Miten joku voi jaksaa ulkoiluttaa koiraa?
Viiden metrin hitaita pätkiä ja pysähdys. Tätä monta kertaa päivässä!
Kommentit (44)
Lenkit koiran kanssa on yleensä parasta päivässäni. Saatetaan kävellä parikin tuntia ja silti löydämme uusia paikkoja useinkin. En tuntisi kaupunkia näin, ellen olisi koiran kanssa kävellyt joka suuntaan. Välillä käydään metsässä ja välillä katsellaan uusia taloja kivoilla alueilla jne. Koira on minua nopeampi kävelijä, joskus juoksen hänen perässään metsässä (flexi käytössä). Minusta on mukava katsella kun koira on iloinen ulkona liikkuessaan ja nuuskiessaan. Hän ei tykkää sateesta tai liian kylmästä, eipä tarvitse silloin pitkälle lenkille lähteä. Ulkoa löytää vaikka mitä kivaa ja kaunista. Koiran ulkoilutus on tylsää vain jos siitä tekee sellaista.
En minä ainakaan noin ulkoilusta koiraa. Ovesta ulos ja 5m matkaa metsään. Koira on vapaana ja kulkee 5-10m säteellä kun kävelen muutaman kilometrin lenkin. Kävisin minä muutenkin lenkillä.
En minä ainakaan noin ulkoilusta koiraa. Ovesta ulos ja 5m matkaa metsään. Koira on vapaana ja kulkee 5-10m säteellä kun kävelen muutaman kilometrin lenkin. Kävisin minä muutenkin lenkillä.
Sulla on mahdollisuus tehdä noin,kaikilla ei tai oikeastaan harvoilla on mahdollisuus tehdä noin.
Mikä vois olla parempi syy lähteä ulkoilemaan kuin koira,siinä ei tarvitse kännykkää tuijottaa.Hyvä tapa liikkua,mulla ei nykyään ole enää koiraa,mutta elämänvarrella niitä on ollut ja kyllä niitä kävelykilometrejä tuli paljon.Kävelyttäkää siis koiraa..koiria.