Nainen, mistä sinä saat naisellisuuden tuntua?
Kommentit (84)
Kyllä se naisellisuus lähtee sisältä. Siihen ei tarvita tekokynsiä, tekoripsiä, korkokenkiä, hametta ym.
Siitä kun joku huomauttaa että olen naisellinen. En ajattele olevani naisellinen tai maskuliininen, tuntuu oudolta kun joku kommentoi vaikkapa kroppaani naiselliseksi tai muodokkaaksi
Lapin erämaasta tulee vahva naiseus esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsen ajamaan jotain todella isoa konetta. Tunnen olevani elossa. Naisellisuus on mielentila, mikä löytyy aivoista. Kaiken ulkoisen voi unohtaa.
Tämä 🎢😎
Puhtaat pitkät hiukset, mieheni käsi hoikalla vyötäröllä.
Tunsin oloni poikkeuksen naiselliseksi eli emoksi, kun olin raskaana, synnytin ja imetin. Niitä ei uros voi tehdä, vaikka joku mielisairas niin väittäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nostaa minut syliin. Pukeutuminen ja vaatetus. Pitkät hiukset. Tietyt taidot, joita mieheni ei osaa esim. ruuanlaitto, pyykkien laitto. Itsestä huoltapitäminen esim. kasvohoidot, kampaaja jne.
Onko miehesi vammainen? Tai ehkä se oletkin sinä, kun kuvittelet, ettei mulkkuotus handlaa noita.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsen ajamaan jotain todella isoa konetta. Tunnen olevani elossa. Naisellisuus on mielentila, mikä löytyy aivoista. Kaiken ulkoisen voi unohtaa.
Tämä 🎢😎
Onko hullu leikannut hiuksensa? Oli edellsessä kuvassa pidemmät.
Siitä, että joku tajuaa, että sukupuoli on vain yksi ominaisuus minussa toisten joukossa, kuten oikeakätisyys ja siniset silmät, ja kohtelee minua Kokonaisena ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Tunsin oloni poikkeuksen naiselliseksi eli emoksi, kun olin raskaana, synnytin ja imetin. Niitä ei uros voi tehdä, vaikka joku mielisairas niin väittäisikin.
Löytyykö kuvaa piukeista suonikkaista maitoa tihkuvista utareista 🤔
Se, kun mut kohdataan ihmisenä, eikä minään vajaaälyisenä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nostaa minut syliin. Pukeutuminen ja vaatetus. Pitkät hiukset. Tietyt taidot, joita mieheni ei osaa esim. ruuanlaitto, pyykkien laitto. Itsestä huoltapitäminen esim. kasvohoidot, kampaaja jne.
Tyhmyys varmaan kuuluu myös miehesi fetisheihin jos hän on saanut sinut uskoteltua uskomaan ettei osaa tehdä ruokaa tai pyykkejään.
Sitä kutsutaan strategiseksi osaamattomuudeksi, joka on siis ikävien hommien syysäämistä toiselle teeskentelemällä ettei osaa niitä lainkaan tai suorittamalla ne aina niin huonosti että toinen luovuttaa ja ei enää pyydä niiden tekemistä.
En tunne olevani naisellinen enkä kyllä suoraan sanottuna edes halua tuntea itseäni naiselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis Aikamoisen vätyksen sinäkin olet mieheksesi halunnut. - Mutta kiva tietysti jos saat näistä askareista tunteen siitä, että olet naisellinen, etkä tunnettta siitä kuinka eläisit nyrkin ja hellan välissä....
Et taida olla ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 🎢😎
Onko hullu leikannut hiuksensa? Oli edellsessä kuvassa pidemmät.
Toissakeväänä ne pätkäistiin suunnilleen polkaksi. Ja tos on ponnari ylempänä ku siinä vanhas kuvas 😃
Tietystä empatiasta, jota tunnen myös ihan vieraita ihmisiä kohtaan enemmän kuin mies tuntee. Olen herkempi vaistoamaan tunnetilojen muutoksia. Siitä, miten reagoin vauvoihin ihan eri tavalla. Olen heti ottamassa syliin ja tulee tunne, että haluaisin ruokkia rintamaidollani pienokaista, vaikkei hän omani olisikaan. Siitä, miten rakastellessa meidän luontaiset erot korostuvat. Mies on hyvin maskuliininen ja koen, että täydennän ihanasti meidän parisuhdetta omalla naisellisuudella.
Pieni käsilaukku. Se on harvinaista herkkua. Pystyy ojentumaan ryhdikkäästi ja kävelemään sirosti. Yleensä olen pikemmin roudari, jolla reppu, treenilaukku ja pari kauppakassia, jalat ja katse tukevasti maassa, selkä vinossa ja hauikset krampissa.
PMS-oireista ja menkoista.