Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sheivaamisesta tulee ihan hirveät näppylät

Vierailija
05.10.2024 |

Miten ne saa estettyä?? Joskus kuukausi sitten viimeksi yritin ja vieläkin on jäljet näkyvissä siitä kokeilusta.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä sheivaan jalat kerran viikossa ja joudun tuon takia rasvaamaan jalat joka päivä aamuin illoin ja silti jalat kutisee joskus ja tulee noita rumia näppylöitä. käytän sheiveriä (venus breeze) vain kolme kertaa ja sitten vaihdan uuteen.

Sheivaat jalat?

Ei ole todellista.

Mikä siinä on "ei ole todellista" ? Terveisin itsekin sääriä kesäaikaan sheivaava

Miksi? Eikö näppylät ole rumemmat kuin karvat?

Vierailija
42/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko sheivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttaa kun en päästä sängelle eli sheivaan joka päivä suihkussa.

Ja laadukkaat miesten terät ja partageeli ajeluun.

Joka päivä!? Ihanko tosissaan eräät askartelevan karvojensa kimpussa päivittäin? No, ehkä se on sittenkin hyödyllisempää puuhaa kuin vauvapalstailu.

Vierailija
44/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihme miten miehet kykenevät sheivaamaan naamansa ilman ongelmia ja noita 10 kemikaalituotteen temppuratoja joka päivä.

Teette jotain perustavanlaatuista väärin. Epäilen että joko laadukas sheivausgeeli puuttui tai ylihoidatte tukkimalla rasvalla huokoset tms.

Johtuiskohan ehkä siitä, että naama ei haudu vaatteiden alla eikä sitä hankaa joku alushousun reuna? 

Vierailija
45/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle tosiaan kukaan ole kertonut, että ei ole pakko sheivata, olipa kyse parrasta tai mistä karvoista tahansa?

Näin. Intiimialueen sheivaaminen on myös hygienia- ja terveysriski. Niillä karvoilla on tarkoitus. 

Jos et millään kestä, trimmaa lyhyemmäksi, mutta jätä terällä jyystäminen tyhmemmille. 

Mikä tarkoitus on reisien ja pakaroiden puolella kasvavilla häpykarvoilla? En kehtaa noiden tursakkeiden kanssa mennä esim. uimahalliin.

Ap

Vierailija
46/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle tosiaan kukaan ole kertonut, että ei ole pakko sheivata, olipa kyse parrasta tai mistä karvoista tahansa?

Näin. Intiimialueen sheivaaminen on myös hygienia- ja terveysriski. Niillä karvoilla on tarkoitus. 

Jos et millään kestä, trimmaa lyhyemmäksi, mutta jätä terällä jyystäminen tyhmemmille. 

Mikä tarkoitus on reisien ja pakaroiden puolella kasvavilla häpykarvoilla? En kehtaa noiden tursakkeiden kanssa mennä esim. uimahalliin.

Ap

Miksi et? Mitä sinä häpeät? Miksi häpeät? Kuvitteletko, että jotakuta kiinnostaa? 

Vierailija
47/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä sheivaan jalat kerran viikossa ja joudun tuon takia rasvaamaan jalat joka päivä aamuin illoin ja silti jalat kutisee joskus ja tulee noita rumia näppylöitä. käytän sheiveriä (venus breeze) vain kolme kertaa ja sitten vaihdan uuteen.

Sulla on vaan kuiva iho. En ole muuten itse saanut ikinä mitään näppyjä bikinirajaan, sääriin tai kainaloihin vaikka käytän (gilleten) höylät ihan loppuun.

Vierailija
48/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypi karvat pois. Saa olla pitkään huoleton :) 

Ei saa. Nyppiminen saa aikaa enemmän näppyjä, kun karvan pää on tylsä eikä pääse ihon läpi ulos.

Vierailija
49/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta parempi sheivi.

Tällä hetkellä käytössä on Geisha shaver ja siinä oli upouusi teräkin.

Ap

Mitä käytät liukasteena sheivaamiseen? Et kai vaan sheivaa pelkällä sheiverillä vedellä kasteltua ihoa? Takuuvarmat näppylät. Käytätkö suihkusaippuaa tai sheivausvaahtoa?

Ikinä en ole käyttänyt noita, ei näppylöitä. Itselläni iho ärtyy vain jos en heti suihkun jälkeen käytä kosteusvoidetta sheivatulle alueelle. Iho ei saa myöskään olla kuiva suihkuun/sheivaamaan mennessä.

Vierailija
50/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miesten partavaahtoa tai -geeliä ja kallein miesten partahöylä sekä partavettä. Näitä kun käytät ei tule näpyn näppyä. .

Vierailija
51/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihme miten miehet kykenevät sheivaamaan naamansa ilman ongelmia ja noita 10 kemikaalituotteen temppuratoja joka päivä.

Teette jotain perustavanlaatuista väärin. Epäilen että joko laadukas sheivausgeeli puuttui tai ylihoidatte tukkimalla rasvalla huokoset tms.

Mäkin voin sheivata kasvoni ja vaikka kuiviltaan, ei ongelmia. Mutta eipä toimi muulla vartalon iholla, koska iho on siellä herkempää. Lisäksi miehille on noita partavesiä juuri tuota tarkoitusta varten, ettei tule tulehduksia.

Vierailija
52/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaat jalat?

Ei ole todellista.

Teille äärifeministeille kaikki on niin raivoa herättävää. Noloa tuo spämmäyksesi ja vttuilusi ketjussa. -eri

Vierailija
53/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan kuiva iho. En ole muuten itse saanut ikinä mitään näppyjä bikinirajaan, sääriin tai kainaloihin vaikka käytän (gilleten) höylät ihan loppuun.

Mulla tulee näppyjä bikinirajaan ja yläreisiin, joskus joku harva kainaloihin. Ihmisillä on nyt erilaiset ihotyypit, mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Mun iho on kuiva ja paksu ja ongelma on se, ettei karvat pääse kasvamaan sen läpi ja muodostuu näppyjä. Jos mun karvat vahataan tai sokeroidaan, tulee siis enemmän näppyjä ja jopa paiseita, koska karvat on tylsiä päästään ja pääsee vielä huonommin ihon läpi ulos.

Höylään siis. Kuorinnat, rasvaamiset, puhdistukset auttaa vähän ja puhdas, terävä terä. Silti tulee aina näppyjä herkille alueille. Iho on liian kuiva vaikka kuinka sitä olen vuosikausia kosteuttanut.

Joku jo mainitsikin käyttävänsä miehille tarkoitettuja höyliä. Itsekin olen todennut ne paremmiksi, ja halvempia ovat myös.

Vierailija
54/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta miesten partavaahtoa tai -geeliä ja kallein miesten partahöylä sekä partavettä. Näitä kun käytät ei tule näpyn näppyä. .

Voi tulla. Riippuu siitä syystä, miksi näppyjä tulee.

Vierailija
55/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaat jalat?

Ei ole todellista.

Mikä siinä on "ei ole todellista" ? Terveisin itsekin sääriä kesäaikaan sheivaava

Miksi? Eikö näppylät ole rumemmat kuin karvat?

Emme me kaikki ole mitään näppyläongelmaisia.

Vierailija
56/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä!? Ihanko tosissaan eräät askartelevan karvojensa kimpussa päivittäin? No, ehkä se on sittenkin hyödyllisempää puuhaa kuin vauvapalstailu.

Jos suihkussa käydessä kuluu pari minuuttia sheivaukseen niin en pitäisi sen isompana vaivana kuin saippuapesua tai shampoota.

Mutta oikeassa olet: homssuisuus ylipäätään on lähes 100% vain laiskuutta.

Vierailija
57/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan ehkä siitä, että naama ei haudu vaatteiden alla eikä sitä hankaa joku alushousun reuna? 

Osta erilaisia alkkareita, jos sulla on vain hiertäviä ja hautovia.

Vierailija
58/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se, että aloin sheivauksen jälkeen pyyhkiä sheivatun alueen vedellä, johon olen sekoittanut suolaa ja teatree-oljyä. Molemmat ovat siis antibakteerisia ja musta tuntuu, että niillä on ihoa rauhoittavia ominaisuuksia myös. Ainakin näppylät pitävät kurissa. Olen tehnyt siis valmiin sekoituksen pulloon ja siitä pumpulivanulla sivellen nestettä iholle. 

Vierailija
59/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, paitsi partavesi on turha (sekä haisee varsin miehekkäälle).

Vierailija
60/73 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suihkussa käydessä kuluu pari minuuttia sheivaukseen niin en pitäisi sen isompana vaivana kuin saippuapesua tai shampoota.

Mutta oikeassa olet: homssuisuus ylipäätään on lähes 100% vain laiskuutta.

Ajelen säärikarvat pari kertaa viikossa. Se on sillon tosi nopeaa, kun on vaan pieni sänki, ei tarvi edes saippuaa. Jos kasvaa pitempi, ajeluun menee paljon aikaa ja vaaditaan ehkä jopa uusi terä.