Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on lapsia, miksi hankitte niitä ja oletteko valintaanne tyytyväisiä?

Vierailija
02.10.2024 |

Aidosti kiinnostaa. 

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia aloituksia ihan turha tehdä palstalle jossa 80 % kävijöistä on erittäin katkeroituneita velavanhapiikoja.

Vierailija
102/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen tuo myös mukanaan koko joukon tunteita. Olen ylpeä siitä, että pystyn tarjoamaan hänelle kaiken tarvitsemansa. Välillä tunnen huolta ja epävarmuutta, riittääkö maito vai saako hän tarpeeksi, mutta jokainen tyytyväinen ilme hänen kasvoillaan rauhoittaa minut. Tämä on meidän matkamme, ja jokainen päivä tuo mukanaan uusia haasteita ja ilon aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

💕

Vierailija
104/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kuinka vauva etsii rintaani, hänen pientä suuta hänen ponnistellessaan löytääkseen oikean paikan. Se hetki, kun hän saa otteen, on kuin taikuutta. Mielihyvä valtaa minut, kun huomaan, kuinka luontaisesti tämä kaikki tuntuu. Olen äiti, ja tämä on juuri se hetki, jota olen odottanut.

Vierailija
105/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin. Jatkan imettämistä, kun ympärilläni aika tuntuu pysähtyvän. Kaikki huolet ja kysymykset, mitä tulevaisuudessa on, häipyvät. Tämän hetken kauneus ja rauha täyttävät minut. En halua, että tämä hetki koskaan päättyy. Vauvan tyytyväinen ähkäisy saa minut hymyilemään entistä leveämmin tiedän, että tämä on vain alkua. Meillä on edessä koko elämänmittainen matka, ja tällä matkalla tulee olemaan vielä monia ihania hetkiä yhdessä.

Vierailija
106/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.

N30

Vierailija
107/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää, kun tuijotan vauvan kasvoja. Hänen pienet, sulavat piirteensä ja tyytyväinen ilmeensä saavat minut tuntemaan itseni täydelliseksi. Joka kerta, kun hän vie kätensä rintaansa vasten, sydämeni sykähtää. Olo on sellainen kuin olisin löytänyt itseni uudelleen, kuin vauva olisi minussa herättänyt jotain syvällä piilossa ollutta.

Vierailija
108/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihan mielenkiintoista lukea ja kiinnostaakin, kun itse olen päälle 30v ja mieheni myös, ja ei olla koskaan haluttu lapsia. Mulla ei ole myöskään koskaan tullut sellaista tunnetta että "nyt haluan lapsen" tai mitään vauvakuumetta, tai että tarvitsisin merkityksen elämääni lapsen kautta tai että se jotenkin kuuluisi osana elämääni. Sen sijaan kumppania olen kaivannut ihan nuoresta saakka, varsinkin läheisyyttä, ja kiittollinen olenkin kumppanistani. En ole myöskään lapsivihaaja, ja tykkään hoitaa siskoni lapsia, mutta sitä en kovin kauan jaksa, ja sitten pitää vetäytyä "omaan rauhaan". Kumppanini kanssa taas tykkään viettää aikaa ihan vaikka koko ajan. 

Vierailija
109/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat aiheuttamastaan vaivannäöstä huolimatta parasta mitä elämässä on puolison kohtaamisen lisäksi tapahtunut. Ihmisenä olisin vajavainen enkä kehittynyt siten kuin vain lapsi voi ihmismieltä kehittää. Saan siis olla kiitollinen monesta rakkaille lapsilleni. En olisi tullut mieleenkään jättää tätä väliin, olivat aina kuuluneet suunnitelmiin. 

Vierailija
110/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia aloituksia ihan turha tehdä palstalle jossa 80 % kävijöistä on erittäin katkeroituneita velavanhapiikoja.

Velat eivät ole katkeria. Kaikki lapsettomat eivät ole veloja.

Vierailija
111/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, nuorin 21v, olen tyytyväinen

Vierailija
112/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi. Sitten järjettömät ihmismassat lutkuttavat sille tarkoitetun maidon.

Vierailija
113/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 lasta, nuorin 21v, olen tyytyväinen

Eiks tässä kysytty, miksi hankit lapsia?

Vierailija
114/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niin ihania

Vierailija
115/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut veloista noin ikävään sävyyn?

Vierailija
116/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea kerrankin joku positiivinen aloitus ja vieläpä lapsiaiheinen! Tottahan se on, että nauravat vauvat on jotain niin sydäntälämmittävää. Nauravat vauvat-videot taitaakin olla aika suosittua sisältöä YouTubessa.

Taas sama spämmääjä.

Vierailija
117/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi. Sitten järjettömät ihmismassat lutkuttavat sille tarkoitetun maidon.

Kyllä ihmisetkin joskus synnärillä kiinnitetään lypsykoneeseen ja myöhemmin lapsensa erotetaan heistä jotta hänestä tehtäisiin ruokaa. Toivottavasti edes tuli käytettyä eikä vain heitetty päivämäärän ylittäneenä roskiin :(

Vierailija
118/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat on niin ihania

On se juuri sitä, taikaa. Muistan aina sen kun ensimmäisen kerran oli seksiä ilman ehkäisyä. Oli jotenkin erityisen intiimiä kun vauva molempien toiveena. Seksi sai aivan uuden merkityksen ja se läheisyyden tunne oli huumaava.

Vierailija
119/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika lapsivastainen vuosia.

Nyt tuossa tuhisee pieni prinsessa. Parasta ikinä!

T: isä

Vierailija
120/251 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritettiin niin heti raskauduin, ja raskaus oli ihanaa aikaa, kuten kaikki aiemmatkin. Olin vain hieman alle 40, kun kuopus syntyi. Synnytys sujui mainiosti. Imetin 1,5v. Lähipiirissä on vuosien varrella ollu useita 45-46 -vuotiaina yllätysvauvoja saaneita, ja hyvin on heilläkin mennyt.