Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen naisen kanssa?
Kommentit (117)
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Tottakai. Ja olenkin vietnamilaisten ja kiinalaisenkin kanssa olin.
Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Ensi vuonna tulee 25 vuotta avioliittoa täyteen.
Joo, ruotsalaisen ja belgialaisen kanssa olen seurustellutkin pidempään.
Miten joku ei pystyisi? Koska on kieliummikko perärääkkylästä?
Ei missään nimessä, eikä varmasti harrastettaisi yhtymistä vaikka seurusteltaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Ensi vuonna tulee 25 vuotta avioliittoa täyteen.
Voitit vuodella.
M48
Japanissa asuessani 2 vuotta ollessani opettajana seurustelin 3 japanilaisen naisen kanssa. Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku. M28
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ollut hänen kansaan naimisissa 24 vuotta, sitäkö yrität sanoa?
Olen seurustellut enemmän ulkomaalaisten kuin suomalaisten naisten kanssa, erikoista kyllä. Joten kyllä, pystyn. Viikonloppuna juuri treffit yhden kanssa. :D Tykkään suomalaisista myös, ei siinä, mutta jostain syystä mennyt näin. Ulkomaalaiset naiset keskimäärin aloitteellisempia ja avoimempia kokemuksissani, joten se varmaan se käytännön syy. Lähestyvät itsekin herkemmin. Itse en ole niin sellainen aktiivinen pokailija. Enkä siis sano, että tämä olisi hyvä juttu. Ei ole hyvä olla liian passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa asuessani 2 vuotta ollessani opettajana seurustelin 3 japanilaisen naisen kanssa. Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku. M28
Nyt on pakko kysyä, että ovatko ne japanilaiset asunnot oikeasti pieniä?
En osaa sanoa. Tosi kuumottavaa tällä hetkellä kun olen vähän ihastunut töissä yhteen kollegaan joka konservatiivisesta Aasian maasta. Plus yksi toinen eurooppalainen kollega saattaa olla ihastunut minuun. Ovat kyllä äärimmäisen kiehtovia molemmat niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Joo, afrikkalaiset on parhaita. Aivan ihania naisia.
onko totta että kiinalaisillaonvittu poikittain
Vierailija kirjoitti:
Orjakauppiaat aktivoituivat.
Häh???
Kyllä näin ujona ja raittiina miehenä on helpompi tutustua ulkomaalaisiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
onko totta että kiinalaisillaonvittu poikittain
Mene ja ota selvää.
Olen seurustellut useammankin kanssa. En enää pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa.