Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
7101/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen olo et tää on viimeinen pentulive.

Vierailija
7102/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rotu ei ole kovin yleinen, voi olla vaikea löytää sopivaa kasvattajaa ohjelmaan. 

Tai ylipääntään sopivaa kasvattajaa sopivaan aikaan.

Varmaan syntyviä pentueita saattaisi ollakin mutta tämän kaltaiseen ohjelmaan ei kaikki edes sovellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla viimeinen koiralive. Rakkeja on muutenkin joka paikassa. Ei vois vähempää kiinnostaa piskit.

Vierailija
7104/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, kansa tarvitsee sirkushuveja ja tää on suhteessa kohtuullisen halpa viihdytyskeino. 

Vierailija
7105/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajat saa takuulla rahallisen korvauksen, kiinnostaisi millanen summa kyseessä.

Vierailija
7106/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattajat saa takuulla rahallisen korvauksen, kiinnostaisi millanen summa kyseessä.

Tuskin kukaan kovin pienestä summasta tuohon lähtee.

Vierailija
7107/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kovin pienestä summasta tuohon lähtee.

Minä en lähtisi mistään summasta.

Vierailija
7108/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saavat korvauksen sekä rahana että ohjemassa olevana materiaalina.

Ei kukaan ilmaisesksi, pelkästä hyvästä tahdosta, sitoutuisi suunnilleen kahdeksaksi viikoksi tämän kaltaiseen tai ylipäätään mihinkään  telkussa näytettävään.ohjelmaan

Vierailija
7109/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saavat korvauksen sekä rahana että ohjemassa olevana materiaalina.

Ei kukaan ilmaisesksi, pelkästä hyvästä tahdosta, sitoutuisi suunnilleen kahdeksaksi viikoksi tämän kaltaiseen tai ylipäätään mihinkään  telkussa näytettävään.ohjelmaan

pistekin väärässä paikassa 😂 ja ilmaiseksi on ehken parempi sanaksi 😂

Vierailija
7110/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eläintenkouluttaja onkin erittäin kysytty esim elokuviin, jossa eläimillä on joku ns rooli .  Jotka pääsette kyselemään asiasta, niin kiinnostaisi kyllä , miten esim kanan saa toimimaan tietyllä tavalla, tai lampaan. 

Vierailija
7111/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä eläintenkouluttaja onkin erittäin kysytty esim elokuviin, jossa eläimillä on joku ns rooli .  Jotka pääsette kyselemään asiasta, niin kiinnostaisi kyllä , miten esim kanan saa toimimaan tietyllä tavalla, tai lampaan. 

Kanan oppimisesta on tullut telkussakin ohjelmaa, ovat aika helppoja koulutettavia. Kerran puol seiskassakin Mikko ja Ella pienessä ajassa saivat kanat toimimaan suurinpiirtein siten kuin oli tarkoitus.

Vierailija
7112/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti summa on huomattava tukku kahisevaa. Ja täällä sitten pitää voivotella ja sääliä kuinka uuvuttavaa ja raskasta on kasvattajan homma. Korvausta vastaan ja ihan tietoisesti hommaan on lähdetty. Ei se hankalampi vaihe pentujen kanssa monta viikkoa kestä, joten ei säälipisteitä heille. Eikä kenellekään muullekkaan, joka kasvattaa koiria.

Vierailija
7113/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Ylen sivulla klikit putken ja teltan poistosta.

Vierailija
7114/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nuo kameratkin on kyllä entiset 😀. Olen jo tänä aamunakin nähnyt useamman pennun hyppivät niitä kohti. Ne varmaan pitää vähän ääntä ja siksi ne kiinnostas.

Vierailija
7115/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti summa on huomattava tukku kahisevaa. Ja täällä sitten pitää voivotella ja sääliä kuinka uuvuttavaa ja raskasta on kasvattajan homma. Korvausta vastaan ja ihan tietoisesti hommaan on lähdetty. Ei se hankalampi vaihe pentujen kanssa monta viikkoa kestä, joten ei säälipisteitä heille. Eikä kenellekään muullekkaan, joka kasvattaa koiria.

En minä ole säälitellyt ja voivotellut. Olen vain miettinyt kasvattajien jaksamista ihan vain pelkästään vertaamalla itseeni. Itselleni olisi hyvinkin rasittavaa ja henkisesti väsyttävää tuollainen julkinen pyöritys sekä vieraiden virta kotiini. Mutta, olenkin sikäli introvertti että tykkään olla aikalailla omissa oloissa. Toki käyn tapahtumissa ja ystävien kanssa treffataan milloin missäkin, joskus myös kodeissamme syöden tai kahvitellen. Tarvitsen silti ns omaa aikaa kaikessa rauhassa joka viikko.

Hoviväki on hyvin energistä porukkaa ja ilmeisen sosiaalisia, joten vieraiden virta ei heille ole uuvuttavaa. On myös sanomatta selvää että itse ovat tähän suostuneet ja ilman korvausta ei kukaan, kuten ei hekään tähän suostuisi.

Mulle ei kukaan maksaisi niin isoa korvausta että jaksaisin saatika suostuisin pyörittämään tätä showta.

Vierailija
7116/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän täällä on säälitelty. Niistäkin säälittelijöistä osa tainnut olla trolleja.

Vai, että vähän säälitelty. Onhan täällä surtu, kuinka väsyneitä heidän täytyy olla esim palvelutalo käynnin jälkeen ja, kun on vielä lapsikin hoidettavana. Että ei enää yhtään enempää työtä heille ettei kamelinselkä katkea. Joka vuosi näitä kasvattajia on alettu säälimään ja suremaan sitä työmäärää mikä heillä on. Tänä vuonna sitä suitsutusta on ollut vielä paljon enemmän mitä muina vuosina.

Vierailija
7117/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sininen sänky saapui takaisin pentujen viihdykkeeksi 👍🥰

Tulisi vielä pikkuinen putki niin olisi enemmän rettuuteltavaa.

Vierailija
7118/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän täällä on säälitelty. Niistäkin säälittelijöistä osa tainnut olla trolleja.

Ei päivääkään, kun tämä yksi kirjoittelija hokee trolleista = itsensä kanssa eri mieltä olevia. 🤭

Vierailija
7119/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielellään mennyt vapaaehtoisena hoitamaan pentuja.😀

Vierailija
7120/11739 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai, että vähän säälitelty. Onhan täällä surtu, kuinka väsyneitä heidän täytyy olla esim palvelutalo käynnin jälkeen ja, kun on vielä lapsikin hoidettavana. Että ei enää yhtään enempää työtä heille ettei kamelinselkä katkea. Joka vuosi näitä kasvattajia on alettu säälimään ja suremaan sitä työmäärää mikä heillä on. Tänä vuonna sitä suitsutusta on ollut vielä paljon enemmän mitä muina vuosina.

Haluaisitko sinä itse olla kasvattajana ja pentulivessä? Molemmat hommat ovat vapaaehtoisia. Ihmiset pohtivat niitä omista resursseistaan lähtien. Itse en jaksaisi, mutta kiva että joku jaksaa, pentuliveä on hauska seurata.

Ketju on lukittu.