Tuleeko muille paha mieli Linkediniä selaillessa?
Kaikilla tuntuu olevan hyvä ja mielenkiintoinen työpaikka, uusia urasaavutuksia ja suoritettuja tutkintoja.
Kommentit (62)
Entä mistä löytyy ammattitukintojen viralliset lyhenteet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lakkaa surkuttelemasta ja pyri itse siihen suuntaan, mihin haluat. Muiden kadehtiminen tekee hallaa vain sulle itsellesi.
Eipä ole pyrkimykset auttaneet, kun en voi muuttua täysin toisenlaiseksi ihmiseksi.
"Ole vain oma itsesi"
Ap
Jos haluat tutkintoja, niin suoritat tutkintoja etkä surkuttele. Jos tarvitset uusia taitoja, hankit uusia taitoja etkä surkuttele. Jos haluat laajentaa verkostoasi, menet seminaareihin ja tapahtumiin ja hankit aktiivisesti uusia kontakteja. Samaan aikaan ylläpidät yhteyttä jo olemassaoleviin kontakteihisi, etkä surkuttele. Jos haluat uuden työn, niin haet aktiivisesti uutta työtä, etkä surkuttele.
Se tässä harmittaakin eniten, että en tutk
Oletko sitä mieltä että linkedin on ratkaisu ongelmiisi? Jos muut revittiin koulunpenkiltä työelämään niin oletko miettinyt mitä teit eri tavalla kuin he?
Juuri tuossa jo kerroin, että olen "omana itsenäni" sellainen ihminen jota ei kaivata mihinkään. Sen tein eri tavalla.
Ap
Ei ole pakko olla siellä. Ei sinne kaikki edes pääse ellei ole työhistoriaa ja vuosilukuja laittaa. On vaihtoehtoja varmaan sille.
Niihin postauksiin täytyy suhtautua varauksella tai sitten huumorilla. Mistä tahansa asiasta saa hienon postauksen jos osaa kirjoittaa tai käyttää tekoälyn apua asiassa. Aivan varmasti myös AP voisi postailla aivan jonninjoutavasta asiasta upean päivityksen jos haluaa. Joka asiaan voi löytää jonkun hienolta kuulostavan näkökulman vaikka itse asia olisi aivan tavallinen esim messupäivä Tampereella.
Eli Ap kyllä löydät kivan työn sinäkin, älä luovuta!
Se on juurikin kilpailualusta, jossa markkinoidaan itseä. Eihän sinne mitään häviöitä laiteta tai mainosteta omaa luuseriutta tai mielisairautta. Kaikki ovat täydellisiä juuri siihen tiettyyn virkaan. Jes! 👍
Vierailija kirjoitti:
No ei! Pelottava paikka! Itsestään sinne elämäkertaa rustaava henkilö hyvesignaloi siellä aivan estoitta. Kertoo kaiken, paitsi historiansa kiusaajana ja totaalisen hulluna demonina (epävakaa ja bipo). Odotan sitä hetkeä kun flippaa jälleen.
Sekopäitä ja narsisteja siellä on paljon.
Omasta näkökulmasta ne joilla palli tutisee takapuolen alla on niitä jotka on aktiivisimpia linkkarissa. Eli en kadehtisi sltä että joku kertoo saavutuksiaan, sille on aina syy
Vierailija kirjoitti:
Niihin postauksiin täytyy suhtautua varauksella tai sitten huumorilla. Mistä tahansa asiasta saa hienon postauksen jos osaa kirjoittaa tai käyttää tekoälyn apua asiassa. Aivan varmasti myös AP voisi postailla aivan jonninjoutavasta asiasta upean päivityksen jos haluaa. Joka asiaan voi löytää jonkun hienolta kuulostavan näkökulman vaikka itse asia olisi aivan tavallinen esim messupäivä Tampereella.
Eli Ap kyllä löydät kivan työn sinäkin, älä luovuta!
En mä niitä postauksia edes lue, niistä ei ole nyt kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen olet omana itsenäsi?
Vääränlainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen.
Ap
Okei, oletko havainnut itsessäsi/tekemisessäsi mitään kehitettevää vai oletko sitä mieltä ettö nykyinen oma itsesi on riittävän hyvä?
