Miksi ollaan niin ilkeitä toisia kohtaan keskustelupalstoilla?
Alkaa todenteolla ahdistaa. Masentanut jo pitkään kun ei ole hyvänmielen juttuja.
Ihmiset haluavat vain hukuttaa ittensä ja muut kurjuuteen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston käsitys keskustelusta on ivata ja pilkata.
Aaa hyvesignalointi onkin ivaamista ja pilkkaa...vai miten tää nyt menee...
Hei kertokaapa nyt joku hyvän mielen juttu, mikä sai teihin vaikka uskoa siihen, ettei ihmiskunta niin paha olekaan? Piristytääs vähän, me pystytään tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston käsitys keskustelusta on ivata ja pilkata.
Aaa hyvesignalointi onkin ivaamista ja pilkkaa...vai miten tää nyt menee...
Se että nää itse kutsuu tuota toimintaansa hyväksi tai paremman ihmisen merkiksi ei siitä hyvää tee.
Mutta jos jotain positiivista haetaan niin ainakin kansa oppii että ihan turha kuunnella mitä eri tahot väittää itse olevansa vaan pitää katsoa mitä nuo konkreettisesti tekee. Turhan usein noi kaksi on ristiriidassa. Sama pätee tietty siihen mitä eri tahot väittää vastapuolen olevan tai tekevän.
Siis onks tää nykyään pelkkää politiikka palstaa??
Miten te jaksatte 24/7 laittaa omaa arvokasta aikaa tohon loputtomaan sotaan ja vääntöön?
Mitä teille kuuluu? Aidosti! Kertokaa miten teil menee.
Tänään masentunutta mieltäni piristi se kun nuuhkaisin ulkona raikasta ilmaa. Havahduin kuinka hyvältä ja yksinkertaiselta se tuntui, ihan vain nuuhkia syksyn tuoksua. Pieniin hetkiin on hyvä pysähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes anonyymina ei saisi sanoa mielipiteensä täysin suoraan laillisuuden puitteissa? Sehän on Vauva-palstan keskeinen houkute. Suodatettuja mielipiteitä saa kasvotusten.
Nimenomaan. Ja paljonhan täällä on huumoria rivien väleissä. Ei kai täällä ole tarkoitus kuolemanvakava olla ainakaan pääsääntönä. Tietty liioittelu kuulu tyyliin. Noin ajatellen viihdyn täällä aika usein. Rasittavinta on täysin aivoton häiriköinti. Siellä tietää olevan jonkun tosi rikkinäisen jonka ainoa huvi tuo on.
Hyviä juttuja: tapasin eilen ihmisen, jonka kanssa olen tähän asti ollut tekemisissä vain puhelimessa ja sähköpostitse. On ihana tutustua ihmiseen, joka yhtä paljon haluaa pitää sinusta kuin sinä hänestä. Olen huomannut että enemmän oikeaa elämää, vähemmän vauva-palstaa saa oman oloni paremmaksi.
Mutta hyvä kysymys ja olisipa kiva alkaa joukolla taistelemaan ilkeyttä vastaan.
Oikein mukavaa päivää niin aloittajalle kuin muillekin!
Persuja lymyää kaikkialla, tälläkin...