Kun olet tehnyt sen rahan, se on sinun rahasi sanoo Sirpa Selänne
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Sirpako ne rahat teki? Miten mä luulin, että Teemu.
Mitä väliä? Teemu on halunnut antaa Sirpalle rahat.
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoo, että rahat on puoliksi, eli heidän yhteiset, kun ovat tiimi. Hyvä juttu. Paitsi, että olen 100% varma, että jos ero tulisi tuolle parille jostain syystä, niin ei ikinä antaisi puolia Sirpalle. Väittäköön nyt mitä vaan.
Mutta nyt tämä on painettuna, julkisesti ettei Teemu voi venkoilla sitten kun eroaa. Muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpahan ei ole rahoja tehnyt mutta loisinut kyllä
Pidä nyt sossupummi turpas kiinni. Hän on tehnyt todella paljon töitä, mutta sinä typerys, paitsi että olet tyhmä, tietämätön ja ilkeä, et sitä ymmärrä.
Sinä loinen et tietenkään ymmärrä, miten kunnollisissa perheissä eletään ja millaisia vaatimuksia NHLn pelaajien perheissä todella on miehen työnkuvan vuoksi plus miten työlästä vanhemmuus on USAssa.
Toivottavasti sinulla ei ole vaimoa eikä lapsia.
Teemu älä suutu
Olispa Teme ketjussa, legendan kanssa olis hienoa jubailla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tänään Selänteet selvensivät Sirpan ajatuksen: Kun Teemu on tehnyt rahan, se on mun raha. Eli siis alunperäiseen ajatukseen verottaja ei vie Teemun rahan, Sirpa vie Teemun rahan.
Joo mut jos katoit sen dokkarin niin Teme nyt artikkelissa sanoo et rahat on yhteiset, mut dokkarissa Sirpa ei saa niitä käyttää ilman lupaa. Joten ne on Temen rahat.
Ilmeisesti Sirpa on aika lyhyessä hihnassa.
Teemu ja Sirpa ovat hyvä pari. Miljonäärimiehet usein eroaa ja etsii nuoren vaimon, riitelevät omaisuudesta, huoltajuudesta, jopa nimestä. Harvinaista on näin pitkä avioliitto, jotainhan siinä täytyy olla että pysytään yhdessä.
Ei kaikkien tarvitse kurotella kuuta taivaalta jos asiat rullaa ja kumpikin on tyytyväinen. Vakka kantensa valitsee.
Teme sanoi että ovat yhtä joukkuetta ja rahat on yhteisiä, Sirpa kasvattanut 4 lasta kun Teme on pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoo, että rahat on puoliksi, eli heidän yhteiset, kun ovat tiimi. Hyvä juttu. Paitsi, että olen 100% varma, että jos ero tulisi tuolle parille jostain syystä, niin ei ikinä antaisi puolia Sirpalle. Väittäköön nyt mitä vaan.
Mutta nyt tämä on painettuna, julkisesti ettei Teemu voi venkoilla sitten kun eroaa. Muistetaan.
piiiiiitkä avioliitto ja Sirpa ei lähde tyhjin käsin. Tokkopa nuo eroaa, uutta taloa tehdään ja ens vuonna valmis, Sirpa opiskelee isustussuunnittelua ja suunnittelee uuden kodin sisustuksen.
Siellä ne elelee Kalifornian lämmössä, Teme golffaa ja Sirpa kai sitten tennispallojen kerääjä
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne elelee Kalifornian lämmössä, Teme golffaa ja Sirpa kai sitten tennispallojen kerääjä
golf pallojen, tyttö pelaa tennistä ja Teme valmentaa mutta kai on sitten joku muukin valmentaja. Teme pysyy hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Teemu ja Sirpa ovat hyvä pari. Miljonäärimiehet usein eroaa ja etsii nuoren vaimon, riitelevät omaisuudesta, huoltajuudesta, jopa nimestä. Harvinaista on näin pitkä avioliitto, jotainhan siinä täytyy olla että pysytään yhdessä.
Ei kaikkien tarvitse kurotella kuuta taivaalta jos asiat rullaa ja kumpikin on tyytyväinen. Vakka kantensa valitsee.
En tunne heidän avioelämäänsä mutta joku hyvin samankaltainen pari voisi toimia niin, äijä huiltee missä haluaa ja kairaa ketä haluaa ja tekee olonsa mukavaksi ja nainen sallii ja katsoo muualle, koska on kivaa olla rikas ja antaa lehdistölle lausuntoja siitä miten ihanaa on parisuhdearki.
