Näyttääkö heterokundit hyviltä homoista sekä naisista?
Homona tulee silmäiltyä kundeja ja yleensä omaan silmääni näyttäytyy hyvännäköiseltä kundi, joka tuppaa olemaan hetero.
Onko mahdollisesti niin, että alitajunta on samantyyppinen homomiehellä kuin naisellakin, mitä tulee mielyttäviin piirteisiin kundeja katsoessa? En ole mikään tyttömäinen enkä feminiininen, vaan aika perusjantteri ja kundimainen.
Muilla homoilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (17)
Ykkönen vielä lisää, että mun lähipiirissä on homopari, jonka molemmat osapuolet on tosi maskuliinisia ja he ovat valinneet ns. miehisen ammatin itselleen. Olen siis tavannut sekä maskuliinisia että feminiinisiä homoja, sama juttu heteromiesten suhteen. Nämä siis oletuksia, koska voihan noista heteroista ja homoista osa olla vaikka biseksuaaleja.
Minäkin tykkään enemmän heteromiehistä. En ole koskaan tykännyt feminiineistä miehistä, kapeat hartiat ja kimeä ääni saa välittömästi vaihtamaan suuntaa. Sellainen perus, hyväkuntoinen heteromies on yleensä mies, jos miellyttää silmää eniten. Saa olla hiukset vähän huonosti ja sänkiparta. Matala ääni. Huuuh. Harmillisen vähän homomiehissä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään enemmän heteromiehistä. En ole koskaan tykännyt feminiineistä miehistä, kapeat hartiat ja kimeä ääni saa välittömästi vaihtamaan suuntaa. Sellainen perus, hyväkuntoinen heteromies on yleensä mies, jos miellyttää silmää eniten. Saa olla hiukset vähän huonosti ja sänkiparta. Matala ääni. Huuuh. Harmillisen vähän homomiehissä sellaisia.
Onko Benjamin P susta enemmän feminiininen vai maskuliininen?
Seksuaalisesti terveen miehen kokemuksella voin kertoa, että homot kyllä saalistaa ja vaanii, jatkuvasti, keväällä ja kesällä eniten, ja se on mielestäni erittäin inhottavaa, iljettävää ja saastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti terveen miehen kokemuksella voin kertoa, että homot kyllä saalistaa ja vaanii, jatkuvasti, keväällä ja kesällä eniten, ja se on mielestäni erittäin inhottavaa, iljettävää ja saastaisia.
Joo. Elokuussa sain hätistellä satoja Tuureja ja Benjamineja pois kimpustani. Eivät millään ymmärrä, että heteromiestä ei toisen miehen värkki ja kosketus kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee jo feminiinisen puolelle. En mä tiedä, ei tarvii olla mitään kiharatukkaa ja hyvin hoidettua ihoa. Saa olla ihan hikinen perusjantteri, tai siis omaan makuun iskee. Ketjun muille viestittelijöille, niin olen pahoillani, jos joudutte homomiesten ahdistelemiksi. Ei ole ok mitenkään päin. Itse en taas uskalla edes homobaarissa lähetyä omaa tyyppiäni, kun on kuitenkin joku hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkee laulaja joka tapauksessa, kait se maskuliininen on enempi.
Minusta Benjamin on kundimainen pääasiassa, mutta osaa kyllä olla myös feminiininen tai ainakin prokokatiivinen. Kundimaisen käyttäytymisen aikana hyvä roolimalli sille ettei homon tarvise olla naismainen.
Kundimaiset kaapista poistuneet kundit/miehet ovat mun mielestäni hyviä esimerkkejä siitä, että aina ei ulospäin homous näy. Ja hyvä näin ja tarvitsemme lisää julkisuuden tyyppejä näyttämään esimerkkiä, kuten eräs ex-kiekkoilija.
Mun mielestä Benkussa yhdistyy sopivasti feminiinisyys ja maskuliinisuus. Ei ole täysin oikein kumpaakaan. Antti Holma taas on sonni.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen vielä lisää, että mun lähipiirissä on homopari, jonka molemmat osapuolet on tosi maskuliinisia ja he ovat valinneet ns. miehisen ammatin itselleen. Olen siis tavannut sekä maskuliinisia että feminiinisiä homoja, sama juttu heteromiesten suhteen. Nämä siis oletuksia, koska voihan noista heteroista ja homoista osa olla vaikka biseksuaaleja.
Homo on homo, itseään häpeävä homo kutsuu itseään bi-homoksi.
Antti on kyllä kuuma kolli. Ei juurikaan homomainen ja erittäin hyvä kroppa ainakin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo on homo, itseään häpeävä homo kutsuu itseään bi-homoksi.
Kyse on siitä, ettet voi toisen ulkoisen olemuksen tai seurustelukumppanin sukupuolen perusteella päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumistaan. Ihminen voi olla biseksuaali, vaikka hän päätyisi heterosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Antti on kyllä kuuma kolli. Ei juurikaan homomainen ja erittäin hyvä kroppa ainakin aiemmin.
Antti Holma🔥🔥🔥
Haluaisin että Samo Sykkö olisi mummoni.
Miksi kysyt tuollaista kun olet itse homo?
Olen nainen ja minusta taas moni homomies on ihan sika komea & seksikäs. Välillä olen miettinyt, että miksen voi olla syntynyt komeaksi homomieheksi. Muuttaisin heti Aki Samulin luokse asumaan ja tekemään maatilan töitä. Siis sillä edellytyksellä tietty, että Aki huolisi mut.😉 Joskus katselin Mr Gay Finland kilpailuja ja miettisin, että miksei heteromiehet voi olla noin upeita ja ihania. Sellaiset heteromiehet on mun makuuni, jotka uskaltavat näyttää sen feminiininen puolensa niin ulkoisesti kuin sisäisesti.