näkemäänsä mitenkään kauniisti, lähinnä halveksien, irstaasti, alentaen.
Siitä kun saan mussuttaa yksin Fazerin sinistä suklaata pari levyä ja naukkailla sidukkaa kotona tai lähiöbaarisssa.
T. Siideripullukka (valas)
Raskaus ja lasten kanssa oleminen.
Kesällä kun on oikein kuuma ja puen ohuen kukkamekon. Hiuksiin laitan vähän kukkakoristeita. Monella tapaa ihanaa ja naisellista. Olen kuin prinsessa vaikka olenkin ihan tavis.
Öljyän jättiutareeni ja dildotan litisevää, turvonnutta, kuumaa, punoittavaa vittuani :)