Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni niin millä hinnalla tekisit kaikki kotityöt?

Vierailija
05.10.2024 |

Riittäisikö 600€/kuukausi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 600€ on aivan liian vähän kaikista kotitöistä jne. 

Hyvä, että naiset tietävät arvonsa! 

Vierailija
42/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään hinnalla. 

Mulla on  aikuinen mies, joka iloisesti tekee kotityöt nytkin kun oon sairaana.

On syynsä sille, miksi sinä olet yksin.

Mä ottaisin mieluummin rikkaan, joka maksaisi siivoojalle. Itse voisin hoitaa pyykin, ruuan ja päivittäiset riskit, jos ei tarvitsisi käydä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000 euroa Netto per kuukausi.

Vierailija
44/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kotityöt aina kaikki.Pihatyöt myös.Peräti kolmessa eri talossa kaikki tuo.Kyllä toivoisin ystävällistä käytöstä.Ukko voi kokata kun itse kiireinen muualla.Yhdessä kaupassa kun pitkällä kauppa yli20km..myös muut asiat yhdessä.Ostot jne.Yksin ennen shoppailee ja kamujen Kaa.Nykyään ei vuosiin enää lähdetty mihkään.

Vierailija
45/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei koskaan voisi tulla kaltaisesi miehen vaimoa. Rahani tienaan itse. Riittää, kun hoidan kotityöt ihan vain omasta puolestani. Hanki sinä kodinhoitaja, niitä saa rahalla.

Vierailija
46/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus. Mulla ja mun aviomiehellä on ollut yhteiset rahat jo 22 vuotta. Eli meillä ei edes voisi käydä tuollaista kauppaa kotitöistä. Meillä on enemmänkin vaihdantaa: mies käy kaupassa ja kokkaa, minä siivoan ja pyykkään. 

Vierailija
47/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan palkkaa siivoojaa? 600 euroa saisi jo aika monta tuntia ostettua.

Vierailija
48/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös vapaa-aikaa, joten vaikka saisin kaikkien kotitöiden tekemisestä töistä saatavana palkan päälle 600€, niin en suostuis. 

Miehillä on vissiin liian isot palkat, kun on varaa edes miettiä et maksais toiselle kotitöiden tekemisestä, sen sijaan että tehtäis puoliks.

Kotityöt on naisten osaamisalaa. Ei miehiä voi vaatia sellaisia tekeen. Ja jos tehdään ni ne on kuitenkin väärin tehty. Eikö se o vaan parempi että naiset tekee ne kokonaan.

Siis omassa kodissaan, vilkuttaessaan sinulle moimoi. Noin. Täydensin tuon kesken jääneen lauseen puolestasi.

Vierailija
49/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan palkkaa siivoojaa? 600 euroa saisi jo aika monta tuntia ostettua.

Tämä. 2h viikossa siivous maksaisi ehkä noin 100 euroa ja saisi kotitalousvähennyksessä takaisin siitä. Tietysti vaimo olisi kätevämpi ja halvempi, kun suunnittelisi ostokset ja ruuat, laittaisi päivittäin ruuat ja astiahuollon ja huolehtisi miesvauvalle puhtaat vaatteet. Kai joku tyhmä tuohonkin suostuu.

Vierailija
50/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös vapaa-aikaa, joten vaikka saisin kaikkien kotitöiden tekemisestä töistä saatavana palkan päälle 600€, niin en suostuis. 

Miehillä on vissiin liian isot palkat, kun on varaa edes miettiä et maksais toiselle kotitöiden tekemisestä, sen sijaan että tehtäis puoliks.

Kotityöt on naisten osaamisalaa. Ei miehiä voi vaatia sellaisia tekeen. Ja jos tehdään ni ne on kuitenkin väärin tehty. Eikö se o vaan parempi että naiset tekee ne kokonaan.

Siis omassa kodissaan, vilkuttaessaan sinulle moimoi. Noin. Täydensin tuon kesken jääneen lauseen puolestasi.

Miten sinkkumiehet on ikinä tässä maailmassa pärjänneet?

Vierailija
51/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e puhtaana käteen, lisäksi maksaisit minulle eläkevakuutusta. Tuolla hinnalla jäisin töistä kotiin ja huolehtisin kaikki kotityöt. Toki myös omaisuus muuten 50/50.

Vierailija
52/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla sellaisen miehen vaimo. Jos mies asuu samassa huushollissa kanssani, on hänen ymmärrettävä, että huusholli ei ole hotelli.

Vierailija
53/53 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta suostuisi tekemään yksin kotitöitä. Teen työtä josta pääsee eläkkeelle ja kotityöt kuuluvat molemmille parisuhteessa. 

Kun mies jää ennen minua eläkkeelle, niin enpä usko että hän suostuisi tekemään kaikki kotityöt mistään hinnasta. Paljon varmaan tekisi korvauksetta ilman vastapalveluksia mutta ei kaikkea.