Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa, ettei tämä palsta edustavasti heijastele todellisuutta!

Vierailija
04.10.2024 |

En tiedä, miksi edes käyn täällä.

Todellisessa elämässäni tapaan esimerkiksi miehiä, jotka vaikuttavat ihan normaaleilta ihmisiltä, joille niin miehet kuin naisetkin ovat yhtä lailla ihmisiä. He eivät arvostele kenenkään ulkonäköä, eivät pidä itseään eriarvoisina sukupuolensa vuoksi. Eivät haikaile oman lapsensa tai lapsenlapsensa ikäisiä naisia, saati kuolaa näiden perään tai huutele kadulla. Tuntemani miehet - ja myös satunnaisemmat tuttavat, sikäli kuin tiedän - tekevät kotitöitä ja pihatöitä ja kaikenlaista, mistään sen isompaa numeroa tekemättä.

Todellisen elämän(i) miehet eivät hauku suomalaisia naisia yhtenä joukkona, eivät käytä ilmauksia, joita en viitsi edes toistaa, kun näkevät ylipainoisen naisen. Tunnen vain hyvin käyttäytyviä miehiä, joiden asenne- ja ajatusmaailma on nykyaikaa, ei jotain 50-lukua.

Tältä palstalta saa hyvin helposti käsityksen, että miehet ovat kuin yhtenä joukkona naisia halventavia ja halveksivia, suorastaan naisia inhoavia ja heitä kohtaan vihamielisiä, paitsi jos nainen on ulkonäöltään tiettyy ahtaaseen muottiin mahtuva ja käyttäytyy miestä kohtaan alistuvasti. Ihan kuin miehet olisi tuotu aikakoneella suorastaan jostain 2000 vuoden takaa näihin päiviin.

Keskustelut ovat täällä enimmäkseen miesten ja naisten välistä "sotaa", jota en todellisessa elämässä näe missään. Naiset ovat täällä altavastaajina, vaikka taitavat olla enemmistö. Pieni meuhkaavien miesten joukko pitää hurjaa älämölöä.

Tämäkin keskustelunaloitus todennäköisesti ilmoitetaan asiattomaksi, vaikka se ei sitä ole, ja se poistuu ennen kuin ehdin tulla katsomaan, onko kukaan siihen vastannut.

Ihme porukkaa täällä pyörii? Miksi minä edes käyn täällä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin muutaman vuoden miesvaltaiselle alalle. Valitettavasti ainakin opiskelukaverien asenne naisia kohtaan oli suoraan täältä palstalta. Kyseessä oli ihan aikuiset 25--35 vuotiaat.

22/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, suurin osa palstan "miehistä" on oikeasti naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa ap!

Tämä palsta sisältöineen ei edusta millään tavalla Suomen kansaa. Edustaa ainoastaan hyvin pientä, todellisuudesta vieraantunutta, marginaalista osaa suomalaisista.

Todennäköisesti täällä esitetään myös rajojen ulkopuolelta tullutta sontaa. Ihmettelenkin miksi tänne ei ole kirjautumispakkoa!

Näinpä, tämä palsta edustaa vihervasemmistolaisia miehiä vihaavia feministejä.

Eivät feministit todellakaan vihaa vihervasemmistolaisia miehiä...   ;)

Kyllä ne niitäkin vihaa, mutta sietää niitä, kun ne ovat hyödyllisiä liittolaisia. 

Vierailija
24/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä ap.n kanssa. Suurin osa käyttäytyy hyvin, on parisuhteessa ikäisensä suomalaisen tavallisen naisen kanssa jne. 

Täällä varmaan provosoi paljon naisia miehinä. On myös täysin mahdollista, että miehet sanovat niitä todellisia ajatuksiaan mistä luonnollisesti vaikenevat kasvokkain. On minullakin paljon ilkeitäkin yleistyksiä miehistä, mitä en vain sano ääneen. Tosin minulla ei ole tapana sanoa niitä myöskään anonyymisti täällä. Jotapauksessa miehet on mukavia, ihania ja rakastettavia eikå palsta edusta mitenkään omaa todellista elämääni. 

Vierailija
25/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä palsta heijastaisi todellisuutta, persut saisivat vaaleissa aina vähintään 90 prosenttia äänistä. Ihme juttu.

Jännää, että näet asian noin.

Minä puolestani olen kyllästynyt siihen, että mistä tahansa täällä keskustellaankaan, heti on joku kommentoimassa persuja, pe r s k u t a r a  ll a  a ja -ko k k a r eet.

Joillain on päähänpinttymä yhdestä puoleesta ja se näkyy täällä.

t. Sitoutumaton

Vierailija
26/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on että täällä majailevista kirjoittajista suurin osa on työttömiä perustuen siihen että hallitusta haukutaan. Sitten on muutama sotafanaatikko jotka suoltavat omaa passkaansa palstalle haukkuen kaikki muut. Pari kolme naisten ulkomuotoa haukkuvia löytyy joka päivä.

Harvoin on aloituksia joihin edes viitsii vastata. Tämä on nyt sellainen.

Vierailija
27/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan sitä uskotella itselleen että Suomi on maailman onnellisin mutta tosiasia on se että täällä osataan peitellä ja lakaista maton alle kaikki ongelmat... ja sitten tuoda vielä propagandaa mukaan maailman onnellisimmasta kansasta... 

Vierailija
28/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Olen jättänyt palstailun vähemmälle, koska öyhötys, naisviha ja toisten solvaaminen on läsnä melkein joka keskustelussa. Sitä toivoisi, että voisi käydä ja lukea asiallista keskustelua, mutta aina menee törkeyksien puolelle. Menee usko miehiin, kun lukee tätä palstaa, eikä täältä mitään positiivisuutta tai järkevää saa elämään.

Vierailija
29/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autisminkirjolla ja ihmisillä on outo tapa uskoutua minulle, jopa tuntemattomilla kadulla. Ihmisillä on jokin pakonomainen tarve tunnustaa minulle asioita. Ja täytyy sanoa, että kyllä tämä sivusto hyvin edustaa sitä mitä ihmiset oikeasti ajattelee. Huomaat myös sen ihan vertailemalla tätä palstaa siihen mitä maailma on. Onko tuolla miehet sankoin joukoin puolustamassa naisten oikeuksia, murtamassa patriarkaatin rakenteita, tuomitsemassa naisiin ja tyttöihin kohdistuvaa väkivaltaa. Se sinun tuntema kivoinkin mies, tekeekö niin ihan oikeasti vai puhuuko vain lämpimikseen. Ei näy mitenkään tässä maailmassa se, että miehet vähääkään pitäisi edes naisista. Tämä vain yhtenä esimerkkinä. Sinun pitää oppia erottamaan se kun ihmiset manipuloi todellisuutta, jotta sinä viihtyisit siinä siitä mikä se totuus on. Olen kuullut kaikki tämän palstan kamaluudet monen monta kertaa elämässäni silloin kun ihmiset tunnustaa asioita minulle. Katsos kun minä olen outo, minua ei arvosta kukaan, minulla ei ole ystäviä koska olen kummallinen ja outo, minulle voi sanoa asioita niin kuin ne on. Kenelle ne kertoisin kun en edes tunne ketään? Ja jos jollekin kertoisin, se leimaisi vain minut, ei sitä joka asian sanoi.

Vierailija
30/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin muutaman vuoden miesvaltaiselle alalle. Valitettavasti ainakin opiskelukaverien asenne naisia kohtaan oli suoraan täältä palstalta. Kyseessä oli ihan aikuiset 25--35 vuotiaat.

Itse olen ollut miesvaltaisella alalla yli 20 vuotta. Oman kokemukseni mukaan miehet pääsääntöisesti suhtautuvat hyvin naisiin, jopa vähän "silkkihansikkain". Edelleen, keski-ikäisenä, huomaan välillä saavani pientä erityiskohtelua.

Vierailija
31/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin voihan sitä uskotella itselleen että Suomi on maailman onnellisin mutta tosiasia on se että täällä osataan peitellä ja lakaista maton alle kaikki ongelmat... ja sitten tuoda vielä propagandaa mukaan maailman onnellisimmasta kansasta... 

da, daa taas, sinäpä hyvä esimerkki "vaikuttajasta". Välilä voisi oikeasti kokeilla miettiä niitä asioita, jotka on hyvin. Jos kaikki on pelkkää kaaakkaa elämässä, niin kannattaisi ehkä tehdä sille jotain.

