Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vanhemmat viikoksi pvkotiin

Vierailija
14.02.2007 |

töihin! Saisivat oikean käsityksen lapsen päivästä. Ehkä saisi miettimään uudestaan hoitojärjestelyitään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliset päiväkodit on täyteen ammuttuja, mutta me laitettiin suosiolla yksityiselle. Ryhmässä 10 2-4 vuotiasta ja kolme hoitajaa ja opiskelia. Olin lapsen mukana kolme päivää kun hän aloitti tarhan ja mistään hirveästä hälinästä ei ollut tietokaan, vaan tunnelma tarhassa on rauhallinen ja kiva ja hoitajilla on aikaa lapsille. Ruuat tulevat läheisestä lounasravintolasta ja maistuvat todellakin kotiruualta. Kunnalisella puolella ruokakin tehdään isossa keskus keittiöissä, joista se jaetaan moneen eri paikkaan. Yök. Lisäksi lapset käyvät joskus syömässä sielä ravintolassa ja opettelevat ulkona syömistä. Uimahallissa käydään kerran kuussa ja temppukerhoa jokatoinen viikko. Syksyn aikana kävivät kaksi kertaa teatterissa katsomassa lastennäytelmää. Suosittelen yksityistä!

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä tuollaisessa keskuskeittiössä ja kyllä meidän ruuat ainakin hyvältä maistuu, ei ole yök.

Älä yleistä, ei ihme jos lapset ovat nirsoja kun aikuiset antavat tuollaista mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa. Lasten kanssa 8h liikaa heille :)

Vierailija
4/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päiväkodin erityisryhmässä jossa on todella haasteellisia lapsia. Lisäksi mulla on kolme omaa lasta joista vanhimmalla on ADD ja paljon muitakin ongelmia. Kaksi lapsistani on koululaisia ja nuorin on päiväkodissa.

Viihdyn työssäni paremmin kuin hyvin enkä osaisi kuvitellakaan elämää ilman lapsia ympärilläni. Mutta ikinä en pärjäisi " konttorirottana" , sekoittaisin paperit ja asiat alta aikayksikön. Tämmöinen käytännön- ja ihmisläheinen työ ja elämä sopii mulle.

Täytyy kyllä tunnustaa että joskus kaipaan enemmän hiljaisia hetkiä - niitä ei kovin montaa päivääni mahdu.

T. Äiti ja pk:n täti

Ps. Meille tulee töihin ruoka keskuskeittiöstä ja ne ovat todella hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi