Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen naisen kanssa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Hemmotteletko sinä naista? Vai meneekö yhteen suuntaan?
Naurahdin. Asiaa kysyy suomalainen nainen, jonka ei kuulu tehdä mitään, mikä tuntuisi miehestä miellyttävältä.
Niinhän sinä taas suomalaisia naisia vihaavana oletat. Eipä yllättänyt.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen naisen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen naisen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella miestä jne.
Mies
Hemmotteletko sinä naista? Vai meneekö yhteen suuntaan?
Naurahdin. Asiaa kysyy suomalainen nainen, jonka ei kuulu tehdä mitään, mikä tuntuisi miehestä miellyttävältä.
Niinhän sinä taas suomalaisia naisia vihaavana oletat. Eipä yllättänyt.
Eri
Olisi todella julmaa vihata suomalaisia naisia. On tarpeeksi suuri kärsimys jo muutenkin olla tuollainen kuin sinä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut enemmän ulkomaalaisten kuin suomalaisten naisten kanssa, erikoista kyllä. Joten kyllä, pystyn. Viikonloppuna juuri treffit yhden kanssa. :D Tykkään suomalaisista myös, ei siinä, mutta jostain syystä mennyt näin. Ulkomaalaiset naiset keskimäärin aloitteellisempia ja avoimempia kokemuksissani, joten se varmaan se käytännön syy. Lähestyvät itsekin herkemmin. Itse en ole niin sellainen aktiivinen pokailija. Enkä siis sano, että tämä olisi hyvä juttu. Ei ole hyvä olla liian passiivinen.
No minä olen Suomessa oppinut, ettei miehiä kannata lähestyä.
Varmasti ihan totta. Kannattaisi ensin jollain konstilla selvittää, onko lähestyttävä mies myöskin homo, muuten voi tulla turpaan.
Minäkin oon kerran pannu rantaruottalaista muijaa kuopijon torin velmies patsaan takana persreikään
-matteuksen poika luukas
Heh. Vakioaihe josta palstamammat joutuvat psykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakioaihe, jolla pyritään vain loukkaamaan suomalaisia naisia. Mikä siinä onkin, että suomalaisia naisia ei voi jättää rauhaan edes silloin, jos heistä ei ole kiinnostunut, vaan vielä pitää silti haukkua?
😂 Psykoosi iski.
Ihan riippuu siitä, onko meillä yhteistä kieltä, jolla molemmat tulevat täydellisesti ymmärretyksi. Ummikkoina suhde tulee päättymään eroon, siinä vaiheessa kun oppii tuntemaan toisen tarpeeksi hyvin.
Kyllä jos kulttuurierot eivät ole hirveän suuret ja yhteinen kieli löytyy. Esimerkiksi toisesta pohjoismaasta tai jostakin englanninkielisestä maasta kotoisin oleva nainen ei kuulosta juuri sen oudommalta vaihtoehdolta kuin kotimainenkaan. Mutta sitten löytyy varmasti myös valtava määrä naisia joiden kanssa emme pystyisi kommunikoimaan eikä meillä olisi hirveästi yhteistä vaikka pystyisimmekin.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa asuessani 2 vuotta ollessani opettajana seurustelin 3 japanilaisen naisen kanssa. Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku. M28
Japanilaisilla/korealaisilla taitaa olla joku erityinen sana, joka kuvaa länsimaisen miehen metsästystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakioaihe, jolla pyritään vain loukkaamaan suomalaisia naisia. Mikä siinä onkin, että suomalaisia naisia ei voi jättää rauhaan edes silloin, jos heistä ei ole kiinnostunut, vaan vielä pitää silti haukkua?
En tiedä mitä olet vetänyt, mutta aloituksessa ei puhuta suomalaisista naisista sanallakaan.
Thaikku ois kiva, Ghanan lyllerit ovat suloisia, ukrainalaiset ovat kauniita, latinoillakin on puolensa niin etten näe mitään syytä ettenkö voisi seukata jonkun sellaisen ulkomaalaisen ihanuuven kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos kulttuurierot eivät ole hirveän suuret ja yhteinen kieli löytyy. Esimerkiksi toisesta pohjoismaasta tai jostakin englanninkielisestä maasta kotoisin oleva nainen ei kuulosta juuri sen oudommalta vaihtoehdolta kuin kotimainenkaan. Mutta sitten löytyy varmasti myös valtava määrä naisia joiden kanssa emme pystyisi kommunikoimaan eikä meillä olisi hirveästi yhteistä vaikka pystyisimmekin.
höpsistä, puhelut menee perinteisesti käsivälitteisenä niin että se yhteisymmärrys löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Psykoosi iski.
Siinähän haukutte samalla äitinne, isoäitinne ja sisarenne. Teidän häpeänne.
On erittäin surullista kuulla, että teidän suvun miehet perinteisesti ovat parisuhteissa äitiensä, isoäitiensä ja sisariensa kanssa. Ilmeisesti olet sukurutsan tulos?
Nähdäkseni pystyin, sillä olemme olleet jo parikymmentä vuotta avioliitossa.
Helppoa ei etenkään alussa ollut, mutta nykyään ihan tavallista keskiluokkaista elämää.
Joo. Käy sellainen amerikkalainen bimboblondi ja/tai tummaihoinen kurvikas. Ei aasiaa kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Afrikka afrikkalaisille.
Suomi suomalaisille.
Kyllä! Etnonationalismi vielä voittaa. Hankalaa ajaa valkoista nationalismia, jos Suomi tulevaisuudessa koostuu mulateista, oli nämä sitten afrikkalaisten tai filippiiniläisten kanssa tehtyjä.
Kyllä pystyisin ainakin painamaan.