Onko miehen mahdotonta löytää nainen, jos...
Olen 48v, työtön, ollut kuntouttavassa työtoiminnassa koko aikuisikäni, ei peruskoulun jälkeistä koulutusta, tupakoin, alkoholia käytän kohtuudella, asun vuokralla, ei autoa, lapseton, en ole seurustellut koskaan, olen ns. normaalin näköinen, pitkä, hieman tukeva.
Olen kiinnostunut naisesta, joka on minua 12 vuotta vanhempi, akateemisesti kouluttautunut, täysin raitis, tupakoimaton, eronnut (lapset jo aikuisia ja asuvat omillaan), omakotitalossa asuva, hoikka, ikäisekseen ihan kaunis.
En saa mielestäni kyseistä naista, mutta minun on vaikea ottaa ensikontaktia, koska pelkään tulevani torjutuksi. Olisiko tuo täysin mahdoton yhtälö?
Kommentit (49)
Ei kuusikymppinen nainen yleensä etsi miestä. Sen takia ei kannata yrittää ehdotella suoraan mitään seurustelua. Ei varmaan kiinnosta. Mutta ystäviä ei ihmisellä yleensä ole koskaan liikaa. Jos kipinää syntyy, niin ystävyys voi kehittyä seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää ennen kuin kysyt. Ehkä tuo 12 vuotta vanhempi ok-talossa asuva nainen voisi hyvinkin arvostaa, jos saisi rinnalleen miehen hoitamaan pihaa ja taloa, erilaisia "miesten töitä" ja muitakin talon pitoon liittyviä juttuja. Kysäisepäs, kelpaisiko hänelle vaikka haravointiapu tai halkojen tekeminen. Talvella varmaan voisi kelvata lumityöapu. Siitä se suhdekin sitten saattaa kehittyä pikku hiljaa, jos hän huomaa että olet hyvä tyyppi.
Nuo ovat juttuja, mitä joku 10v poika kykenee tekemään. On todella vaikea kuvitella, mitä nainen saisi irti siitä, että lapsentasoinen aikuinen mies haluaisi tällaiseen rooliin hänen elämäänsä ja vielä seksipalvelukset päälle. Mielestäni todella perverssiä ja itseä ainakin inhottaisi 10v nuorempi mies, joka yrittäisi tuollaisia pikkupalveluksia tekemällä päästä siittämään ja ehkä imemään tissiä. Mutta ihmiset ovat outoja, joku saattaa tuollaiseen langetakin
Ei taida tuollainen nainen olla kovin miehen puutteessa, joten sun mahikset ei ole kovin hyvät.
Onko tatuointeja ja rikosrekisteri? Plussaavat heti mahdollisuudet.
On olemassa naistyyppi joka tykkää hoivata ja ottaa huolehtiakseen miehiä jotka jotenkin on pudonneet ulkopuolelle. Ei ole harvinaista että esim alkoholistin paapojia löytyy, joten uskon että mahdollisuuksia on löytää sellainen. En tiedä tietenkään haluaako kyseinen nainen hoivattavaa.
Joillakin naisilla on sen suuntainen äidinvaisto. Jos sinä kestät tulla kohdelluksi huolehtimisen kohteena niin ei ole mahdoton yhtälö löytää sellaista. Tunnen yhden selllaisen, kaksi kertaa naimisissa, kaksi kertaa jäänyt juoposta leskeksi ja etsii aina uutta samanlaista. Vanhempi nainen hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen "vain" amiksen käynyt ja kyllä se olisi aika iso puute miehessä jos ei ikinä ole töissä ollut tai käynyt muuta kuin peruskoulun. Väliaikaisesti työtön ei haittaa ja toinen amis kelpaa myös hyvin.
Miksi se on puute? Ajatteletko, että sellainen henkilö, joka ei ole kouluttautunut tai ollut töissä, olisi jotenkin kunnottomampi tai tyhmempi kumppani?
No kyllä siitä tulee mieleen että on joko tyhmä tai on joku mt-ongelma. Tai sitten ne arvot elämässä on vaan ihan erilaiset kuin itselläni. Teen toki itsekin töitä lähinnä rahan takia, että saan siten elää haluamallani tavalla. Jos taas mies tyytyy elämään tukien varassa koko ikänsä, meillä on aika erilaiset elämäntavat. En minäkään törsäile turhaan, mutta haluan käydä ulkomailla jos siltä tuntuu tai harrastaa mitä haluan. Välillä olen ollut työtön ja kyllä se ajan mittaan alkaa vtuttaa kun joutuu kokoajan tarkkailemaan tulojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy todella tsempata, jos tuon naisen haluat. Ainakin pitää opetella laittamaan hyvää ruokaa ja leipomaan ja tekemään kaikenlaisia kotitöitä ja kotiaskareita. Ala myös juoksemaan tai pyöräilemään ja hankkiudu eroon mahasta. Alko ja tupakka pois. Itse en ole edes akateeminen, enkä silti ottaisi sinua, jos olisin sinkku. Birds of a feather flock together. Ei pahalla.
