Miksi jotkut käyttävät PELKÄSTÄÄN
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat joskus oppineet että kun pukeutuu yksiväriseen, ei tarvitse vaivata päätään miten värejä yhdistellään.
Voi idiootti. Yksivärinen ei ole synonyymi sille, että käyttää yhtä ainutta väriä tyylissään 😑 ap
On se, toope.
Idiootti! Ai jos sinulla on yksivärinen paita, niin se tarkoittaa että koko tyylisi on yksivärinen?! 😂😂 joo, ei tarkoita.
KUVIOTON ei taida sisältyä 200 sanan käsitevarastoosi?
Koska olen niin saakelin komea niin en halua herättää lisähuomiota. Nyt jo saa innokkampia naisia potkia jaloista pois
Paidan malli ei ole minua varten ja materiaali ties mitä p askaa, mutta ne eivät ole pointteja. Pointtina on antaa esimerkkejä eri ihmisille. Pointtina ei ole, että minä käyttäisin näitä joka ikistä vaatetta itse.
https://www.zalando.fi/evenandodd-neule-multi-coloured-ev421i0k1-t11.ht…
Jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat joskus oppineet että kun pukeutuu yksiväriseen, ei tarvitse vaivata päätään miten värejä yhdistellään.
Voi idiootti. Yksivärinen ei ole synonyymi sille, että käyttää yhtä ainutta väriä tyylissään 😑 ap
On se, toope.
Idiootti! Ai jos sinulla on yksivärinen paita, niin se tarkoittaa että koko tyylisi on yksivärinen?! 😂😂 joo, ei tarkoita.
KUVIOTON ei taida sisältyä 200 sanan käsitevarastoosi?
Olen selkeästi kertonut että sana YKSIVÄRINEN on VAATETEOLLISUUDEN yleinen termi. Ymmärrät tai olet ymmärtämättä. Minä olen shoppaillut, eli perehtynyt vaatteisiin sieltä 13-vuotiaasta lähtien. Sinä olet ilmeisesti aloittanut viime vuonna.
Ja edelleenkään yksivärinen V A A T E ei ole yhtä kuin yksivärinen T Y Y L I .
Yksivärinen on vaatteissa aina parempi valinta. Kirjava pukee harvaa. Eikä tästä asiasta tarvii näin kovasti raivota. Vaatteista vain kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minä esim. siksi, että lapsena sai kävellä kirjavan kukertavissa vaatteissa kun äidillä ei ollut yhtään tyylitajua ja värisilmää. Se ei iän mukanakaan hänellä kehittynyt, mitä kirjavampaa värisekoitusta hänellä oli, sitä ihanampaa hänen mielestään. Myös sisustus oli sitä luokkaa. Punainen villamatto lattialla ja verhot joissa isoja lilan värisiä kukkia. Suuttui jos hänelle sanoi, etteivät värit sovi tippaakaan yhteen. Kanarialinnun keltainen hattu keikkui päässä ja punainen kaulahuivi, vihreä takki.. jne.
Kauheaa!
Vierailija kirjoitti:
Yksivärinen on vaatteissa aina parempi valinta. Kirjava pukee harvaa. Eikä tästä asiasta tarvii näin kovasti raivota. Vaatteista vain kysymys.
Missä kohdassa olen sanonut sanan kirjava????????????? Missä?????? Etkö ihan oikeasti ymmärrä mitä siinä välimaastossa on? 🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
V*ttu menee hermo tyhmiä ihmisiin.
Yksivärinen vaate on yksivärinen vaate. Yksivärinen tyyli on yksivärinen tyyli.
NYT ON KYSE YKSIVÄRISISTÄ VAATTEISTA, TAJUTKAA JO!!!!!!!!
Niin mitä eroa niillä nyt sitten on?
Että ihmisille ei mene
Ettei ihmisille mene
Punainen vaate naisella herättää sisäisen härkäni!
Etsin teille esimerkkejä vaatteista, jotka EIVÄT OLE TYLSIÄ eivätkä mitään riikinkukkoja. Kun ette näköjään itse tajua, että tyylikkyys ei ole yhtä kuin tylsyys. Palaan pian. Materiaaleihin en kiinnitä huomiota. Itse käytän vain puuvillaa ja viskoosia sekä sekoituksia, joissa valtaosa on jompaakumpaa.