Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämmin autotalli ei ole käyttöautoille.

Vierailija
05.10.2024 |

Turha lämmittää autotallia jonkun käyttöauton säilyttämisen takia. Meillä ei käyttiksillä ole mitään asiaa lämpimään talliin ellei sitten niille pidä jotain leimaremonttia tehdä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä , joka päivä ajettava auto säilytetään kylmässä tallissa talvella. 

Vierailija
2/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhaa, tykkään lähteä liikkeelle lämpimästä tallista. Ei tarvitse mennä kylmään pihalle ollenkaan kun lämpimästä tallista töihin lämpimään talliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää tehdä jotain leimaremonttia? 😂  Mene töihin niin voit hankkia auton joka ei leviä ja lahoa käsiin.

 

Vierailija
4/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien fleksaukset on välillä todella huvittavia. 

Vierailija
5/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha maksaa jonkun tallin lämmittämisestä, usein vielä suoralla sähköllä. Vaikka se voi autoa vähän säästää niin ei maksa kyllä itteään takasin. Mukavuudenhalusta jokainen saa toki maksaa mitä tykkää. 

Vierailija
6/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.

Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa

Vierailija
8/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha investoida pitkiin kalsareihin. Kun juoksee ympyrää koko ajan, niin ei palele niin kauheasti.

- suomalaisen köyhän logiikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on leimaremontti? Ja miksi niitä ei-käyttöautoja (mitä sitten ovatkaan) pitää säilyttää lämpimässä?

Vierailija
10/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha maksaa jonkun tallin lämmittämisestä, usein vielä suoralla sähköllä. Vaikka se voi autoa vähän säästää niin ei maksa kyllä itteään takasin. Mukavuudenhalusta jokainen saa toki maksaa mitä tykkää. 

Vaihda pörssisähköstä kiinteähintaiseen ja hanki työpaikka niin ei tarvitse kiusata itseään kylmässä ja yrittää epätoivoisesti valehdella itselleen syystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista leimaremontille :D

Vierailija
12/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa

Tallissa 23 astetta aina kun pörssillä voi halvalla paahtaa🤣 auto aina lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa

Tallissa 23 astetta aina kun pörssillä voi halvalla paahtaa🤣 auto aina lämmin.

Voi tehdä leimaremonttia kalsareissa 👌

Vierailija
14/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa

En halua maksaa tuplahintaa kiinteähintaisella. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v***u on leimaremontti? Joku persaukisten juttu?

Vierailija
16/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v***u on leimaremontti? Joku persaukisten juttu?

Pakko olla jotain määräaikaisten homotouhua.

Vierailija
17/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.

Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.

AHTIMET JÄÄDY? Mitä mä just luin? 🤦🏼

Vierailija
18/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa

 

Kyllä ne jäät ikkunoista sulaa kun pitää käynnissä muutaman vartin.

Vierailija
19/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.

Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.

AHTIMET JÄÄDY? Mitä mä just luin? 🤦🏼

 Mulla ahtimessa vesiruiskut, ne jäätyy.

Vierailija
20/76 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauton toimintamatka on huomattavasti pidempi, kun säilytetään lämpimässä tallissa. Lataaminenkin on halvempaa, kun ei tarvitse akkuja lämmittää.