Mä olen lopettanut Linkkarin katselun kokonaan, suosittelen muillekin.
Enpä hirveästi Linkkarin antamaan ensivaikutelmaan luottaisi, ainakaan rekrytoidessa. Valitettavasti entiset hirviöpomot ja patalaiskat työkkaverit näyttää Linkkarin valossa unelmatyöntekijöiltä ja mikä totuus sitten onkaan.. Sääliksi käy seuraavia työnantajia, jotka koukkuun käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen.
Ap
Okei, oletko havainnut itsessäsi/tekemisessäsi mitään kehitettevää vai oletko sitä mieltä ettö nykyinen oma itsesi on riittävän hyvä?
Etkö osaa lukea? Oma itseni ei ole riittävän hyvä, mutta en pysty muuttumaan toisenlaiseksi ilman, että alan esittää. Ongelma on mun persoonassa eikä työtaidoissa tai koulutuksessa.
Ap
Minä olen keskittynyt elämässä muihin asioihin kuin uran luomiseen (olen kyllä käynyt koko aikuisikäni töissä ja omilla rahoillani elänyt, jos joku sitä epäilee) enkä ole pahoillani siitä.
Yleensä työpaikan rasittavimmat pellet ovat ne Linkkariaktiivit. Hyviä, vastuuntuntoisia työntekijöitä siellä harvemmin näkee kiillottamassa omaa takapuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen.
Ap
Etkö osaa lukea? Oma itseni ei ole riittävän hyvä, mutta en pysty muuttumaan toisenlaiseksi ilman, että alan esittää. Ongelma on mun persoonassa eikä työtaidoissa tai koulutuksessa.
Ap
Jos ongelma ei ole sun työtaidoissa eikä koulutuksessa eikä persoonasi ongelma ole se, että olet ilkeä ja narsistinen ihminen, niin sanoisiin, että ongelmaa ei ole. Unohda se Linkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tarvi selailla. Vai tarviiko?
Tarvii, kun jotkut avoimet työpaikat ilmoitetaan ainoastaan siellä.
Ap
Silloin selaillaan niitä linkedin työpaikkoja, ei yleistä feediä
Itselle tulee lähinnä huvittunut olo. Olen tehnyt urani IT-alalla, jossa ammattinimikkeiden ja tittelien vaihtuvuus on nopeaa, samoin työpaikkojen. Sika keskinkertaisella kyvyillä sai ainakin ennen hienoilta kalskahtavia titteleitä ja osljon seuraajia. Aina kun työpaikka vaihtui, rituaaleihin kuului kehua entinen työpaikka oli se millainen rotankolo tahansa ja olipa millaisia veemäisiä työkavereita siellä olikaan, tässä vaiheessa ne kuuluu kehua. Sitten jurotaan salaperäisessä hiljaisuudessa pari viikkoa ja lopulta julistetaan millaisiin uusiin haasteisiin aletaan uudessa supermahtavassa työssä
Antakaa mun kaikki kestää, kaikki me näyttelemisen ansaitsevat vähintään jussin tai parhaat Oscarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei! Pelottava paikka! Itsestään sinne elämäkertaa rustaava henkilö hyvesignaloi siellä aivan estoitta. Kertoo kaiken, paitsi historiansa kiusaajana ja totaalisen hulluna demonina (epävakaa ja bipo). Odotan sitä hetkeä kun flippaa jälleen.
Sekopäitä ja narsisteja siellä on paljon.
Muistaako nyt kaikki että Olen Valmistunut _Insinööriksi_!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tarvi selailla. Vai tarviiko?
Tarvii, kun jotkut avoimet työpaikat ilmoitetaan ainoastaan siellä.
Ap
Silloin selaillaan niitä linkedin työpaikkoja, ei yleistä feediä
Ne kaikki paikat ei ole siellä työpaikkaosastolla vaan osa on pelkissä julkaisuissa.
Ap
Oletko sitä mieltä että linkedin on ratkaisu ongelmiisi? Jos muut revittiin koulunpenkiltä työelämään niin oletko miettinyt mitä teit eri tavalla kuin he?