Tällainen vaikutelma voisi tämänkaltaiessta pariskunnasta syntyä. Onko sopimus hiljainen ja kaikki tyytyväisiä, vai nurkuuko rouva ja suostuu aina katsomaan poispäin kun saa kymppitonnin laukun, vai onko rouvalla oma salainen elämänsä silloin kun tämän fiktiivisen avioliiton toinen osapuoli heiluu meripäiville, sitä emme saa koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti. Mitä väliä Sirpa Selänteen mielipiteillä? Jos hän ei olisi Teemu Selänteen vaimo, hänen kommenttinsa olisivat samaa massaa IS-kommenttikenttien kommenttien kanssa. Pelkkiä sanoja, ei useimmiten ei hitustakaan faktaa.
Tottakai hänen kommenttinsa on arvokas, kuten kaikki hyvin perustellut kommentit. Hän näkee asian noin, ja ihan hyvä joskus esittää kovin punavihreiden ajatusten lomassa muunkinlaisia näkemyksiä.
Se on outoa, että Suomessa saa olla vain yhdenlaisia ajatuksia.
Hyvin perustellut???
Siinä saa aika moni duunari, kirvesmies, opettaja, insinööri jne. tehdä tuottavaa työtä, että saadaan näiden urheilijoiden palkat maksettua. Saisivat olla kiitollisia, että saavat lätkiä kiekkoa muiden rahoilla.
Kun olet antanut sitä hokistaralle, sen rahat on sinun sanoo Sirpa Selänne
Minun on vaikeaa ymmärtää sitä vihaa, jota Sirpa kokee pelkästään siitä ettei ole koko elämäänsä ollut työelämässä. Millä tavalla se on teiltä muilta pois? Onko tämä kateutta?
Tunnen paljon naisia, naisia jotka ovat elämänsä olleet työelämässä ja naisia joilla on ollut välillä duuneja, välillä työttömyyttä. Välillä ovat olleet sinkkuja, välillä eläneet parisuhteissa. Jollain on ollut terveyden kanssa haasteita, jollain parisuhteen, jollain työelämä kuluttaa. Koskaan en ole kokenut, että esim. toisen työttömyys olisi minulta jotenkin pois.
Olen ollut itsekin työttömänä (se kasvatti paljon), töissä, olen kärsinyt mielenterveysongelmista ja taas palannut työelämään. Kukaan ei ole koskaan minua vihannut toivottavasti sen takia, että mielenterveyssyistä olin pois työelämästä JA elin avioliitossa. Mutta onhan tämä avartavaa taas huomata, kuinka suurta vihaa toisen ja tuntemattoman ihmisen ansainta - tai ansaitsemattomuuslogiikka herättää.
Mikä siinä on, että ei voi keskittyä omaan elämään, yrittää parantaa sitä ensin? Miksi kaikki tuo energia pitää keskittää vihaamiseen? Kysyn, koska aidosti tätä ihmettelen, enkä ymmärrä.
Ongelma on se että voimakkain yleensä saa kaiken. Vaimakkain on nuori mies tai järjestäytynyt ihmisjoukko. Joten raha on katoavaista. Ihminen on kuin raha, yhtä muiden kanssa, mutta yksin kuin kolikko taskun pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Kotiäitinä toimimalla.
Helena Koivu muistaakseni väitti mahdollistaneensa Mikon peliuran,sillä oli useita kotiapulaisia töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä saa aika moni duunari, kirvesmies, opettaja, insinööri jne. tehdä tuottavaa työtä, että saadaan näiden urheilijoiden palkat maksettua. Saisivat olla kiitollisia, että saavat lätkiä kiekkoa muiden rahoilla.
Kuulostat demarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäitinä toimimalla.
Helena Koivu muistaakseni väitti mahdollistaneensa Mikon peliuran,sillä oli useita kotiapulaisia töissä siellä.
Koivut elivät oikeuden asiakirjojen mukaan ylellisempään elämää kuin varakkaat ihmiset tavallisesti elävät Yhdysvalloissa. Siksi Mikko ei pystynyt asiakirjojen mukaan kasvattamaan merkittävästi varallisuuttaan avioliiton aikana, vaan tuloja meni runsaasti elämäntyylin ylläpitoon.
Isoa kovaa on tullu tiheesti näkee naamasta, et lakannu saamasta.
Ne teki sen yhdessä. Sitä on suomalaisen individualistivassarin vaikea tajuta.