Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä seksuaalisesta haaveilet juuri nyt?

Vierailija
05.10.2024 |

Minä haluaisin laueta punapäisen naisen pakaroille ja selälle, entä sinä?

M33

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mainitsit, niin aivan sama toive. Mulla oli tuo tietty nainen vuosien takaa mielessä juuri nyt, kun illalla soitti.

Vierailija
2/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tuonne oman ketjunkin, mutta siis siitä, että lätkänpelaaja ottaisi minut hikisenä pelin jälkeen täysissä varusteissa. Pistäisi minut pitämään omaa pelipaitaansa. Tai vaihtoehtoisesti haluaisi, että minä vähän komentelen häntä ja istun naamalle.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eräs ihana nainen istuisi sohvan reunalla ja minä menisin polvilleni hänen eteensä ja suudeltaisi sekä hyväiltäisi toisiamme..pikkuhiljaa riisuisimme toisemme kunnes olisi enää alusvaatteet päällä..siirtäisin boxerin lahjetta sen verran että saisin kaluni vapauteen..siirtäisin naiseni pikkuhousuja sivuun että saisin touhuilustamme innostuneen ja kostuneen pillun esiin..käyttäisin kaluni kärkeä muutaman kerran pillun suulla levittäen kosteutta..ja sen jälkeen työntäisin pohjaan..tuntisin kuinka olisin ihan pohjassa..ja koko ajan olisimme jatkaneet suutelua..sitten alkaisi se yhteinen liikkuminen..pääsisimme äkkiä oikeaan rytmiin missä molemmilla alkaisi lähestyä tuon ihanan hetken täyttymys..

Vierailija
4/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että kiinnitän illalla seksihepeneisiin puetun vaimoni kädet selän taakse, peitän hänen silmät ja kellistän sänkyyn. Mikäli haarat eivät pysy kiltisti auki, niin avitan niitä pysymään kiinnittämällä nilkoista sängyn jalkoihin. On kyllä luvannut olla kiltisti, mutta tiedän jo etukäteen että "vikurointi" alkaa kun vähän pitkittää hänen orgasmin saantiaan. On niin malttamaton että pitäisi antaa se hänelle heti.

Vierailija
5/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että kiinnitän illalla seksihepeneisiin puetun vaimoni kädet selän taakse, peitän hänen silmät ja kellistän sänkyyn. Mikäli haarat eivät pysy kiltisti auki, niin avitan niitä pysymään kiinnittämällä nilkoista sängyn jalkoihin. On kyllä luvannut olla kiltisti, mutta tiedän jo etukäteen että "vikurointi" alkaa kun vähän pitkittää hänen orgasmin saantiaan. On niin malttamaton että pitäisi antaa se hänelle heti.

Meillä sama. Vaimo ei pidä koskaan lupauksiaan "nätisti" olemisesta, joten ensin saa sitten piiskaa ja sitten kiinnityksen sänkyyn. Taitaa tehdä tahallaan tuota, joten kahleet on jo valmiina kun aloitetaan, niin ei mene sitten aikaa säätämiseen.

Vierailija
6/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että saisin panna erästä naista pyllyyn ja hän tekisi saman minulle strapilla

Vierailija
7/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan katsella kun mieheni painaa vieraita naisia kakkoseen. 

Vierailija
8/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nee kerinaisen pers eeseen haluaisin tulla

Entä "mennä" vai ainoastaan "tulla"

Vierailija
9/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIL  LUSTA

Vierailija
10/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että joku nainen kurittaisi ja alistaisi minua samalla kun runkkaan.

Vierailija
11/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, unohdin mainita että olen persu

Vierailija
12/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut anaaliseksin aloittamista. Jännittää vaan, koska siihen liittyy terveysriskejä vakikumppaninkin kanssa. 

Vierailija
13/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla ihastukseni pillua pitkään kiusoitellen, kunnes hän viimein laukeaisi kasvoilleni ja käpertyisi sen jälkeen onnellisena kainalooni.

Vierailija
14/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli pillua

Vierailija
15/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut kamala panetus päällä. Olen varmaankin katsonut lähes kaikkia vastaan tulleita naisia sillä silmällä. Olen leikitellyt ajatuksesta naisesta, joka on samaan aikaan kotonaan vastaavalla tavoin himoissaan. Kumpikin vaan joutuvat tyytymään omaan kivaan.  

Vierailija
16/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako etunimesi A:lla? 

Vierailija
17/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, unohdin mainita että olen persu

Jaa..mieheni kannattaa KD:tä ja on jäänyt kiinni eksoottisista naisista. 

Vierailija
18/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin tämän toiveen kanssa. Meitä on muitakin. Ja en ole persu. 

Vierailija
19/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta naisesta päällekkäin takaapäin, karvaiset pillut.

Vierailija
20/63 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen ikäiseni nainen menisi aikakin hieman vanhemman naisen piiskattavaksi ja joutuisi nurkkaan sen jälkeen.

Odottelisin sen aikaa huoneen ulkopuolella ja joutuisin laittamaan kuulosuojaimet siksi aikaa etten kuule nuhtelua ja ääniä.

mies