Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen naisen kanssa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy miehestä, kun ei ole saanut äidiltään riittävästi rakkautta.
Se voi olla yksi merkittävä syy etsiä ulkomaalainen, miestä kunnioittava ja rakastava nainen.
Minä olen suomalainen nainen ja kunnioitan, rakastan ja hemmottelen miestäni nyt kolmattakymmenettä vuotta.
Koska se ansaitsee sen.
Sinä et ilmeisesti kykene saamaan kunnioitusta omilla ansioillasi, joten täytyy hakea nainen maasta, jossa opetetaan kunnioittamaan kaikkea millä on kivekset pässistä lähtien, ansaitsi se sen tai ei.
Ei arvostuksella ole mitään arvoa, jos sen saa pelkkien primääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella. Eikä siksi, että todella on sen ihmisenä ansainnut.
Kiteytit palstamiesten ongelman. Ne luulee, että pelkkien pallien takia ovat oikeutettuja johonkin ja kateroituvat, kun ei riitä että on mies. Vaan pitäisi olla hyvä mies.
Toinen, jonka mies ansaitsee kaiken kunnioituksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näkyy miehestä, kun ei ole saanut äidiltään riittävästi rakkautta.
Se voi olla yksi merkittävä syy etsiä ulkomaalainen, miestä kunnioittava ja rakastava nainen.
Niin kun katkeruus äippää kohtaan kohdistetaan aikuisena kaikkiin suomalaisiin naisiin.
Meidän onni kyllä.
Afrikkalaiset naiset odottavat että mies käy töissä, leikkii lasten kanssa, osaa korjata kotia/autoa, tyydyttää naisen sängyssä ja kohtelee naistaan kuin kuningatarta. Nämä asiat kun hoidat, niin nainen on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, afrikkalaiset on parhaita. Aivan ihania naisia.
Afrikka on aika iso paikka. Tarkoitatko nyt berbereitä vai tuaregeja, !Kung-kansaa, pygmekö, maasaita vaiko kenties valkoisia Etelä-Afrikkalaisia?
Sama juttu jos sanoo pitävänsä aasialaisista. Mongolilla ja malaijilla ei taida olla hirveästi yhteistä, paitsi tietysti se, että kaikki ovat epäilemättä parempia kuin suomalaiset naiset.
Afrikkalaisella kai tarkoitetaan mustaa naisia, ei arabia tai valkoista eteläafrikkalaista. Naisetkin puhuvat aina afrikkalaisista miehistään. Kai siinä on takana se, että luullaan, että väki ei tiedä missä joku maa on. Kyllä meitä on paljon jotka erotam
Maantieteellisenä alueena aivan validi termi. Kulttuureista ja kansoista puhuttaessa ei sen sijaan kerro mitään, paitsi käyttäjänsä kyvyttömyydestä täsmälliseen itseilmaisuun.
"Minusta on kamalaa alentaa kumppaninsa tuolla tavalla pelkästään "mustan Afrikan edustajaksi". Luulen muuten, että jos ihminen pariutuu todellisesta rakkaudesta vaikkapa kenialaisen lääkärin kanssa, se kyllä sanoo puolison olevan pelkästään kenialainen. Eikä afrikkalainen. Tuota afrikkalaista käyttävät vain juntit, jotka ovat hakeneet seksilelun köyhästä maasta ja luulevat muitakin niin sivistymättömiksi, ettemme osaa maantiedettä. Ja pätee siis miehiin ja nasiin yhä lailla."
Minusta taas on aina hauskaa nähdä, kun itseään niin sivistyneinä pitävät palstammat eivät tiedä Aasiasta kuin yhden maan ja se on AINA Thaimaa. Ja siellä ei muita palstammojen mukaan asukaan, kuin pelkkiä baarityttöjä joita sitten ostellaan Suomeen koti-, ja seksiorjiksi.
Sinäkin moukka puhut kateuksissasi seksilelusta.
"Minä olen suomalainen nainen ja kunnioitan, rakastan ja hemmottelen miestäni nyt kolmattakymmenettä vuotta.
Koska se ansaitsee sen.
Sinä et ilmeisesti kykene saamaan kunnioitusta omilla ansioillasi, joten täytyy hakea nainen maasta, jossa opetetaan kunnioittamaan kaikkea millä on kivekset pässistä lähtien, ansaitsi se sen tai ei.
Ei arvostuksella ole mitään arvoa, jos sen saa pelkkien primääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella. Eikä siksi, että todella on sen ihmisenä ansainnut."
Minä olen suomalainen mies, enkä koskaan käytä sanaa SE ihmisistä. Ilmeisesti sinun "mies" on uroskoira.
Ja täytyy sanoa, että sinäkin olet vain yksi suomalainen nainen, joka jaksaa palauttaa mieleen, miksi alunperin kiinnostuin kulttuurista, jossa kaikki ihmiset kasvatetaan kunnioittamaan toisiaan. En voisi ikinä kuvitellakaan, että vaimoni kykenisi sättimään kenenkäån ventovieraan naisen kumppania edes anonyymillä keskustelupalstalla.
En. En jaksa kulttuurieroja vaikka aluksi fiilis onko eksoottinen, utelias ja tenhoava. Sen lisäksi - huolimatta molempien todella hyvästä englannista - käy jossakin kohtaa olemisen ja etenkin tunne-elämän sanoittaminen työlääksi ilman yhteistä, kulttuurillista äidinkieltä. Ei enää koskaan.
7 vuotta tulee naimisissa täyteen ja olemme kuin vastarakastuneet.
"Totta, olen kyllä katkera suomalaista isääni (suomalaista miestä) kohtaan, joka lähenteli ja lääppi minua ollessani lapsi.
Mutten kohdista katkeruutta suomalaisiin miehiin yleensä,vaan minulla on heistä ihan hyviä kokemuksia.
Sen sijaan tämän ketjun miesten (jos he ovat miehiä todellisuudessa) monista kommenteista näkyy viha juurikin suomalaisia naisia kohtaan. Eiköhän se juonna juurikin lapsuuteen ja omaan äitiin."
En usko, että miesten kommentit ovat vihaa, vaan pelkkää vastavittuilua esim sinun kaltaisille typeryksille, jotka näkevät ulkomaalaiset naiset lähinnä ostettuina maksullisina ja omaa tahtoa vailla olevina lampaina.
Minä tunnen ja tiedän aika monta suomalaista miestä, joilla on ulomaalainen nainen ja aika yleinen piirre heissä on että ovat rauhallisia, kilttejä ja vähintään ujohkoja.
Minulla taas on ollut upeita suomalaisiakin naisia, mutta koska haluan viettää eläkepäiväni etelän lämmössä ystävällisten ihmisten seurassa, menin naimisiin rakastamani ulkomaalaisen naisen kanssa.
Oon ollut naimisissa bosnialaisen naisen kanssa pian 8 vuotta. Hän on muslimi, mutta se ei haittaa koska minä en kuulu ev.lut kirkkoon.
"Maantieteellisenä alueena aivan validi termi. Kulttuureista ja kansoista puhuttaessa ei sen sijaan kerro mitään, paitsi käyttäjänsä kyvyttömyydestä täsmälliseen itseilmaisuun."
Kun on nähnyt miten innokkaasti suomalaiset naiset yleensäkin pilkkaavat miehiä, joilla on ulkomaalainen nainen, niin ehkäpä täsmällinen maa jätetäån kertomatta, ettei tuo ulkomaalainen nainen joudu häiriköinnin ja kiusaamisen kohteeksi.
Suomenruotsalainen nainen on paras seurustelukumppani.
"Kiteytit palstamiesten ongelman. Ne luulee, että pelkkien pallien takia ovat oikeutettuja johonkin ja kateroituvat, kun ei riitä että on mies. Vaan pitäisi olla hyvä mies.
Toinen, jonka mies ansaitsee kaiken kunnioituksen"
Todellinen ongelma olette te, jotka aina kuvittelevat miehistä tuollaisia harhakuvia. En ole missään muualla maailmassa törmännyt samaan. Vain suomalaisten naisten kuulee puhuvan noin siitäkin huolimatta, että ovat jo vuosikymmeniä olleet onnellisia maailman ihanimpien miesten kanssa.
Kunnioitusta, rakkautta ja hemmottelua onkin heille tarjolla klo 23-07 välisenä aikana.
Kyllä helposti, paitsi jaappanilaisten kanssa. isoisä sanoi että niillä on pillu poikittain ja silimät vinossa mutta tiiähäntä onko niin väliä sillä kun persereikä on kuulemma kaikilla pistemmäisen pyöreä joten ei kait silläkään niin väliä tällaiselle homolle ole väliä.................
T, tuhkaluukku
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Hemmotteletko sinä naista? Vai meneekö yhteen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Ja jotkut miehet ottavat afrikkalaisen salarakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut naimisissa bosnialaisen naisen kanssa pian 8 vuotta. Hän on muslimi, mutta se ei haittaa koska minä en kuulu ev.lut kirkkoon.
Käännyttikö sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Hemmotteletko sinä naista? Vai meneekö yhteen suuntaan?
Naurahdin. Asiaa kysyy suomalainen nainen, jonka ei kuulu tehdä mitään, mikä tuntuisi miehestä miellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut enemmän ulkomaalaisten kuin suomalaisten naisten kanssa, erikoista kyllä. Joten kyllä, pystyn. Viikonloppuna juuri treffit yhden kanssa. :D Tykkään suomalaisista myös, ei siinä, mutta jostain syystä mennyt näin. Ulkomaalaiset naiset keskimäärin aloitteellisempia ja avoimempia kokemuksissani, joten se varmaan se käytännön syy. Lähestyvät itsekin herkemmin. Itse en ole niin sellainen aktiivinen pokailija. Enkä siis sano, että tämä olisi hyvä juttu. Ei ole hyvä olla liian passiivinen.
No minä olen Suomessa oppinut, ettei miehiä kannata lähestyä.
Totta, olen kyllä katkera suomalaista isääni (suomalaista miestä) kohtaan, joka lähenteli ja lääppi minua ollessani lapsi.
Mutten kohdista katkeruutta suomalaisiin miehiin yleensä,vaan minulla on heistä ihan hyviä kokemuksia.
Sen sijaan tämän ketjun miesten (jos he ovat miehiä todellisuudessa) monista kommenteista näkyy viha juurikin suomalaisia naisia kohtaan. Eiköhän se juonna juurikin lapsuuteen ja omaan äitiin.