Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkataan hyväksi havaittuja halpistuotteitta

Vierailija
04.10.2024 |

Eli minkä tuotteen olet vaihtanut halvempaan ja ollut tyytyväinen tuotteeseen?

Minä olen vaihtanut tiskikonetabletit Tokmannin perfekt tabletteihin, ja hyvin pesevät. Olen vaihtanut shampoon ja hoitoaineen Hieno suomalainen sarjaan ja olen ollut näihinkin tyytyväinen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermannin sijaan ostan Lidlin Hermanni-merkkistä juustoa

Vierailija
2/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu?

Toiset kun ovat käyttäneet noita aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin parkside työkalut. Hintaansa nähden erittäin laadukkaita ja kestäviä. Ei ole tarvinnut palauttaa yhtäkään.

Vierailija
4/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin shampoot, markettivoiteet.

Vierailija
5/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twinings earl gray teen arabialaiseen vastineeseen, parempi maku ja yli 4 x halvempi hinta. 

Vierailija
6/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesuaineena käytän nykyään K-menun pyykinpesunestettä. 2 litran kannu maksaa 2,99 euroa Cittarissa. Pesutulos on loistava, mieto tuoksu. Kyllä jää Omot jne hyllyyn nykyhinnoilla. 😄

Vierailija
7/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltermannin sijaan ostan Lidlin Hermanni-merkkistä juustoa

Ei ole nykyään kovin paljon halvempaa kuin oltermanni

Vierailija
8/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa-päristin 8,95!

Vierailija
9/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin parkside työkalut. Hintaansa nähden erittäin laadukkaita ja kestäviä. Ei ole tarvinnut palauttaa yhtäkään.

Minun tarvitsi juuri tänään palauttaa: Parkside-akkurälläkällä ei tee yht mitään, hyytyi jo kun yritin yhtä naulaa katkaista irtipoikki!

Rahat tuli kyllä sujuvasti takaisin, vaikka edes laatikkoa ei olkut enää mukana messissä.

Vierailija
10/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä lasten ulkoiluvaatteet. Mm. softshell -takki on ollut tosi hyvä. Itse olen ostanut Crivitin ulkoilutakkeja. Parksiden työkalut ovat olleet huippuja ja käytännössä jos niihin tulee jotain perustavanlaatuista vikaa, niin takuu toimii siten, että saat uuden ostokuittia näyttämällä.

Wau -pyykinpesuaine on ollut hyvää.

Tosin itse en ole vielä törmännyt sellaiseen pyykinpesuaineeseen, joka oikeasti jättäisi vaatteet likaiseksi. Kun eihän nykypäivänä ihmisillä tule sillä tavalla likaisia vaatteita. Ehkä pitäisi ennemminkin katsoa, miten vähän pesuaine kuluttaa itse tekstiiliä tai kuinka hyvin se säilyttää värit.

Ylipäätään kaikki halppis - siivouspesuaineet ovat olleet ihan käypiä normaaliin siivoukseen.

Vierailija
11/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieden pesuaineen vaihdoin Tokmannin Perfektiin ja totesin sen olevan paljon parempi kuin tuplasti kalliimpi versio.

Vierailija
12/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka desinfioiva pyyhe 15 kpl. Se on käsille ilmeisesti, mutta minusta tuo on siivoukseen nerokas tahra lähtee irti alkoholilla ja muualle jos on pakko desinfioida pikaisesti jotain. Harmi että sitä myyvä kauppa lähtee tästä. Merisuolat hyviä. Monipakkaussaippuapalat. Luomusitruunasaippua puhdistaa esineen tai hiukset.

Vierailija
13/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin paljon suomalaisia tuotteita. Nyt olen vaihtanut ne ulkomaalaisiin tuotteisiin; Primark, DM yms

Vierailija
14/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindlin terveyssiteet ja tamponit on hyviä edullisempia kuin muut.

Vierailija
15/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindlin terveyssiteet ja tamponit on hyviä edullisempia kuin muut.

Lidlin siis

Vierailija
16/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä lasten ulkoiluvaatteet. Mm. softshell -takki on ollut tosi hyvä. Itse olen ostanut Crivitin ulkoilutakkeja. Parksiden työkalut ovat olleet huippuja ja käytännössä jos niihin tulee jotain perustavanlaatuista vikaa, niin takuu toimii siten, että saat uuden ostokuittia näyttämällä.

Wau -pyykinpesuaine on ollut hyvää.

Tosin itse en ole vielä törmännyt sellaiseen pyykinpesuaineeseen, joka oikeasti jättäisi vaatteet likaiseksi. Kun eihän nykypäivänä ihmisillä tule sillä tavalla likaisia vaatteita. Ehkä pitäisi ennemminkin katsoa, miten vähän pesuaine kuluttaa itse tekstiiliä tai kuinka hyvin se säilyttää värit.

Ylipäätään kaikki halppis - siivouspesuaineet ovat olleet ihan käypiä normaaliin siivoukseen.

Mä ostin nyt toisena syksynä peräkkäin kumisaappaat lapselle (2,5-v) Lidlistä. 9,99 e hintaa ja hienot vilkkuvalot pohjassa. Oikein hyvät jalkaan ja ei vuotoja. Näihin tamineisiin sais uppoomaan omaisuuden, onneksi on tarjolla näitä edullisiakin tuotteita.

Vierailija
17/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra parsakaali, Xtra mehu, Xtra edam juusto

Vierailija
18/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi edullinen hajusteeton pyykinpesuaine? Alkaa tosiaan nuo Omot olla turhan arvokkaita.

Vierailija
19/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-kloriitti on parasta, siis vessanpesuun. Parempaa kuin Domestos tai jotkut Kärkkäisen merkit.

Vierailija
20/39 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän