Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Katsojia varten? Eiköhän Hoviväestä itsekin ole kiva nähdä miten nappulat suhtautuu veteen ja onhan se hyvää totutusta 🐬🐳🐟🦭
Silta uima-altaaseen, nerokasta. Kasvattajille helpompi ois ollu tietty kylppäri mutta ehkä se ei sovi muista syistä ja tuolla on kamerat. Vähän kyl hirvittää miten paljon tuolla on vettä ympäriinsä.😀
Vierailija kirjoitti:
Sanoivatko kellonaikaa vesileikeille? Minulla ei olisi nyt mahdollisuutta päivystää jatkuvasti liveä.
Elämä on..
Tuolla on aika paljon piuhoja laatikon ulkopuolella, toivottavasti on vesitiivis alhaalta, huh, mitähän tästä tulee. :D
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas on keskellä laatikkoa, apuva. Kohta tulee tulva ja vesivahinko mutta erittäin metkaa pennuille.😅
Mitä? En mä näe mitään sellasta! Milloin tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Sanoivatko kellonaikaa vesileikeille? Minulla ei olisi nyt mahdollisuutta päivystää jatkuvasti liveä.
Jospa ehdit kelaamalla katsoa kokonaisuudessaan jos live jää näkemättä. Ei ole aikaa kerrottu.
Nyt varustellaan uima-allasta.
Haluaisin niin nähdä.. Pupsi altaaseen 😂
Toivottavasti noilla on tuolla jotain muitakin aikuisia kuin HN ja HM. Hirvee homma.
Ei kyllä mitään järkeä normaalitilaan järjestää vesileikkejä :D. Mieletön homma ja miten riskialtis
Vierailija kirjoitti:
Eihän viimevuotiset pennut halunneet uida tai mennä veteen, vaikka se tilaisuus oli. Eli aika turha järjestää se show.
Oot varmaan kivaa seuraa. Sulle kaikki on turhaa vaikka asia ei edes koske sua.
Whipetsit eivät välttämättä ole vesieläimiä, eikä kyllä kaikki mukamas vesikoiratkaan kuten serkkuni edesmennyt labraattori. Omista koiristani kaikki ovat olleet innokkaita uimareita paitsi rescuerakki jolle vesilätäkkökin oli alkuun inhotus - espanjalainen senor.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on aika paljon piuhoja laatikon ulkopuolella, toivottavasti on vesitiivis alhaalta, huh, mitähän tästä tulee. :D
Ja kynnet leikattu.
Onko kaikkina aiempina vuosina ollut vesileikkejä ja miten/missä ne oli järjestetty?