Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 27-vuotta ja nänneissä kasvaa pitkiä mustia karvoja

Vierailija
04.10.2024 |

Ja olen siis nainen. Miesystäväni kanssa vitsailemme näille karvoille mutta samalla ne jotenkin mietityttävät minua. Tiedän että myös naisilla, iästään riippumatta voi, ja hyvin monella kasvaakin nännikarvoja. Mitä te teette karvoille? Annatte kasvaa vai sheivaatte, nypitte? Itse olen nyt nyppinyt pinseteillä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypi,jossain vaiheessa hiipuu,mutta vuosien kuluttua lopuukin,seivaaminen ei vie juurta, eli väsytä karvat pois

Vierailija
2/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kasvaa myös napakarvoja. Ennen vanhaan naisen karvoitusta pidettiin merkkinä hedelmällisyydestä, nykyään pedarius on niin valtavirtakulttuuria että aikuisen naisenkin pitäisi olla karvaton kuin vauva. Sellaista se on

Itse nypin nänni- ja viiksikarvat, ja kesäisin vahaan sääret. Kainalo- ja häpykarvoihin en koske. Niin ja kehoni ei ole muutenkaan miehen tarveämpärikäytössä, eli tämä on ihan oma preferenssini ja palautetta en ota vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nypi,jossain vaiheessa hiipuu,mutta vuosien kuluttua lopuukin,seivaaminen ei vie juurta, eli väsytä karvat pois

Ei todellakaan nyppiminen heikennä näiden karvojen kasvua :D Samat karvat mulla ainakin on edelleen vaikka niitä oon kohta 30 vuotta nyppinyt lähes päivittäin.

Vierailija
4/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vihaan kun näitä mustia karvoja ilmenee vain lisää ja lisää. On huulten yläpuolella, leuassa, kaulassa, rinnuksilla, rinnoissa ja vatsan seudulla. Mitään näille ei voi kuulemma, kun e-pillereitä en saa enää syödä sairastetun aivoveritulpan vuoksi.

Päivittäin täytyy nyppiä ja silti näkyy mustina, piikikkäinä pisteinä ne, jotka eivät ole vielä tarpeeksi esillä saadakseen otetta pinseteillä. Tunnen oloni ällöttäväksi ja hävettää jos poikaystävä koskee mun mahan seudulle tai leukaa kun ne on niin piikikkäitä.

N30

Vierailija
5/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gynekologilla kysymässä neuvoa. Pcos, vai mikä se on.

Vierailija
6/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vihaan kun näitä mustia karvoja ilmenee vain lisää ja lisää. On huulten yläpuolella, leuassa, kaulassa, rinnuksilla, rinnoissa ja vatsan seudulla. Mitään näille ei voi kuulemma, kun e-pillereitä en saa enää syödä sairastetun aivoveritulpan vuoksi.

Päivittäin täytyy nyppiä ja silti näkyy mustina, piikikkäinä pisteinä ne, jotka eivät ole vielä tarpeeksi esillä saadakseen otetta pinseteillä. Tunnen oloni ällöttäväksi ja hävettää jos poikaystävä koskee mun mahan seudulle tai leukaa kun ne on niin piikikkäitä.

N30

Jos yhtään lohduttaa, niin et todellakaan ole ainoa, jolla näitä kasvaa. Ei tarvitse hävetä. 

Vierailija
7/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserilla voi lopettaa karvojen kasvun

Onneksi itsellä ei noita ongelmia ole, eikä tarvitse edes  jaloista sheivata koskaan, on sileät sääret

Vierailija
8/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

PCOS varmaan. Eikö spironolaktonia voisi kokeilla? 

Vierailija
9/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että karvoja kasvaa rinnoissa! Joillain enemmän kuin toisilla. Ne voi nyppiä pois.

Vierailija
10/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään ! 

Vierailija
11/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa karvoja jokapaikassa! Nuorempana olin melkeinpä joka päivä sheiveri kädessä, mutta nyt kolmekymppisenä annan olla! Jos mies ei siksi halua seksiä kanssani, saan sitä jonkun toisen kanssa! Vaikka itsekseni jos ei muuta :D Ei kannata ainakaan miehen mieliksi murehtia ja sheivata. Sieltä ne karvat aina vaan puskee uudestaan esiin ja se on tavallaan vain ikuinen kierre. Harmi että naisen karvoitus on niin demonisoitua. Voisipa se olla normi!😊

Vierailija
12/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naisten normaali elämä ei ole lääkettä ja hoitoa vaativaa.

Vierailija
13/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä on aika monella, mutta ei näistä ihan hirveästi kaveriporukoissa keskustella. Helppo nyppäistä pinseteillä pois kun alkaa häiritsemään. Eikä niiden kasvu kyllä lopu koskaan, mutta muutama karva hoituu pinseteillä.

Vierailija
14/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa, ihan normaalia. 

Vierailija
15/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naisten normaali elämä ei ole lääkettä ja hoitoa vaativaa.

Tämä! Aina naisen normaalia kehontoimintaa pidetään jotenkin virheellisenä.. jättäkää naisvartalo rauhaan ja antakaa sen kukkia karvoineen!

Vierailija
16/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letitä ne ja laita joku nätti pieni rusetti. Lainaa vaikka sieltä tamponi narusta. 

Vierailija
17/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kovin ylipainoinen, karvoja kasvoi omituisiin paikkoihinkin kuten niskaan, varpaiden päälle jne.

Ovat laihduttuani hävinneet, tosin nyt  olen jo vanha, niin leukaan kasvaa jotain hormoni- tai hormoninpuutekarvoja.

Joku hormonijuttu tuo juuri rintoihin kasvavat karvat voisi olla, ehkä kannattaa käydä lääkärissä, jos ne vaivaavat, kuten joku jo ehdotti.

Vierailija
18/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kasvaa myös napakarvoja. Ennen vanhaan naisen karvoitusta pidettiin merkkinä hedelmällisyydestä, nykyään pedarius on niin valtavirtakulttuuria että aikuisen naisenkin pitäisi olla karvaton kuin vauva. Sellaista se on

Meidän karvamammamme viittaa antiikin kreikkaan jossa naisten kuului olla karvaisia jotta poikarakkautta suosineilla miehillä seisoi edes sen aikaa että pystyivät astumaan pelkästään lisääntymiskäyttöä varten hankitun vaimon.

Ah niitä aikoja. Sitten taas symposiumiin.

Vierailija
19/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta, ei 27-vuotta.

Kirjoitatko myös, että sinulla kasvaa rinnoissa 13-karvaa?

Vierailija
20/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin kovin ylipainoinen, karvoja kasvoi omituisiin paikkoihinkin kuten niskaan, varpaiden päälle jne.

Ovat laihduttuani hävinneet, tosin nyt  olen jo vanha, niin leukaan kasvaa jotain hormoni- tai hormoninpuutekarvoja.

Joku hormonijuttu tuo juuri rintoihin kasvavat karvat voisi olla, ehkä kannattaa käydä lääkärissä, jos ne vaivaavat, kuten joku jo ehdotti.

Ok. Mun painoindeksi on ollut aina alle 20 ja karvoja kasvaa ihan kaikkialla. Mistä lähtien varvaskarvat on olleet "omituisia"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan