Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen kyllä Tinderiä

Vierailija
03.10.2024 |

Suosittelen kyllä Tinderiä, olen nainen ja tykkäyksiä ja matcheja tullut vaikka kuinka paljon.

Treffeillä jo neljä kertaa (aktiiviaika vain reilu kuukausi).

Lienee ok poistaakin osumia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se onkin varsinainen karkkikauppa, mutta odotas hetki ja koitapa löytää sieltä joku, jolla ei viiraa päässä.

Vierailija
2/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tosiaan mukavia naisia. Viikonloppuna treffeille 18-vuotiaan kanssa. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nusssitteko?

Kilttimies

Vierailija
4/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nusssitteko?

Kilttimies

Eiköhän se siihen tavalliseen tapaan johda. Yleensä naiset hyppäävät sänkyyn viimeistään toisilla treffeillä, vaikken sellaista välttämättä odottaisikaan. 

Vierailija
5/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä hyvät ja huonotkin puolensa. Mä olin Tinderissä yht 2,5v kolmessa eri osassa ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Vain kolme tapailusuhdetta muodostui sitä kautta ja kaikista treffimiehistä 2/3 miehistä antoi minulle pakit.

Vierailija
6/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susipas ka sovellus. En voi suositella kenellekään.

M

Vierailija
7/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin suosittelen, kunhan ei suhtaudu siihen turhan vakavasti, on avoimin mielin ja tiedostaa, että viestejä voi tulla ihan mitä vaan. Olen itse tällä hetkellä suhteessa, joka alkoi vajaa vuosi sitten Tinderissä. 

Vierailija
8/36 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matcheja tuntuu tulevan vaikka en edes ole siellä, aika hyvin tällaiselle ukkelille. Niin no huijausmailejahan nuo matchit toki on joten eipä sitten mitään.

Vierailija
9/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla enemmänkin miesten kokemuksista, kun itse olen nainen

Vierailija
10/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka video aiheesta:

Vierailija
11/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saanu matcheja mut 90% ghostaa eli treffejä vähän

Vierailija
12/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok poistaa

Minä juuri lopetin, sillä koin oloni hyvin esineellistetyksi deittisovelluksessa. Varsinkin sellaistan miesten taholta, jotka etsivät perheenperustamiskumppania: käytännössä synnyttäjää heidän siittiöilleen. Ei kukaan mene noihin appeihin, jos ei odota toiselta jotakin

Vierailija
13/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi se onkin varsinainen karkkikauppa, mutta odotas hetki ja koitapa löytää sieltä joku, jolla ei viiraa päässä.

En itse sitä karkkikaupaksi kutsuisi, mutta kyllä minulla tuli osumia ihan fiksun oloisten miesten kanssa. Kahden kanssa kävin treffeillä, näistä toisen kanssa alettiin tapailla. Ja hän olikin kaikista matcheistani oikeasti kiinnostavin. Suurin osa Tinderissä olevista miehistä eivät olleet lainkaan kiinnostavia - en tarkoita, että heissä olisi välttämättä ollut mitään vikaa (no, joissain kyllä oli), mutta eivät vain olleet suhdemielessä sopivan oloisia just minulle. Etsin kuitenkin samanhenkistä miestä, joten vasemmalle meni todella moni fiksu ja kiva, mutta ihan erityyppinen. Kovin monta en oikealle edes laittanut - oma taktiikkani oli, että mahdollisimman vähän matcheja, mutta sitäkin mietitympiä. Olin Tinderissä ehkä kolme viikkoa - ja tästäkin ajasta se vika viikko oli passiivista aikaa jolloin en enää selaillut profiileita, koska olin sopinut treffit sen kiinnostavimman kanssa, ja halusin ensin katsoa ne treffit. Ja niistä tosiaan alkoi tapailu.

