Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun äiti ei lähde minnekään mukaan, vaikka kysyn nätisti.

Vierailija
01.10.2024 |

Vaikka kahville, shoppailemaan, reissuun, kirppareilla. Ennen vielä käytiin yhdessä paikoissa, mutta nyt ei enää. Mistä voisi johtua? On vasta päälle 60v. Sanoo syyksi "kaikki on jo nähty, ei tässä iässä jaksa enää ravata paikoissa". 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hyväksy hänen syitään? Kyllä aikuinen ihminen osaa itse päättää, jaksaako, mikä kiinnostaa ja kenen kanssa. Ehkä hän tarvitseekin hieman lomaa sinusta. 

Vierailija
2/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut? Rahat loppu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hyväksy hänen syitään? Kyllä aikuinen ihminen osaa itse päättää, jaksaako, mikä kiinnostaa ja kenen kanssa. Ehkä hän tarvitseekin hieman lomaa sinusta. 

Hyväksyn, mutta olen huomannut että hänen mt -terveys on huononemaan päin. Kai jos ei liiku enää mihinkään uusiin paikkoihin pois kotoota. 

Vierailija
4/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selkeästi halua. Tykkää olla kotona eikä jaksa ihmisiä?

Itsekin aloin voimaan paljon paremmin, kun karsin menemisiä ja aloin nauttimaan omasta rauhasta. Olin 40 v, kun tajusin tuon.

Vierailija
5/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö nuo ole masennuksen merkkejä jos mikään ei kiinnosta? Enkö saisi olla huolissaan? Kun vertaa erääseen toiseen 70v naiseen jonka tunnen, hän on iloinen ja menevä ja käy jatkuvasti uusissa paikoissa

Vierailija
6/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias on elämän jo nähnyt. Pitäisi olla mahdollisuus eutanasiaan.

Vierailija
7/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei selkeästi halua. Tykkää olla kotona eikä jaksa ihmisiä?

Itsekin aloin voimaan paljon paremmin, kun karsin menemisiä ja aloin nauttimaan omasta rauhasta. Olin 40 v, kun tajusin tuon.

Eli istut vain kotona, ja et harrasta tai käy missään??

Vierailija
8/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vielä työelämässä? Jos näin on, niin anna hyvä ihminen hänen viettää vapaa-aikansa kuten haluaa.

Olen vasta viisikymppinen ja tarvitsen omaa aikaa koko ajan enemmän.

Vierailija
9/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän vielä työelämässä? Jos näin on, niin anna hyvä ihminen hänen viettää vapaa-aikansa kuten haluaa.

Ei ole ollut 30 vuoteen...

Vierailija
10/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kteellisena katson kun muiden äidit kai vaikka tyttäriensä kanssa kahviloissa yms.

Vierailija
11/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä poikani ja miniäni kanssa kahvilla, syömässä ja ostoksilla, ja vastikään oltiin miniän kanssa Helsinki Design Marketissa ja Habitaressa. Seurani kelpaa, koska he ovat pienituloisia ja maksan kaiken. N65

Vierailija
12/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö nuo ole masennuksen merkkejä jos mikään ei kiinnosta? Enkö saisi olla huolissaan? Kun vertaa erääseen toiseen 70v naiseen jonka tunnen, hän on iloinen ja menevä ja käy jatkuvasti uusissa paikoissa

Minä olen vasta 52, mutta ei minulla ole mitään tarvetta olla iloinen ja menevä tai käydä jatkuvasti uusissa paikoissa.

Nuorempana kyllä matkustin ja reissasin paljon. Nyt on ihanaa olla kotona. Lukea kirjoja, tehdä käsitöitä, sisustaa, saunoa pitkään ja levätä. :)

Vierailija
13/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on vähän samaa vikaa kuin äidissäsi, mutta jos koskaan ei lähde... ?

Itseä ei tuommoiset julkiset paikat niin innosta, mutta sitten tytär keksi, että lähdetään piknikille jonnekin.. Ajeltiin etelä-suomessa ja katteltiin maisemia, hoilattiin lauluja, jossain vaiheessa löyty kiva paikka ja laitettiin "leiri" pystyyn ja nautittiin ja löhöttiin. Taisin pienet tirsatkin ottaa.

Kyllä se vaan piristi. Oltiin ihan kaksin ja naurettiin aivan älyttömästi.

N52

Vierailija
14/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häntä kiinnostaa muut asiat. Esimerkiksi ulkoilu, puutarhanhoito, yms

Vierailija
15/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. On terveen merkki, että hän on vihdoin saanut suunsa auki ja hän on saanut sanottua, että haluaa kahvitella kotinsa rauhassa eikä kirpparit ja kaupoissa kiertely kiinnosta. Ehkä hän on aiemmin tullut sinun seuraksesi pelkästä velvollisuudesta. Koeta hyvä ihminen jo päästää irti ja etsiä ikäistäsi seuraa.

Vierailija
16/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta 52, mutta ei minulla ole mitään tarvetta olla iloinen ja menevä tai käydä jatkuvasti uusissa paikoissa.

Nuorempana kyllä matkustin ja reissasin paljon. Nyt on ihanaa olla kotona. Lukea kirjoja, tehdä käsitöitä, sisustaa, saunoa pitkään ja levätä. :)

No minun äiti ei tee edes mitään käsitöitä tai sisusta. Olen huolissani miten hänen mt pidemmän päälle. Olen ehdotellut juttuja, että alettaisiin vaikka tehdä palapelejä tai alkaisi kutoamaan mutta nekään ei kiinnostele....

Vierailija
17/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häntä kiinnostaa muut asiat. Esimerkiksi ulkoilu, puutarhanhoito, yms

Oikeastaan en ole nähny hänen koskaan "harrastavan" mitään

Vierailija
18/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn, mutta olen huomannut että hänen mt -terveys on huononemaan päin. Kai jos ei liiku enää mihinkään uusiin paikkoihin pois kotoota. 

Usko mitä hän sanoo! 

Etkö itse pysty lainkaan kuvittelemaan eri-ikäisen ihmisen tunteita? Mikset liiku ystäviesi tai perheesi kanssa, vaan roikut äidissäsi?

Vierailija
19/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-vuotias on elämän jo nähnyt. Pitäisi olla mahdollisuus eutanasiaan.

Anna se äidillesi ja isällesi. Onneksi et itse elä 60-vuotiaaksi.

Vierailija
20/69 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. On terveen merkki, että hän on vihdoin saanut suunsa auki ja hän on saanut sanottua, että haluaa kahvitella kotinsa rauhassa eikä kirpparit ja kaupoissa kiertely kiinnosta. Ehkä hän on aiemmin tullut sinun seuraksesi pelkästä velvollisuudesta. Koeta hyvä ihminen jo päästää irti ja etsiä ikäistäsi seuraa.

Okei, minä olin vain huolissani. ON minulla oman ikäisiä ystäviä ja kumppani. Aina kun käyn tapaamassa äitiäni, hänellä on valtava puhetulva ja ripuli . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi