Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pennut katoaa ja te palstalaiset katoatte myös 😥
Ketäs pentuja on kadonnut ?
Kun pentulive loppuu 😭 Ei ole enää pentuja, eikä juttuseuraa 🥺
No voijettä. Kyllä me jotain keksitään. Eikä tää edes vielä lopu.
Erilaiset eläinsuojeluyhdistylset etsii myös vapaaehtoisia. Sellaisestahan voisi löytyä jollekulle mahdollisuus olla eläinten lähellä.
Täällä on varmaan aika paljon yksinäisiä joille pentulive tuo kaivattua seuraa. Minäkin.
Kai nää on saaneet juhla-aterian? Näyttävät nälkäisiltä, tai niinhän ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varmaan aika paljon yksinäisiä joille pentulive tuo kaivattua seuraa. Minäkin.
Näin varmasti on. Minua vähän pelotti kun tämä alkoi että uskallanko alkaa seurata koska jouduin luopumaan omasta lemmikistäni viime talvena. Jos näihin kiintyy liikaa ja alkaa uudestaan surra omansakin menetystä. Luulen kuitenkin että olen nyt aika sinut tilanteen kanssa.
Tuike ja Tähti piti lauluesityksen, minkä laulun he lauloivat? Tuiki tuiki tähtönen
Vierailija kirjoitti:
Kai nää on saaneet juhla-aterian? Näyttävät nälkäisiltä, tai niinhän ne aina.
Varmaan pian hovineito tulee. Sehän lupasi pitää pennuille jonkun kättelykoulun :) Siellä varmaan katsellaan pressan kättelyt ja lähetetään mahdolliset vieraat kotiin. Kyllä ne päivällä on jossain välissä syöneet.
No niin hoviväki paikalla473
19.40 maissa alkoi jo tassunantonkoulut
Voisko noita pikkusänkyjä saada 10 vierekkäin riviin, ehkä vielä nimikyltit ja omat pehmolelut kaikille.😊
Hovineito valmistelee kättelyaluetta ja sitten "älä pissi kättelyalueelle !!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillon kuuluu sellasta ärsyttävää kohinaa kun ei ole mikki päällä? Olis täysi hiljaisuus mielummin, nyt pitää aina testata onko se päällä vai ei ja muuta.
Niinkö? Mulla ei kuulu mitään vaikka kokeilin kuunnella volyymit täysillä.
Olisiko kuulossa vikaa? Tai sitten eri laitteissa tosiaan on eroja. Padilla ainakin kuuluu selvästi kohinaa.
Luulossa vika.
Vierailija kirjoitti:
Voisko noita pikkusänkyjä saada 10 vierekkäin riviin, ehkä vielä nimikyltit ja omat pehmolelut kaikille.😊
Kaverin peti olis kuitenkin aina pehmeämpi. Ja se missä kaikki muutkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin peti olis kuitenkin aina pehmeämpi. Ja se missä kaikki muutkin on.
Ehkä kerrossängyt, 5kpl.😊😀
Salama loisti kättelyssä. Harmi vaan kun kamera ei yltänyt kättelyalueelle 😅. Paljon kyllä saivat kehuja joten kättely meni vissiin hyvin.
Loimu meni siniseen petiin purkuun kanssa🤗😁
Vierailija kirjoitti:
Loimu meni siniseen petiin purkuun kanssa🤗😁
Siis puruluun..
Rusko sai kehuja kättelyssä hyvästä keskittymisestä. Hyvä Ruskoooo
Kun pentulive loppuu 😭 Ei ole enää pentuja, eikä juttuseuraa 🥺