Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.

Vierailija
02.10.2024 |

Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.

Kuka yllättyi?

Kommentit (3191)

Vierailija
1101/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on jo kärhämää lisää. Ilta-Sanomat uutisoi, että Vantaalla on tällä viikolla ollut poliisitehtävä, jossa osallisena Torppa.

Poliisi kommentoi, että kyseessä on alustavasti kyse kotirauhan rikkomisesta ja lievästä pahoinpitelystä 

Torppa kommentoi, että hän on uhrin asemassa tässä. Muuta ei suostu sanomaan.

Ollaan jännän äärellä.

Ilta-Sanomat on nyt ollut skarppina, kun heidän paparazzit näitä ensin uutisoi.

Hörkkö nukkuu, kun ollut niin kiire viikko, siksi IS ehti ensin.  :-D

Koivujen tapaus vie Hörkön tunnit.

Vierailija
1102/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, miten monta kassia Maisalla oli poistuessaan nyxän asunnolta? Oliko joutunut keräämään kamansa ja lähtemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.

Maisa on töissä Hyvinkään sairaalassa, ei HUSilla. Eli täysin väärä tieto.

Vierailija
1104/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo akka onnistuu aina hankkimaan itselleen ongelmia, voiko olla muka "uhri", jos se itse tuo ongelmat aina mukanaan, miksi tuo heikkolahjainen ei koskaan opi elämään normaalisti?

[minä vaan kysyn]

.

"Poliisi tutkii välikohtausta yksityiskodissa paikalla myös Maisa Torppa

Maisa Torppa kertoo IS:lle olevansa tapauksessa uhrin asemassa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010739103.html

Vierailija
1105/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on jo kärhämää lisää. Ilta-Sanomat uutisoi, että Vantaalla on tällä viikolla ollut poliisitehtävä, jossa osallisena Torppa.

Poliisi kommentoi, että kyseessä on alustavasti kyse kotirauhan rikkomisesta ja lievästä pahoinpitelystä 

Ollaan jännän äärellä.

Torppahan asuu Nurmijärvellä. Onko poliisimihen kämppä Vantaalla?

Kun tuossa on että on tapahtunut Vantaalla tuo kotirauhan rikkomus.

On siinä porukkaa. Mikko on käynyt siellä juttelemassa, vai Poliisi Jukan exä?

Jokatapauksessa kahelia sakkia, kun kaikilla pieniä lapsia, niin ruista lähtee automaattisesti myös lasu-ilmoitus.

Tosin noillehan se ei ole mitään uutta.

IS:n jutun lopussa sanottiin että ei koske Mikkoa. Olisiko nyxä ja nyxän exä?

Vierailija
1106/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että Maisan tyylinen ihminen on todella palkattu HUS:lle rekrytoijaksi. Saanut potkut lentoemäntänä yms kohut. Ei mielestäni ole kovin uskottava rekrytoija. Vai voiko tuo olla joku muu Maisa Heinola? Muuten täytyy olla joku suhteilla saatu duuni tai Maisulla salasuhde johonkin ylempään tahoon siellä.

Hyvinkään sairaala on HUSia. Eli HUS sen palkan maksaa.

Vierailija
1107/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä että ero tulee ja joku kaverin exä menossa. Harmi kyllä, kahden lapsen äiti ja mitä tolla on ikää, vanha kuitenkin ja aina vaan samaa draamaa. Jotkut ei vaan koska kasva aikuseks .

Vierailija
1108/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on osastosihteeri Hyvinkään sairaalassa. Eli tekee pienipalkkaista lähärin hommaa.

Vierailija
1109/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa vaikuttaa kylmältä ja sellaiselta ihmiseltä, joka ei omaa minkäänlaista moraalia. Oikeasti, paneskelee ex-ystävänsä ja oman kummilapsensa isän kanssa, eikä näe siinä mitään väärää? Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Tai oikeastaan naisia, koska miehethän nyt ei ajattele kuin alapäällään joten niiltä nyt ei voi mitään selkärankaa odottaakaan. Ihan sama vaikka kyseessä on ex-ystävä (ja siihenkin välit menneet ilmeisesti poikki Maisan omien tekojen takia), niin ei ystävien miehiin tai kummilapsen isään kosketa. Jotenkin ihan sairasta ja niinno, moraalitonta touhua. Miehethän nyt pánee vaikka mitä sen enempää ajattelematta, joten ei mikään ihme, että tuo löytää aina uuden höynäytettävän. Tosin mietin kyllä, ihmetteleekö ne miehet kun todellisuudessa tuo nainen ei vastaa ollenkaan niiden somessa olevien kuvien naista. Muutenkin tuo nainen vaikuttaa niin kylmältä ja arvaamattomalta, etten tiedä, uskaltaisiko tuon kanssa edes olla kahden - ties mitä saa päähänsä, niin kuin on nähty. Vaikuttaa siltä, että kun hänellä vintti pimenee, niin voi tapahtua mitä tahansa kamalaa.

Mutta karma toimii hyvin. Tässä tuli nyt Mikolle kallis opetus, että joskus elämässä kannattaa ajatella aivoilla sen múlkun sijaan. 

Vierailija
1110/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppa provosoi omilla valinnoillaan, käytöksellään ja varmasti myös sanoilla toisia käymään "kimppuunsa". 

Jos ihminen kunnioittaa puolisoaan, exiään, lapsiaan ja läheisiään, niin vaikka tulisi ero, jos osaa fiksusti ja hienotunteisesti asiat hoitaa, niin ne erot sujuvat jollain tavalla fiksusti.

Mutta kun pettää, on silloin valehdellut jo paljon, eikä ajattele sitä miten tuo uskottomuus vaikuttaa toiseen ja muihin läheisiin, eikä ajattele sitä, että hyppää heti toisen punkkaan, josta jo monet läheiset järkyttyy, saati kun on kaikilla pieniä lapsi, niin onko ihme jos joku jo vähän hermostuu ja käy kiljumassa ovella.

Mutta Torppahan on mielellään aina ollut uhri. Yhdessäkään parisuhteessaan, eikä eroissaan hän ole ollut millään tavoin syyllinen, ainahan se on ollut kaikkien muiden syy.

Säälittävä ihminen, mutta ennenkaikkea, säälittävä puoliso ja äiti.

Vierailija
1111/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa on osastosihteeri Hyvinkään sairaalassa. Eli tekee pienipalkkaista lähärin hommaa.

Itse olen os.siht. ja palkkani on noin 3000 e/kk, tässä ikälisät toki mukana. En sanoisi kauhean pieneksi.

Vierailija
1112/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operoiko Maisa työelämässä nimellä Elina Heinola? Tietääkö kukaan?

Vierailija
1113/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jännän äärellä.

Hörkkö nukkuu, kun ollut niin kiire viikko, siksi IS ehti ensin.  :-D

Koivujen tapaus vie Hörkön tunnit.

Mä myös mietin, miksi Seiska on niin jäljessä uutisoinnissaan mutta tämähän selittää asian. Kumpihan soppa kiinnostaa kansaa enemmän. 

Vierailija
1114/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen os.siht. ja palkkani on noin 3000 e/kk, tässä ikälisät toki mukana. En sanoisi kauhean pieneksi.

No ei varmasti ole noin paljoa :D. Osastosihteeri siis sun mielestä saa enemmän kuin sairaanhoitaja. Jep jep.

Vierailija
1115/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta, Maisalla kuitenkin on koulutus ja työpaikka.

Vierailija
1116/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Operoiko Maisa työelämässä nimellä Elina Heinola? Tietääkö kukaan?

Eikö tuo jo mielestäsi mene jo liian pitkälle? Lopeta, hae apua!

Mielestäni kaltaisesi "näädät" pitäisi lukita vankilaan. Utelias saa olla, mutta toi urkkiminen on jo liikaa.

Vierailija
1117/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole noin paljoa :D. Osastosihteeri siis sun mielestä saa enemmän kuin sairaanhoitaja. Jep jep.

Se on sinun ongelmasi jos et usko, siinä se palkkakuitissa seisoo, on seissyt jo uudemman vuoden  :) 

Vierailija
1118/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi jos et usko, siinä se palkkakuitissa seisoo, on seissyt jo uudemman vuoden  :) 

*useamman

Vierailija
1119/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosin mietin kyllä, ihmetteleekö ne miehet kun todellisuudessa tuo nainen ei vastaa ollenkaan niiden somessa olevien kuvien naista."

Maisalla on  daisat, se riittää. Ei ne muuta mieti.

Vierailija
1120/3191 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sairaanhoitajan palkka voi vaihdella todella paljon paikasta riippuen ja hoitajan peruspalkkahan on monessa paikassa itse asiassa aika pieni, paljon vähemmän kuin 3000. Vuorotyölisät ovat se mikä tekee palkasta sellaisen, että sillä voi elää.

En epäile silti etteikö sihteerikin voisi ihan hyvin tienata tuota, kunnallisella palkka aina kuitenkin nousee vuosien myötä.