Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on lapsia, miksi hankitte niitä ja oletteko valintaanne tyytyväisiä?

Vierailija
02.10.2024 |

Aidosti kiinnostaa. 

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ihana parisuhde...

Vauvakuume, 22-vuotias äiti...

Kuinka pitkä tuo aiemmin ihan parisuhde oli tuossa iässä ehtinyt olla?

Mies pakeni töihin... Oliko paljonkin vanhempi, kun oli jo töissä eikä esim. opiskellut?

Hohhoijaa. Huono provo.

Oot vissii juuri niitä joiden mielestä elämä pitää olla "valmis" ennen lapsien tuloa. Sitten ihmetellään kun ensisynnyttäjien keski-ikä on niin korkea.

Vierailija
202/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on ihmeellinen kokemus josta nautin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä olet yhtä vauvan kanssa

Vierailija
204/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö siis lapsia pelkästään siksi, että nautit imettämisestä?

Vierailija
205/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pervo latelee noita youtube videoita...

Vierailija
206/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankin" lapsen koska halusin lapsen. Elämäni paras päätös. Rakastan lastani ihan hirveästi ja äitiys on tuonut paljon iloa, onnea ja rakkautta elämääni. En osannut kuvitella tätä tunnetta kaikessa laajuudessaan ennen kuin lapsen sain. Toivottavasti saadaan lisää lapsia.

Vierailija
207/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallisesti lapsettomat hempukat vahingoittavat ympäristöään. Tarpeettomia.

Vierailija
208/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin rakkauden kokemus. Kannattaa. 

Vierailija
209/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en pitäynyt vauvoista tai pienistä lapsista, mutta nykyään olen alkanut pitämään, ja olisi ajatuksena aivan ihana saada hoitaa omaa vauvaa. En kuitenkaan ole tekemässä lasta monistakaan syistä. Itseäni esim. huolestuttaa tulevaisuus ja koko maailman tilanne, ja se että lapsi voisi syntyä jollain tavalla vammaisena tai voin vaikka itse kuolla synnytyksessä tai saada jonkin muun ikävän komplikaation. Ei se söpö vauvavaihekaan kestä kuin lyhyen hetken. Kehon pilalle meneminen ei niin pelota, mutta en halua tietää millaista synnytyskipu on tai se paniikki siinä tilanteessa kun tuntee kipua ja pelkää henkensä puolesta. Revetä en myöskään tahdo. Pahinta olisi kuitenkin synnyttää vammainen tai sairas lapsi, minkä vuoksi suoraan sanottuna koko loppuelämä menisi pilalle. Ajattelen myös maapallon liikakansoitusta ja sitä, että ihmisten lukumäärän pitäisi vähentyä. Eikö teitä muita huoleta yhtään tällaiset asiat?

Vierailija
210/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallisesti lapsettomat hempukat vahingoittavat ympäristöään. Tarpeettomia.

Olipa fiksu kommentti.

Vierailija
211/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen en pitäynyt vauvoista tai pienistä lapsista, mutta nykyään olen alkanut pitämään, ja olisi ajatuksena aivan ihana saada hoitaa omaa vauvaa. En kuitenkaan ole tekemässä lasta monistakaan syistä. Itseäni esim. huolestuttaa tulevaisuus ja koko maailman tilanne, ja se että lapsi voisi syntyä jollain tavalla vammaisena tai voin vaikka itse kuolla synnytyksessä tai saada jonkin muun ikävän komplikaation. Ei se söpö vauvavaihekaan kestä kuin lyhyen hetken. Kehon pilalle meneminen ei niin pelota, mutta en halua tietää millaista synnytyskipu on tai se paniikki siinä tilanteessa kun tuntee kipua ja pelkää henkensä puolesta. Revetä en myöskään tahdo. Pahinta olisi kuitenkin synnyttää vammainen tai sairas lapsi, minkä vuoksi suoraan sanottuna koko loppuelämä menisi pilalle. Ajattelen myös maapallon liikakansoitusta ja sitä, että ihmisten lukumäärän pitäisi vähentyä. Eikö teitä muita huoleta yhtään tällaiset asiat?

Itsellä ainakin ennen tuo maailmantilanne oli iso syy miksi en halunnut. Mutta sitten tajusin perspektiivin merkityksen. Kävi niin, että se perspektiivi muuttui positiivissävytteisemmäksi ja sen myötä jälkikasvun hankinta alkoi kuin itsestään kiinnostamaan vaihtoehtona. Toki vielä silti tiedostan erilaiset uhkat ja epäkohdat, mutta niiden rinnalla kun on myös positiivista tulkintaa elämästä ja olemassaolosta, niin vaakakuppi ei painu liikaa niiden takia. 

Vierailija
212/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä tukee ja levittää väestömäärä valhetta

Haluaa näivettää Suomen. Tukee hörhöjä.

Maksetut trollit tälläkin palstalla

Venäjä yrittää näivettää Suomen.

Kysy itseltäsi, kuka Putinin propagandaa aiheesta levittää. Kuka haluaa vauvat pois Suomesta.

Vierailija
213/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.

Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.

Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.

Vierailija
214/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuinen, globaali väestön romahdus on tulossa. Nykyisen hyvinvoinnin ja Modernin maailman loppu. Dystopia 💣

Vierailija
215/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin kehotti venäläisiä elvyttämään vanhan suurperheperinteen, ja hankkimaan seitsemästä kahdeksaan lasta

Suomessa Venäjän propaganda taas jauhaa, kuinka Suomalaisten ei pidä lisääntyä. Kuinka Suomen pitää näivettyä.

Tehkää niitä lapsia!!!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028340.html

Väestömäärävalhe on venäjän propagandaa

Vierailija
216/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tyytyväinen olen !! 

Lapsettomat on niin surullisia tapauksia, kuin ylijäänyttä ihmiskuonaa 😅

Vierailija
217/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo turhempaa olentoa kuin lapseton nainen 😆😆

Vierailija
218/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lapsia ei hankita, niitä saadaan jos saadaan.

Toiseksi lapsia ei valita, vaan lapset ovat lahja.

Vierailija
219/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.

Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.

Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.

Kirjoitat vähän kärjistäen, mutta olen siitä samaa mieltä, että suomalaisuus ansaitsee säilyä. Tämä  on ihan yhtä hyvä kulttuuri kuin mikä tahansa muukin. Ei ole syytä näivettää itseämme sukupuuttoon.

Vierailija
220/251 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tyytyväinen olen !! 

Lapsettomat on niin surullisia tapauksia, kuin ylijäänyttä ihmiskuonaa 😅

Hahmottaako tällaiset tyypit edes, että ovat itsekin olleet kyseistä "kuonaa"?