Vierailija
14/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun alusta neljä matchia. Päivän verran keskustelua puolin ja toisin, sitten lakkasivat kirjoittelemesta. Viikon pidin matchia ja poistin sitte, tuli selväksi.

Vierailija
15/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se joten kuten, mutta itseäni ärsyttää se naisten ylimielisyys tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsuukaan. Mutta kun keskustelu alkaa, he olettavat että mies on keskustelun ylläpitäjä. He ehkä vastaavat lyhyesti kysymykseen, mutta eivät itse kysy mitään. Sitten jotkut häipyvät takavasemmalle, kun mies ei olekaan jaksanut riittävästi keksiä jutun juuri ja vokotella. Tai sitten niitä sellaisia kohtalaisen outoja kysymyksiä (tuntemattomalle) mitä naiset kysyvät. Viimeisin oli: "mikä on sun elämäsi suurin haave?" Kysymys on varmasti relevantti 21-vuotiaalle oikikseen pyrkivälle kollille, joka voi luetella tutkinnon, joskus oman lakifirman, omakotitalon ja kaksi lasta. Mutta 40-vuotiaalle jolla on jo tutkinto, korkea asema työelämässä, omakotitalo ja kaksi lasta, niin mitäpä siihen sanomaan ja etenkin kun tuntematon kysyy. Ei siihen viitsi ensimmäiseksi töksäyttää, että "se että äitini pääsisi eroon siitä väkivaltaisesta miehestään ja saisi vielä nauttia hyvästä vanhuudesta".

Tinder on sellainen outokerho, missä liian moni nainen luulee olevansa jotain mitä ei ole. Eikä siinäkään mitään, mutta he odottavat saavansa eteensä sellaista riikinkukkomaista pörhistelyä miehiltä, missä peräseinäjoen jaska maalaa tälle prinsessalle haavekuvaa auringonotosta luxusjahdin kannella Bahamalla. Jep jep. IRL on löytänyt lopulta aina ne keiden kanssa suhde on syntynyt, viimeistä nyt pitkää ja meneillään olevaa parisuhdetta lukuun ottamatta. Se ihme kyllä löytyi Tinderistä.

Vierailija
16/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalaisia naisia sielta tinderista oikein loytyy, onko  kuin isoja ? aattelin vaan kun taalla ihmiset aika isoja,kamalan kokoisia traktoreita. En oo koskaan kayttany, mut tiedan nimelta.

Vierailija
17/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii se joten kuten, mutta itseäni ärsyttää se naisten ylimielisyys tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsuukaan. Mutta kun keskustelu alkaa, he olettavat että mies on keskustelun ylläpitäjä. He ehkä vastaavat lyhyesti kysymykseen, mutta eivät itse kysy mitään. Sitten jotkut häipyvät takavasemmalle, kun mies ei olekaan jaksanut riittävästi keksiä jutun juuri ja vokotella. Tai sitten niitä sellaisia kohtalaisen outoja kysymyksiä (tuntemattomalle) mitä naiset kysyvät. Viimeisin oli: "mikä on sun elämäsi suurin haave?" Kysymys on varmasti relevantti 21-vuotiaalle oikikseen pyrkivälle kollille, joka voi luetella tutkinnon, joskus oman lakifirman, omakotitalon ja kaksi lasta. Mutta 40-vuotiaalle jolla on jo tutkinto, korkea asema työelämässä, omakotitalo ja kaksi lasta, niin mitäpä siihen sanomaan ja etenkin kun tuntematon kysyy. Ei siihen viitsi ensimmäiseksi töksäyttää, että "se että äitini pääsisi eroon siitä väkivaltaisesta miehestään