Ja syy, mikset ottaisi?
Koska mies on lapsentasoinen. 30v on todella pitkä aika roikkua tuilla perustamatta yritystä tai pääsemättä edes perustason töihin. Se on selvää, että mieleltään lapsentasoisellakin nousee siitin ja rinnat herättävät miesvauvassa imemishaluja - mutta miksi ihmeessä aikuinen, älykäs, jo yhdet lapset kasvattanut nainen kokisi tällaistä millään tasolla viehättävänä tai edes siedettävänä? Minä koen ajatuksenkin tuollaisesta ennemminkin pelottavana - että lapsentasoinen, aikuinen mies kohdistaa siitoshalujaan minuun. Että pitäisikö muuttaa vai uskooko mies poliisilla uhkaamalla kohdistaa huomionsa muualle. Hyi hemmetti
Kun nainen on juuri päässyt eroon yhdestä ukosta ja saanut lapset maailmalle, niin mietipä tosiaan, haluaako sellainen nainen itselleen vanhuudenprojektia sinun kaltaisestasi kaverista. Voi olla, että kovin nirkoiset on sinun mahdollisuudet tsänssiin.
Olen muuten kaikessa ihan samanlainen nainen, paitsi että olen varattu. Uskon, ettei työttömyys tai vähäinen koulutus välttämättä kaada mahdollisuuksia, jos olet muuten aikaasi seuraava, suhteellisen aktiivinen, miellyttävällä tavalla keskusteleva, rento, joustava ja toiset huomioon ottava ihminen.
Kaikki mahdolliset yhteiset kiinnostukset, olipa kyse urheilusta, puutarhanhoidosta, kulttuurista, luonnosta tai ruuanlaitosta ovat plussaa. Tupakka voi olla kynnyskymys, samoin se, jos alkon kanssa joskus lipsahtaa överiksi.
Miksi oletetaan, että akateemisesti kouluttautunut henkilö olisi kiinnostunut "älykkäistä" keskusteluista? Kyllä heidän joukossaan on paljon sellaisia, joiden jutustelut ovat Seiskan-lehden julkkisten edesottamuksista tai jonkun saippua-tv-sarjan juonenkäänteistä.
En ole likikään kuvaamasi naisen tasolla, ja voin sanoa, että en sekunnin sadasosaakaan harkitsisi lähempää tuttavuutta kanssasi.
Kuusikymppinen nainen kyllä tietää, että nuorempi mies on kiinnostunut hänestä pelkästään rahan (tai statuksen) vuoksi, joten... mikset etsi itsellesi itseäsi nuorempaa kumppania ja jotakuta, joka olisi koulutukseltaan samaa kastia kuin sinäkin?
Moni nainen lankeaa mieheen kuin mieheen, jos mies on komea hottis. Ei siinä silloin ole väliä koulutuksilla, jos nuorempi komea hottis tulee pyytämään naista kahville. Mutta jos on tavallisen näköinen mies, vaatimukset on paljon paljon kovempia.
Minä olen nainen, joka ei käytä alkoholia ja en todellakaan ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, joka käyttää alkoholia säännöllisesti ja/tai runsaasti kerralla. Hyväksyn yhden saunaoluen kerran viikossa, mutta parempi olisi kun ottaisi vain vichyä tai limua. Keski-ikäisten ja sitä vanhempien ei pitäisi käyttää alkoa lainkaan, eikä nuorempienkaan, mutta iän myötä haitat korostuu.
Jos toinen arvostaa korkeakoulutusta niin on varsin todennäköistä että etsii kumppanikseen kouluttautunutta henkilöä.
Suosittelen, että pyydät häntä kahville tai johonkin sellaiseen paikkaan, jossa voitte jutella. Ehkä kiinnostus loppuu siihen. Minulle kävi kerran niin. Juttelin kerran erään kauniin naisen kanssa. Paljastui, ettei hän tiennyt mitään minulle tärkeistä asioista.
Tupakoimaton harvoin haluaa tupakoivaa kumppania
Tässä ap. Kiitos vaan vastauksista vaikka tunnen itseni nyt jonkinlaiseksi luuseriksi... ja todellakaan en ole etsimässä akateemisesta naisesta elättäjää itselleni kuten joku tuolla kirjoitti.
Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.
12 vuotta vanhempi?