Lue keskustelun säännöt.
Mistä seksuaalisesta haaveilet juuri nyt?
05.10.2024 |
Minä haluaisin laueta punapäisen naisen pakaroille ja selälle, entä sinä?
M33
Kommentit (63)
Minä haluaisin päästä sänkyyn pitkätukkaisen naisen kanssa. Pelkkä ajatus alastomasta naisesta, jonka pitkät hiukset ovat valtoimenaa ja haarat levällään saa minut laukeamaan.
Mies 50v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Boxereiden päältä kalua hieroessa, katselisin mieluummin naiselta tullutta kuvaa/kuvia, kuin kirjoittaisin tätä. Teknavin juontaja saa tällä kertaa toimia visuaalisena ärsykkeenä. Todella seksikäs nainen!
Haluaisin, että kumppanini esiintyisi minulle alasti tai alaosattomana, mutta lippalakki päässä. Tahtoisin hänen myös twerkkaavan minulle hetken aikaa joko livenä tai videolla.
Hän masturboisi seisaaltaan tai puoli-istuvassa asennossa minulle ja minä saisin määräillä, miten hänen tulisi kosketella 'sitä' sormillaan. Hän joutuisi myös esim. lukemaan minulle runoja alasti. Sen lomassa saattaisin itse riisua housuni ja kosketella itseäni. Hänen pitäisi keskittyä lukemiseen. Toisaalta hän voisi myöhemmin määrätä minua tekemään askareita kuten tietokoneella kirjoittamista alaosattomana. Lisäksi hän tekisi penikselleni leikkimielisiä 'kokeita' ja minun pitäisi selittää, miltä ne tuntuvat. Hän voisi esim. hieroa terskaa huulirasvalla tai taitella silmälasinsa sen ympärille roikkumaan.