Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisiköhän INXS vielä musiikkia jos Michael Hutchence olisi vielä olemassa?

Vierailija
03.10.2024 |

Mietin vaan, heillä on hyvää musiikkia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Puff Daddy olisi kopsannut jonkun INXSin riffin tai kertsin ja olisivat esiintyneet yhdessä MTV awardseissa

Vierailija
22/37 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1997. Hirveätä katsottavaa XD

Ai vitsi mikä ero muutaman vuoden takaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutchence oli unohdettu kuollessaan. Ei sen ajan teinit edes tienneet INXSiä. Samoin oli mm. Kylie mutta hän löysi uuden nousun gay-suosikkina.

Ei teinit koskaan olleet INXS:n pääyleisöä. Hutchencea kuumistelevat parikymppiset pissikset ja autoradiota kuuntelevat kollit olivat. Kylie taas oli alusta saakka gay-ikoni samoin kuin monet muut SAW-tiimin artistit. Kylien uran ainut selkeä floppi oli 1997 julkaistu brittipop ja rock albumi Impossible Princess jonka nimi piti pikapikaa vaihtaa Lady Di:n takia. 

Vierailija
24/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heiltä tullut kuin yksi tunnettu levy eli Kick ja sekin jo 1987. Sisålsi kolme hittiä, joista kaksi kuulosti aika samalta.

Pyh. Jo 1985 Listen like thieves myi platinaa USA:ssa. Samoin 1990 X ja 1992 Welcome where ever you are. 

Vierailija
25/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän heiltä tullut kuin yksi tunnettu levy eli Kick ja sekin jo 1987. Sisålsi kolme hittiä, joista kaksi kuulosti aika samalta.

Pyh. Jo 1985 Listen like thieves myi platinaa USA:ssa. Samoin 1990 X ja 1992 Welcome where ever you are. 

Olet varmaan oikeassa mutta ei noita fanien ulkopuolella kukaan kuitenkaan tiedä. Need You Tonight ja ne pari muuta on kuitenkin sellaisia biisejä ja videoita että kaikki aikalaiset ne muistaa.

Vierailija
26/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitan  Mick Hucknalliin.

Esiintyykö hän yhä?

Vierailija
27/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa mutta ei noita fanien ulkopuolella kukaan kuitenkaan tiedä. Need You Tonight ja ne pari muuta on kuitenkin sellaisia biisejä ja videoita että kaikki aikalaiset ne muistaa.

Myönnä nyt vain että turhaan yrität tehdä INXS:stä jotain parin hitin ihmettä kun oli kiistatta maailman huippubändejä. Ainakaan itse en muista mitenkään erityisesti noita 1987 biisejä kun olivat uusia. Jälkikäteen olen radiosta kuullut.

Sensijaan 1990-luvun biisit ja videot muistan hyvin: Suicide blonde, Disappear, Bitter tears, Baby don't cry, Beautiful girl. Hutchencen skandaalinkäryinen yksityiselämä piti bändinkin tapetilla aina kuolenaansa asti. Se oli yhtä suuri juttu kuin cobainin kuolema hiukan aiemmin.

Vierailija
28/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnä nyt vain että turhaan yrität tehdä INXS:stä jotain parin hitin ihmettä kun oli kiistatta maailman huippubändejä. Ainakaan itse en muista mitenkään erityisesti noita 1987 biisejä kun olivat uusia. Jälkikäteen olen radiosta kuullut.

Sensijaan 1990-luvun biisit ja videot muistan hyvin: Suicide blonde, Disappear, Bitter tears, Baby don't cry, Beautiful g

Nimenomaan. Pysyi otsikoissa lähinnä yksityiselämänsä sekoilujen takia ainakin täällä Britanniassa.

Muuten oli kyllä muutaman hitin bändi jonka suosui lopahti jo 90-luvun alussa.

Vierailija
29/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sensijaan 1990-luvun biisit ja videot muistan hyvin: Suicide blonde, Disappear, Bitter tears, Baby don't cry, Beautiful g

Ei ollut suuri juttu, pikku-uutinen

Vierailija
30/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu oli korkea mutta lyhyt. Ei yhden tai kahden hitin ihme mutta Kickin kohdalla Hutchence ja bändi saatiin hiottua tyyliltään ja soundiltaan täydellisiksi. NTUA ja Need You Tonight videot on se mikä teki Hutchencesta aikansa suuren romantikon ja seksisymbolin jota sitten seurattiin vaikka bändiltä alkoi olla jo polttoaine loppu.

Vierailija
31/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa joku sanoi, UK:ssa seurattiin sekoilujaan koska oli uusperhekuvio paikallisten julkkisten kanssa.

Vierailija
32/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai halunnut näyttelijäksi, ja jonkun verran tekikin elokuvia. Oliko hyvä niissä? Kukaan nähnyt?

Vierailija
33/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa joku sanoi, UK:ssa seurattiin sekoilujaan koska oli uusperhekuvio paikallisten julkkisten kanssa.

Ja koska itse halusivat julkisuutta.

Vierailija
34/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Pysyi otsikoissa lähinnä yksityiselämänsä sekoilujen takia ainakin täällä Britanniassa.

Muuten oli kyllä muutaman hitin bändi jonka suosui lopahti jo 90-luvun alussa.

Voijee kun oikein Britanniassa asut. Itse olen asunut Britanniassa ja Irlannissa plus olen sinua älykkäämpi ja tietävämpi. INXS:n kansainvälinen ura kesti 1985-1993. Siitä on ihan tilastofaktaa vaikka itse oletkin mikälie kommunisti jolle se että USA:n markkinoilla myy platinaa ei merkkaa mitään. 

Vierailija
35/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisivät ne varmaan ainakin omaksi iloksi. Onko se huono juttu, jos bändillä on hitti?

Vierailija
36/37 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Bändin jäsenet lähestyisivät 70v eivätkä enää vuosiin olisi tehneet musaa. Muutamaa ilmeisesti hautaanpanijaisiinsa asti kiertäviä yhtyeitä lukuunottamatta suurin osa bändeistä on olemassa vain muutaman vuoden (tunnettuna) jonka jälkeen sekoilu, musiikilliset erimielisyydet, kyllästyminen tai ihan vaan kyvyttömyys tehdä kelvollsita musiikkia vie ne unohduksen haavemaahan.  Sitten joku keksii sämplätä pätkiä musiikista omaan biisiinsä ja bändi (ehkä) palaa hetkeksi kartalle. Useimmiten unohtuu yhtä nopeasti.

Vierailija
37/37 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnostaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi