Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Säde nukkuu pallomeressä. Sopivan kokonen kylpyammeeksi, nämä pennut uskaltautuisi ehkä rohkeasti veteen jos annettaisiin mahdollisuus vaikka matalassa uima-altaassa. Siis sellasessa lapsille tarkoitetussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä hoviväki kertonut miten retki meni ?
Hoviväki on ihan kanttuvei. Hovineitokin oli aika väsähtäneen oloinen kun kävi siivoilemassa ja sanoi pennuille että nyt ei täti jaksa enää tänään viihdyttää. 😐
Vierailija kirjoitti:
Hehku ei siis päässyt mukaan. No voihan surkeus. Mutta Hehkulle sopisi varmaan paremmin joku lastentarhavierailu
Enpä usko että Hehku sopii päiväkotiin. Moni lapsi pelkäisi noin vikkelää ja vilkasta koiraa. Eikä Hehku sinällään kuulu pentueeseen vaikka onkin perheen koira.
Tarkoitushan on että pennut vierailee ja Loimu tietysti emona pääsee mukaan ja on myös todella rauhallisesti käyttäytyvä, joten Loimukin sopii niin päiväkotiin kuin vanhusten vieraaksi.
Kuinkahan käy pentujen ulkoilun. Loppuviikoksi on luvassa lunta ja pakkasta eteläänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoviväki on ihan kanttuvei. Hovineitokin oli aika väsähtäneen oloinen kun kävi siivoilemassa ja sanoi pennuille että nyt ei täti jaksa enää tänään viihdyttää. 😐
Oli eilenkin aika väsynyt kun torttuja ei siivottu yöksi. Aika sotku. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä pentua.
Loimu on kyllä todella hyväkäytöksinen koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan ihmettele vaikka väsyttää. Tsemppiä koko hoviväelle, kyllä tuollainen reissu ottaa voimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli eilenkin aika väsynyt kun torttuja ei siivottu yöksi. Aika sotku. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä pentua.
Olen ennenkin katsonut, että pentulaatikon hygienia on melko heikkoa. Pennut pyörivät omissa kakoissaan päivät ja yöt. Melko heikko esitys eläinlääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen varmaan se toimittaja jäi sinne vielä ja ehkä se vieraskin juttelemaan. Joten siivoukset jäi. Mutta mitäpä tuo ketään haittasi. Pentuja ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo tummanruskeat pennut on edelleen yhtä massaa minulle, vaikeinten erotettavissa toisistaan. 😄
Säteellä on niin kuin valkoinen säde kuonon ympärillä. Kulolla on vähemmän valkoista kuonon ympärillä, ajattelen että se on niin kuin kulotettu tummaksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen varmaan se toimittaja jäi sinne vielä ja ehkä se vieraskin juttelemaan. Joten siivoukset jäi. Mutta mitäpä tuo ketään haittasi. Pentuja ei ainakaan.
Ajattelin muuten eilen että toivottavasti se toimittajakin hoksaa että perheen pitää päästä viettämään omaa sunnuntai iltaa ja päästä kaikessa rauhassa ilta puuhiin.
Miksi osa hauveleista on muualla?
Tuollahan on todella siistiä ja minä en olisi uskonut että pennut oppii noin hyvin käyttämään noita pellettilaatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön kakkaepisodina oli, että Salama meni nätisti vessalootaan mutta ponnisti pökäleensä reunan yli lattialle. 😅
Ihan kuin olisivat vierailulta säästäneet kakkahätäänsä ja sitten oli jo joiltakin unohtunut sen lootan käyttö, kun tuli aika paljon vanhinkoja huvireissulta palattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa hauveleista on muualla?
Miten niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin katsonut, että pentulaatikon hygienia on melko heikkoa. Pennut pyörivät omissa kakoissaan päivät ja yöt. Melko heikko esitys eläinlääkäriltä.
Höpö höpö. Sinä ja sinun eläinlääkäri juttusi. Kaikki kyllä näkee mikä on totuus vaikka kuinka trollaisit.
Niinpä. Just eilen hovineito siivosi, poisti kakkakikkareet ja järjesteli paikat muutoinkin ja läksi pois. Niin eipä aikaakaan, kohta oli kaikki ihan hyrskyn myrskyn ja heikun keikun.
Minä muuten mietin ettei tuo toimittaja ja hovineito ole ennestään tuttuja kun niillä on molemmilla nää Bordercollietkin harrastuksena. Kun hovineito kertoi että hälle Yleltä soitettiin ja pyydettiin niin voisihan olla että..ja kun tää toimittaja silloin niin luontevasti jäi sinne yöksikin pentuja syöttämään. No kunhan tuli mieleen. Eipä asialla väliä.
Tällä viikolla varmaan jo alkaa olla perheet päätetty mihin kukakin pentu menee. Voi että sentään. Aatella että jotkut saa seurata livestä kun oma pentu siellä vipeltää ruudussa 🥺
Vierailija kirjoitti:
Minä muuten mietin ettei tuo toimittaja ja hovineito ole ennestään tuttuja kun niillä on molemmilla nää Bordercollietkin harrastuksena. Kun hovineito kertoi että hälle Yleltä soitettiin ja pyydettiin niin voisihan olla että..ja kun tää toimittaja silloin niin luontevasti jäi sinne yöksikin pentuja syöttämään. No kunhan tuli mieleen. Eipä asialla väliä.
Hyvinkin saattavat tuntea ainakin koiraharrastuksen kautta js muutenkin kun koirat on samaa lajia.
Kuinka monella Pentuliven seuraajalla on koira?
Peukku ylös: on
Peukku alas: ei ole