Eli naiset tekevät siis kaiken väärin. Mitä sitten pitäisi kysyä, jos tuollainenkin kysymys on vääränlainen? No, myönnetään etten itsekään kaikkein mieluiten tuntemattomalle vastaisi tuollaiseen ainakaan täysin avoimesti (aivan kuten itsekin kuvasit, voi mennä liian henkilökohtaiseksi). Mutta etkös sinäkin voisi ihan hyvin runoilla tuohon vastauksen vaikka niin, että peilaat siihen, että nuorempana toteutit jo henkilökohtaisia haaveitasi (voit vaikka mainita ne), joten nyt toivot elämältä asioita X ja Y, ja voithan vaikka sanoa, että toivot läheistesi olevan onnellisia (tuo on kiertoilmaus sille, mitä kerroit äidistäsi - ehkä en itse mainitsisi tosiaan äitiä enkä hänen väkivaltaista miestään). Noita suurimpia haaveita kysyvät naiset selvästi yrittävät keksiä vähän syvällisemmän keskustelunavauksen, joka kuitenkin olisi lähtökohtaisesti positiivinen ja josta ei tulisi kiistaa. Mutta näköjään KAIKKI naisten kysymykset ovat aina väärin - täällä on aiemmin valitettu, ettei saisi kysyä mitään ammatista, työstä, harrastuksista tai suhdehistoriasta. Sitten kun joku yrittää kysyä ihan vain miehen AJATUKSISTA, niin sekin tyrmätään. Mutta kertokaa nyt lopulta hyvät miehet, että MITÄ teiltä sitten oikein saisi kysyä?!

Vierailija
18/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni taviksen näköinen nainen ja Tinderissä. Ihan älytöntä, tykkäyksiä tulee ihan sairaasti. Eipä noita saa kiinni, kun jo taas eriniminen tykkää. Siis perusversiossa. Silti treffejä 10 kaa tähän mennessä 2kk.

Vierailija
19/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni taviksen näköinen nainen ja Tinderissä. Ihan älytöntä, tykkäyksiä tulee ihan sairaasti. Eipä noita saa kiinni, kun jo taas eriniminen tykkää. Siis perusversiossa. Silti treffejä 10 kaa tähän mennessä 2kk.

Tykkäätkö sä itse sitten joka ikisestä miehestä? Ainakin swaippaat ilmeisesti oikealle "ihan sairaasti" koska muuten ei matchejakaan voisi tuolla lailla tulla ovista ja ikkunoista. Minä laitoin erittäin valikoivasti oikealle, sain vähän matcheja, mutta oikeasti kiinnostavia. Mielestäni parempi tapa.

Vierailija
20/36 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii se joten kuten, mutta itseäni ärsyttää se naisten ylimielisyys tai millä nimellä sitä nyt sitten kutsuukaan. Mutta kun keskustelu alkaa, he olettavat että mies on keskustelun ylläpitäjä. He ehkä vastaavat lyhyesti kysymykseen, mutta eivät itse kysy mitään. Sitten jotkut häipyvät takavasemmalle, kun mies ei olekaan jaksanut riittävästi keksiä jutun juuri ja vokotella. Tai sitten niitä sellaisia kohtalaisen outoja kysymyksiä (tuntemattomalle) mitä naiset kysyvät. Viimeisin oli: "mikä on sun elämäsi suurin haave?" Kysymys on varmasti relevantti 21-vuotiaalle oikikseen pyrkivälle kollille, joka voi luetella tutkinnon, joskus oman lakifirman, omakotitalon ja kaksi lasta. Mutta 40-vuotiaalle jolla on jo tutkinto, korkea asema työelämässä, omakotitalo ja kaksi lasta, niin mitäpä siihen sanomaan ja etenkin kun tuntematon kysyy. Ei siihen viitsi ensimmäiseksi töksäyttää, että "se että äitini

Ihan mitä vaan saa kysyä, ongelma on pikemminkin se aika. Nainen vastaa hitaasti johtuen 1) lukuisista keskusteluista 2) miehen tylsistä viesteistä 3) tapahtumista muualla kuin tindereissä 4) tai paskatestinä. Jos tuota ei ymmärrä niin vituttaa odotella vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä