Mistä seksuaalisesta haaveilet juuri nyt?
Minä haluaisin laueta punapäisen naisen pakaroille ja selälle, entä sinä?
M33
Kommentit (63)
Siitä, että pääsisi treffeille jonkun nuoremman naisen kanssa, ja treffien päätteeksi tulisimme luokseni harrastamaan seksiä. Haluaisin maistaa hänen kiimaista pimp-piään, jonka jälkeen survoisin kunnolla kyr-pää siihen ihanaan tyttöön, eikä hän voisi olla laukeamatta. Sen jälkeen suutelisimme hellästi ja jatkaisimme vielä muutaman tunnin leikkejä, jonka jälkeen antaisin hänelle kyydin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nee kerinaisen pers eeseen haluaisin tulla
Et ole yksin tämän toiveen kanssa. Meitä on muitakin. Ja en ole persu.
Ette noilla puheilla saa. Minä olen rakastellut ihanan afrikkalaisen naisen kanssa, ja hän antoi minun myös välillä panna häntä peppureikään ja myös laueta sinne. Yksi kiihottavimpia kokemuksia ikinä. Mietin siinä tilanteessa, että se on varmasti yksi harvinaisimpia ja halutuimpia kokemuksia miesten keskuudessa.
Nuolla ja sormettaa pillua kiusoitellen pitkän kaavan mukaan, ja lopuksi ottaa kuuma squirtti naamalle ja suuhun. Sit alettas panemaan rajusti. Hirvee kiima päällä, eikä flaksi käy. Onko täällä kiinnostuneita tuleen nuoltavaksi?
M35
Vierailija kirjoitti:
Nuolla ja sormettaa pillua kiusoitellen pitkän kaavan mukaan, ja lopuksi ottaa kuuma squirtti naamalle ja suuhun. Sit alettas panemaan rajusti. Hirvee kiima päällä, eikä flaksi käy. Onko täällä kiinnostuneita tuleen nuoltavaksi?
M35
Nam nam! Onhan täällä joku oikea mieskin!
Jumalaare, en ole ikinä tämmöisestä haaveillut mut nyt kun sanoit... 🤤
Vierailija kirjoitti:
Tänään ollut kamala panetus päällä. Olen varmaankin katsonut lähes kaikkia vastaan tulleita naisia sillä silmällä. Olen leikitellyt ajatuksesta naisesta, joka on samaan aikaan kotonaan vastaavalla tavoin himoissaan. Kumpikin vaan joutuvat tyytymään omaan kivaan.
Tämön niin hekumallinen ajatus, kulkea tuolla asiallisen näköisenä villit ajatukset päässä ja tietää, hitto TIETÄÄ, että noi asiallisen näköiset miehet miettii samoja.... Anteeksi, poistun ovuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ollut kamala panetus päällä. Olen varmaankin katsonut lähes kaikkia vastaan tulleita naisia sillä silmällä. Olen leikitellyt ajatuksesta naisesta, joka on samaan aikaan kotonaan vastaavalla tavoin himoissaan. Kumpikin vaan joutuvat tyytymään omaan kivaan.
Tämön niin hekumallinen ajatus, kulkea tuolla asiallisen näköisenä villit ajatukset päässä ja tietää, hitto TIETÄÄ, että noi asiallisen näköiset miehet miettii samoja.... Anteeksi, poistun ovuloimaan.
Ja hekumallinen ajatus tietää, että tällaisen seurauksena nainen tekee tällaista samaan aikaan omien miehisten puuhien kanssa.
mies sivusta
Tekis mieli yhtyä puolison pyllyyn pitköstä aikaa.
M46
Ihan vaan kun pääsisi nuolemaan pillua ja naisen orgasmin jälkeen pantaisi kuin punasilmäkanit.
Että saisin 18 vuotiasta tyttöä.
M58
D/lg leikistä hoikan täysi-ikäisen naisen kanssa.
T:M50, lihaksikas herrasmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos fantasioideni vahvistamisesta.
Näin miehisestä näkökulmasta on todella kuumottava ajatus, että himokas, mutta asiallisen näköinen nainen on ehkä vastannut vain pienellä hymyllä katseeseen vaikka ajatukset ovat olleet paljon hurjemmat. Toisaalta mielikuva aikaisemmmin niin asiallisesti käyttäytyvästä naisesta hyväilemassä estottomasti itseään, villeistäkin asioista fantasioiden on kyllä super kiihottava ajatus.
En usko että naiset huomaavat jos minulla on himot päällä. Yritän sitä vahvasti peittää. Kuitenkin jo pelkkä tuon lainatun viestin lukeminen sai kaluni kovaksi. Tätä viestiä kirjoittaessa mielikuvat lähtivät sen verran lentoon että alakerta vaatii huomiota.
Haluaisin mennä tuonne yläkertaan herättelelemään vaimoni pussailemalla ja hyväilemällä -> sitten aamuseksiä.
Mutta hän ei sitä kaipaa. Vedin ( taas) käteen paremman puutteessa.
Aamuvirkku54
Kelpaisi mikä vaan. Heräilen juuri märkänä. Eniten pitäisin rintojeni hyväilystä, nännien pyöritellyt, ilmaisut, lipomiset. Aah. Sen jälkeen saisit tehdä mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mikä vaan. Heräilen juuri märkänä. Eniten pitäisin rintojeni hyväilystä, nännien pyöritellyt, ilmaisut, lipomiset. Aah. Sen jälkeen saisit tehdä mitä vain.
Tällä hetkellä mietin märkänä heräillyttä naista. Mielelläni hyväilisin hänen rintoja ja nänneijä katsoen samalla kuinka ne reagoivat huomioon. Nainen saisi kyllä näyttää kuinka märkänä on, ennen kuin alkaisin häntä nuolemaan.
Eilen illalla tuli runkattua oikein pitkään ja hitaasti päättyen poikkeuksellisen kovaan orgasmiin ja isoon siemensyöksyyn. Mutta nyt kun katselee uudelleen klippiä laukeamisesta, niin kyllähän tuo kulli pyrkii pystyyn taas. Ehkä viikon tauko oli liikaa, ettei se ihan vähästä vielä tullutkaan perusteellisesti tyydytytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mietin märkänä heräillyttä naista. Mielelläni hyväilisin hänen rintoja ja nänneijä katsoen samalla kuinka ne reagoivat huomioon. Nainen saisi kyllä näyttää kuinka märkänä on, ennen kuin alkaisin häntä nuolemaan.
Ujostuttaa näyttää, mutta koittaa saat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujostuttaa näyttää, mutta koittaa saat
Vielä parempi. Pakkohan sinun on ujostelusta huolimatta näyttää, jos niin vaadin. Ujostelusi tekee tuosta vielä kiihottavamman. Sen jälkeen saat kaipaamaasi huomiota.
Koittaistko sormella, kielellä vai kullilla?
Hieroisit vähän terskalla? Ei, haluisin kyllä ensin nuolaista terskaasi ja imeä mehuasi. Pussailisin. Ja sitten vasta.
Eräällä vanhemmalla naisella on aivan upea pysty pylly. Haluaisin painaa häntä sinne. Utopistinen haave, mutta se olisi toiveideni täyttymys.
M.20