Te joilla on lapsia, miksi hankitte niitä ja oletteko valintaanne tyytyväisiä?
Kommentit (251)
Imettäminen on ihmeellinen kokemus josta nautin
Imettäessä olet yhtä vauvan kanssa
Teetkö siis lapsia pelkästään siksi, että nautit imettämisestä?
Joku pervo latelee noita youtube videoita...
"Hankin" lapsen koska halusin lapsen. Elämäni paras päätös. Rakastan lastani ihan hirveästi ja äitiys on tuonut paljon iloa, onnea ja rakkautta elämääni. En osannut kuvitella tätä tunnetta kaikessa laajuudessaan ennen kuin lapsen sain. Toivottavasti saadaan lisää lapsia.
Tahallisesti lapsettomat hempukat vahingoittavat ympäristöään. Tarpeettomia.
Suurin rakkauden kokemus. Kannattaa.
Ennen en pitäynyt vauvoista tai pienistä lapsista, mutta nykyään olen alkanut pitämään, ja olisi ajatuksena aivan ihana saada hoitaa omaa vauvaa. En kuitenkaan ole tekemässä lasta monistakaan syistä. Itseäni esim. huolestuttaa tulevaisuus ja koko maailman tilanne, ja se että lapsi voisi syntyä jollain tavalla vammaisena tai voin vaikka itse kuolla synnytyksessä tai saada jonkin muun ikävän komplikaation. Ei se söpö vauvavaihekaan kestä kuin lyhyen hetken. Kehon pilalle meneminen ei niin pelota, mutta en halua tietää millaista synnytyskipu on tai se paniikki siinä tilanteessa kun tuntee kipua ja pelkää henkensä puolesta. Revetä en myöskään tahdo. Pahinta olisi kuitenkin synnyttää vammainen tai sairas lapsi, minkä vuoksi suoraan sanottuna koko loppuelämä menisi pilalle. Ajattelen myös maapallon liikakansoitusta ja sitä, että ihmisten lukumäärän pitäisi vähentyä. Eikö teitä muita huoleta yhtään tällaiset asiat?
Vierailija kirjoitti:
Tahallisesti lapsettomat hempukat vahingoittavat ympäristöään. Tarpeettomia.
Olipa fiksu kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Ennen en pitäynyt vauvoista tai pienistä lapsista, mutta nykyään olen alkanut pitämään, ja olisi ajatuksena aivan ihana saada hoitaa omaa vauvaa. En kuitenkaan ole tekemässä lasta monistakaan syistä. Itseäni esim. huolestuttaa tulevaisuus ja koko maailman tilanne, ja se että lapsi voisi syntyä jollain tavalla vammaisena tai voin vaikka itse kuolla synnytyksessä tai saada jonkin muun ikävän komplikaation. Ei se söpö vauvavaihekaan kestä kuin lyhyen hetken. Kehon pilalle meneminen ei niin pelota, mutta en halua tietää millaista synnytyskipu on tai se paniikki siinä tilanteessa kun tuntee kipua ja pelkää henkensä puolesta. Revetä en myöskään tahdo. Pahinta olisi kuitenkin synnyttää vammainen tai sairas lapsi, minkä vuoksi suoraan sanottuna koko loppuelämä menisi pilalle. Ajattelen myös maapallon liikakansoitusta ja sitä, että ihmisten lukumäärän pitäisi vähentyä. Eikö teitä muita huoleta yhtään tällaiset asiat?
Itsellä ainakin ennen tuo maailmantilanne oli iso syy miksi en halunnut. Mutta sitten tajusin perspektiivin merkityksen. Kävi niin, että se perspektiivi muuttui positiivissävytteisemmäksi ja sen myötä jälkikasvun hankinta alkoi kuin itsestään kiinnostamaan vaihtoehtona. Toki vielä silti tiedostan erilaiset uhkat ja epäkohdat, mutta niiden rinnalla kun on myös positiivista tulkintaa elämästä ja olemassaolosta, niin vaakakuppi ei painu liikaa niiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä tukee ja levittää väestömäärä valhetta
Haluaa näivettää Suomen. Tukee hörhöjä.
Maksetut trollit tälläkin palstalla
Venäjä yrittää näivettää Suomen.
Kysy itseltäsi, kuka Putinin propagandaa aiheesta levittää. Kuka haluaa vauvat pois Suomesta.
Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.
Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.
Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.
Maailmanlaajuinen, globaali väestön romahdus on tulossa. Nykyisen hyvinvoinnin ja Modernin maailman loppu. Dystopia 💣
Putin kehotti venäläisiä elvyttämään vanhan suurperheperinteen, ja hankkimaan seitsemästä kahdeksaan lasta
Suomessa Venäjän propaganda taas jauhaa, kuinka Suomalaisten ei pidä lisääntyä. Kuinka Suomen pitää näivettyä.
Tehkää niitä lapsia!!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028340.html
Väestömäärävalhe on venäjän propagandaa
Kyllä, tyytyväinen olen !!
Lapsettomat on niin surullisia tapauksia, kuin ylijäänyttä ihmiskuonaa 😅
Ei oo turhempaa olentoa kuin lapseton nainen 😆😆
Ensinnäkin lapsia ei hankita, niitä saadaan jos saadaan.
Toiseksi lapsia ei valita, vaan lapset ovat lahja.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.
Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.
Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.
Kirjoitat vähän kärjistäen, mutta olen siitä samaa mieltä, että suomalaisuus ansaitsee säilyä. Tämä on ihan yhtä hyvä kulttuuri kuin mikä tahansa muukin. Ei ole syytä näivettää itseämme sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tyytyväinen olen !!
Lapsettomat on niin surullisia tapauksia, kuin ylijäänyttä ihmiskuonaa 😅
Hahmottaako tällaiset tyypit edes, että ovat itsekin olleet kyseistä "kuonaa"?
Oot vissii juuri niitä joiden mielestä elämä pitää olla "valmis" ennen lapsien tuloa. Sitten ihmetellään kun ensisynnyttäjien keski-ikä on niin korkea.