Sheivaamisesta tulee ihan hirveät näppylät
Miten ne saa estettyä?? Joskus kuukausi sitten viimeksi yritin ja vieläkin on jäljet näkyvissä siitä kokeilusta.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttaa kun en päästä sängelle eli sheivaan joka päivä suihkussa.
Ja laadukkaat miesten terät ja partageeli ajeluun.
Joka päivä!? Ihanko tosissaan eräät askartelevan karvojensa kimpussa päivittäin? No, ehkä se on sittenkin hyödyllisempää puuhaa kuin vauvapalstailu.
Jos suihkussa käydessä kuluu pari minuuttia sheivaukseen niin en pitäisi sen isompana vaivana kuin saippuapesua tai shampoota.
Mutta oikeassa olet: homssuisuus ylipäätään on lähes 100% vain laiskuutta.
Sheivaukseen kuluu kyllä enemmän kuin pari minuuttia mikäli sen haluaa tehdä huolella :D Mutta sinä ilmeisesti huiskit vaan vähän sinnepäin.
Minulla tuli näppylöitä ihan sama millä yritin. Vahaliuskat jne saivat karvani lähinnä nauramaan ja kihartumaan. Aloin sitten nyppiä ne ja joo yksi kerrallaan! Työlästä on mutta harvoin tarvitsee eikä tarvitse tuskailla pistävän ja kutisevan sängen kanssa.
Mulla lähtee halut, kun nään ihraisen, näppyläisen kummun ja kaiken kruunaa viiva pillu, de är röda flagan
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun yrittää seksuaalisesti näyttää lapselta ja tukee pedofiliaa. Karma. Näppyinen kalkkunapillu.
Anteeksi mitä?! Mikä?!:D kalkkunapillu?! Miten se liittyy lapsiin jos haluaa pitää karvansa ojennuksessa? Mihin hiukset tai kulmakarvat liittyvät? Lapsiinko nekin? Niitäkin nimittäin siistin.
Älä sitten sheivaa jos tulee näppylöitä. Ei se ole pakollista.
Lopetin sheivauksen samasta syystä. Ihoni ärtyi aina.
Siirryin epiloimaan, sen iho kestää paremmin. Kokeile sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vasta tuleekin näppylöitä kun karvat kasvaa ihon sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Olen miettinyt joidenkin alueiden laserointia.
Ei kannata poistaa. Antaa rehottaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun yrittää seksuaalisesti näyttää lapselta ja tukee pedofiliaa. Karma. Näppyinen kalkkunapillu.
Kuolen 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen 😂😂😂
Musta on outoa, että heti oletetaan että kyseessä on alapääkarvat. Mulla tulee näppyjä helposti ihan joka puolelle, jos ajelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Olen miettinyt joidenkin alueiden laserointia.
Mä käytän sellasta naisten parranajokonetta. Se ei aja ihoa ihan sileäksi, jää ihan minisänki. Ei tule näppylöitä ja iho näyttää sileältä vaikkei siltä tunnukaan.
Ei ole turha, jos on tuo näppyläongelma. Saako jostain hajuttomia partavesiä muuten?