Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen mahdotonta löytää nainen, jos...

Vierailija
04.10.2024 |

Olen 48v, työtön, ollut kuntouttavassa työtoiminnassa koko aikuisikäni, ei peruskoulun jälkeistä koulutusta, tupakoin, alkoholia käytän kohtuudella, asun vuokralla, ei autoa, lapseton, en ole seurustellut koskaan, olen ns. normaalin näköinen, pitkä, hieman tukeva.

Olen kiinnostunut naisesta, joka on minua 12 vuotta vanhempi, akateemisesti kouluttautunut, täysin raitis, tupakoimaton, eronnut (lapset jo aikuisia ja asuvat omillaan), omakotitalossa asuva, hoikka, ikäisekseen ihan kaunis.

En saa mielestäni kyseistä naista, mutta minun on vaikea ottaa ensikontaktia, koska pelkään tulevani torjutuksi. Olisiko tuo täysin mahdoton yhtälö?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.

Totta. Pinnallisia kusipäitä Suomen naiset kaikki.

Vierailija
42/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten se on. Mutta en pysty hankkimaan ulkomailta naiskaveria, koska en puhu mitään vieraita kieliä niin paljon, että pystyisin tutustumaan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa häneen aikaasi! Etsi tasokas nainen, joka kohtelee sinua inhimillisesti!

Vierailija
44/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joutunut akateemisen hienohelman lemppaamaksi joten tiedän tunteen.

Vierailija
45/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Naisen saa aina jos sellaisen vaan haluaa. Valkkaat vaan rivistä mieleisesi, mutta muista pitää kellarin ovi aina lukittuna ja jos viet sitä ulos, niin varmista, että sen panta on kunnolla kiinni.

Vierailija
46/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy todella tsempata, jos tuon naisen haluat. Ainakin pitää opetella laittamaan hyvää ruokaa ja leipomaan ja tekemään kaikenlaisia kotitöitä ja kotiaskareita. Ala myös juoksemaan tai pyöräilemään ja hankkiudu eroon mahasta. Alko ja tupakka pois. Itse en ole edes akateeminen, enkä silti ottaisi sinua, jos olisin sinkku. Birds of a feather flock together. Ei pahalla. 

Ja syy, mikset ottaisi?

Työtön, kouluttamaton, polttaa tupakkaa.

Vierailija
47/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen "vain" amiksen käynyt ja kyllä se olisi aika iso puute miehessä jos ei ikinä ole töissä ollut tai käynyt muuta kuin peruskoulun. Väliaikaisesti työtön ei haittaa ja toinen amis kelpaa myös hyvin. 

Miksi se on puute? Ajatteletko, että sellainen henkilö, joka ei ole kouluttautunut tai ollut töissä, olisi jotenkin kunnottomampi tai tyhmempi kumppani?

Ajattelen.

Vierailija
48/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.

Alan ymmärtää teidän inkuleiden ongelma jos ap on teidän mielestä tavallinen mies.

Vierailija
49/49 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikolta näyttää. En löytänyt yhtään positiivista puolta tekstistä