Jos olisit vaimoni niin millä hinnalla tekisit kaikki kotityöt?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin vaimo miehelle, joka ei osta itseään ulos kotitöistä. Etsit kotiapulaista, et vaimoa.
Ap etsii äiteetä. Imettäjää. Miescauca kun on.
Mulla tulee ruoka pöytään rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ruoka pöytään rakkaudesta.
Ja mies tuo leivän pöytään?
En millään hinnalla.
Mulla on aikuinen mies, joka iloisesti tekee kotityöt nytkin kun oon sairaana.
On syynsä sille, miksi sinä olet yksin.
Kannattaa pitää omat asunnot. Helppoa. Jokainen rypeköön miten itse haluaa.
Kerrotko vielä että miksi olisin vaimosi?
Sillä hinnalla meillä menee että siivotaan miehen kanssa vuoroviikoin..Sillä aikana toinen käy kaupassa ja tekee viikonlopun ruuat ..Näin meille molemmille jää vapaata viikonlopuksi ...👍👍👍👍👍👍👍👍
Sulla on hiukan avioliiton konsepti hakusessa...
Vierailija kirjoitti:
Mulkkupalkalla. Nöpöliini 🤡
Tämä.
Jos vain saisi kunnolla k*rpää, ainakin viisi kertaa päivässä.
Lisää nolla perään niin voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ja pitää seisoa kivikovana tai tyhjennän pölypussin sänkyyn kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hiukan avioliiton konsepti hakusessa...
Eli mies on perheen pää ja nainen vaietkoon?
Ap
Sillä että mies muuttuu ja ottaa tunteeni paremmin huomioon. Keskenkasvuinen mies joutaa vaihtoon. Salarakas on uuden suhteen syttyessä innokas kunnes väsähtää naisten vaatimusten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ja pitää seisoa kivikovana tai tyhjennän pölypussin sänkyyn kostoksi.
Niin justiinsa.
Riittää kun saa vedellä sua sträppärillä kakkoseen säännöllisesti.
Kyllä riittäisi jos saisin samalla olla ihan vain oma itseni etkä olisi kateellinen tai mustasukkainen ja antaisit minun olla ihmisenä täysin vapaa kulkemaan myös.
3200€. Jäisin siis pois töistä, jos kaikki kototyöt jäisi mulle, ja oletus varmaan on, että ne sitten tehdään kunnolla. Se olisi silloin ihan täyspäiväinen työ, joten tuon verran pitäisi saada kun se on nykyinen palkkani jonka siis menettäisin.
Riippuu onko sinulla lapsia. Jos ei, niin sillä hinnalla että saan jäädä kotiin enkä käy töissä. Eli ei riitä 600. Kotitöitä on joka päivä monta kertaa.
Riippuu ihan millaisissa oloissa eläisi. Jos saisin säilyttää nykyisen mukavuustasoni, niin voisin tehdä 1 normaalilla tasolla sotkevan ihmisen kotityöt 600 eurolla, jos diili ei sisältäisi mitään muuta. Jos tuloni putoaisivat, diili sisältäisi seksipalveluksia tai elämänlaatuni laskisi millään muulla tasolla (esim. huono seura, rumempi koti, jne.), pitäisi harkita tilannekohtaisesti uudestaan