Vierailija
32/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut miesvaltaisella alalla yli 20 vuotta. Oman kokemukseni mukaan miehet pääsääntöisesti suhtautuvat hyvin naisiin, jopa vähän "silkkihansikkain". Edelleen, keski-ikäisenä, huomaan välillä saavani pientä erityiskohtelua.

Näinhän se usein menee,työkaveri on,ihan sama sukupuolella,jos on yksi joukossa.

Vierailija
33/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut alkua pidemmälle, mutta itse vaikutat ainakin juuri sellaiselta palstamammalta, joita Suomi on täynnä. Ei ihme että teitä vihataan.

Vierailija
34/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sinisilmäinen ja onnekas hölmö.

Minun ympäristössäni miehet ovat juuri tällaisia kuin palstallakin.

Vierailija
35/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa ap!

Tämä palsta sisältöineen ei edusta millään tavalla Suomen kansaa. Edustaa ainoastaan hyvin pientä, todellisuudesta vieraantunutta, marginaalista osaa suomalaisista.

Todennäköisesti täällä esitetään myös rajojen ulkopuolelta tullutta sontaa. Ihmettelenkin miksi tänne ei ole kirjautumispakkoa!

Näinpä, tämä palsta edustaa vihervasemmistolaisia miehiä vihaavia feministejä.

Eivät feministit todellakaan vihaa vihervasemmistolaisia miehiä...   ;)

Kyllä ne niitäkin vihaa, mutta sietää niitä, kun ne ovat hyödyllisiä liittolaisia. 

Tarkoitatte varmaan miesoletettuja.

Vierailija
36/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

da, daa taas, sinäpä hyvä esimerkki "vaikuttajasta". Välilä voisi oikeasti kokeilla miettiä niitä asioita, jotka on hyvin. Jos kaikki on pelkkää kaaakkaa elämässä, niin kannattaisi ehkä tehdä sille jotain.

Patriootti sovinisti tuli pätemään

Vierailija
37/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut alkua pidemmälle, mutta itse vaikutat ainakin juuri sellaiselta palstamammalta, joita Suomi on täynnä. Ei ihme että teitä vihataan.

Ihan mielenkiinnosta: mikä siinä alussa toi sinulle tuon vaikutelman? - Ap

Vierailija
38/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ei edustavasti heijastele todellisuutta. Tosi asiassa kaikki ei edes osaa kirjoittaa

Kyllä tämä palsta on ihan realistinen kuvaus persuista. Jos palstalla on mielestänne kamalia miehiä, niin ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ PERSUJA!

Vierailija
39/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin luen ketjuja missä miehet ja naiset asettuvat vastakkain. Mutta valitettavasti monissa muissa aiheissa, lasten kasvatus, perhe, oikeudenmukaisuus, koulutus, näen ja kuulen näitä ihmisiä ympärilläni. Suomi on jakautumassa ja se äänekäs, vähävaraisempi, tatuoitu, ylipainoinen kaikki-mulle-heti-ja-myös-mun-mukuloille -joukko kasvaa koko ajan. Samoin se muka-elitistinen meidän-tontti-teidän-tontti, Eeli-Valtterin jäkistreenit ja Pihla-Marian luistelutreenit -joukko. 

Omat kokemukseni sekä isosta (ei pk-seutu) että keskisuuresta kaupungista. Sori että en jaksanut lukea noin pitkää aloitusta. 

Vierailija
40/50 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syyttelevä keskustelun aloitus johtaa väistämättä vastareaktioon ja vastakkaiseen syyttelyyn, siltä osin palsta peilaa kyllä osuvasti normaalimaailmaa. Siltikin, suurella harmaalla massalla ei ole aikaa, eikä tarvetta, julistaa minkäänlaista ideologiaa millään forumilla. Tuolla väellä on liian kiire pitää perheen arki ja elanto hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän