Kotiäitiyttä haluaa suurin osa naisista Puopolon youtubessa
Ivan Puopolo julkaisi suuren ihailun saaneen kotiäitiysylistyksen. Perheen äiti sanoo että muutkin naiset haluavat olla kotiäitejä jos mies antaa. Boisin mies on ihana mies ja tukee kotiäitiyttä ihanasti.
Otin asian meillä puheeksi. Olen ollut kotona nyt vuoden hoitaen poikaa ja koiraa. Itsestäni on hanaa nukkua pitenpään tehdä kivaa pojan kanssa. Tulomme puoliintuivat eikä oman asunnon hankinta ole mahdollista enää. Avioliittomme kärsii kun mieheni mielestä työssäollessani kaikki oli paremmin. Minusta minulla on oikeus olla kotona rnkä halua on töissä ja riittää kun yhdellä on työhuolet. Tulemme kiikunkaakun toimeen. Teen kaikennitse jopa omat vaatteeni. Mies otti iltatyötä lisää.
Minusta kotiäitiys tuo rauhaa kotiin. Palaamme 100 v taaksepäin jolloin kotona oli pullantuoksuinen koti ja lempeä äiti. Ei oltu rahanperään.
Kommentit (74)
Puopolo osaa valita populääriaiheita.
Missä se Puopolon juttu on. Olen itse kotirouva
Kiva että sulla on mielenrauha! Ois kyl ehkä ihan reilua myös ymmärtää sitä pelkoa, joka puolisollasi on, kun taloutenne on murtumapisteessä, kuten itse kuvasit. Aika reilu hän on että ottaa vielä lisääkin töitä, jotta selviätte.
Naisetkin voivat haluta eri asioita. Itse en todellakaan haluaisi olla kotiäiti. Ihan päätä huimaava ajatus, eikö?
Puopolo on äärikonservatiivi populistipersu.
Mikäpä siinä, jos puolisolla on niin hyvä palkka, että siitä voi kerryttää kotiäidille eläkettä.
Ja vapauttaahan tuo sitten miehille työpaikkoja.
Realitycheck. Ei todellakaan halua!
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä, jos puolisolla on niin hyvä palkka, että siitä voi kerryttää kotiäidille eläkettä.
Miehethän varmaan ryntäsivät joukoittain siivoojiksi, sairaanhoitajiksi, lääkäreiksi, jne. :D
Ilmankos ko. hepun youtubet on minulle ihan tuntemattomia ja enpä taida tutustuakaan.
Feministeille myrkkyä, kun joku nainen on rehellinen. Feministit itse pääasiassa näkevät miehen vain lompakkona, mutta närkästyvät perinteisestä parisuhdemallista, jossa myös nainen osallistuu yhteiseen hyvinvointiin tekemällä kotityöt ym. ilman joutavanpäiväistä uhriutumista.
Minusta on ihan väärin, että kotiäitiyttä ei lasketa ammatiksi. Yhteiskunta voisi hyvin maksaa siitä palkkaa. Vaikkapa samassa suhteessa kun perhepäivähoitajille maksetaan. Neljästä lapsesta maksimitulot. Ihan samaa työtä pph:t ja kotiäidit tekevät. Laitetaan sitten vaikka palkan edellytykseksi sen varhaiskasvatussuunnitelman tekeminen.
Ihan varmasti Puopolon someissa onkin näin, hänen kanaviinsa hakeutuu tietyn arvomaailman porukkaa. Valtaosa kansasta on sitten meitä muita.
Mutta kiva teille, että voitte elää kuten toivotte <3 Feministinä mulle on tärkeää, että jokaisella on vaikutusvalta elämäänsä. Puolison huomioimista kyllä peräänkuuluttaisin tässä, mies jää nyt aika heittopussin asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Realitycheck. Ei todellakaan halua!
Ei niin, koska jos todellisuutta katsoo, niin yhä useampi nainen haluaa tiedostamattaan olla yksinäinen ja katkera femcel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän varmaan ryntäsivät joukoittain siivoojiksi, sairaanhoitajiksi, lääkäreiksi, jne. :D
Tätä juuri tarkoitin...
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti Puopolon someissa onkin näin, hänen kanaviinsa hakeutuu tietyn arvomaailman porukkaa. Valtaosa kansasta on sitten meitä muita.
Mutta kiva teille, että voitte elää kuten toivotte <3 Feministinä mulle on tärkeää, että jokaisella on vaikutusvalta elämäänsä. Puolison huomioimista kyllä peräänkuuluttaisin tässä, mies jää nyt aika heittopussin asemaan.
Pysy kaukana miehistä, koska olet myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Feministeille myrkkyä, kun joku nainen on rehellinen. Feministit itse pääasiassa näkevät miehen vain lompakkona, mutta närkästyvät perinteisestä parisuhdemallista, jossa myös nainen osallistuu yhteiseen hyvinvointiin tekemällä kotityöt ym. ilman joutavanpäiväistä uhriutumista.
Höpö höpö. Feministi haluaa, että naisen itsensä toive on tässä ratkaisevassa roolissa. Juhlin jokaista naista, joka onnistuu elämään juuri sellaista elämää, jollaista haluaa. Tässä olen huolissani lähinnä miehen jaksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan väärin, että kotiäitiyttä ei lasketa ammatiksi. Yhteiskunta voisi hyvin maksaa siitä palkkaa. Vaikkapa samassa suhteessa kun perhepäivähoitajille maksetaan. Neljästä lapsesta maksimitulot. Ihan samaa työtä pph:t ja kotiäidit tekevät. Laitetaan sitten vaikka palkan edellytykseksi sen varhaiskasvatussuunnitelman tekeminen.
Siitä on jo vuosia, kun kotiädin palkaksi laskettiin noin 5000 euroa/kk. Siitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana miehistä, koska olet myrkkyä.
Mikä mussa on myrkkyä? Ois hyvä tietää, osaan kertoa sitten miehellekin kun se tulee kotiin.
Ap haaveilee rikkaan yläluokan elämäntyylistä 100 v. Sitten. Silloin suurin osa kansasta näki lähes nälkää, mutta sehän ei ap:ta kiinnosta.
Ida Boisin perhe lienee ihan hyvätuloinen