Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Salama oli itse laatikon sisäpuolella, minkäs sille mahtaa, että pylly ei ollut. Ei se pentu osaa vielä niin täydellisesti ajatella.😀
Vierailija kirjoitti:
Toilettiloodassa saa nukkua ilman häiriöitä.
Joo, kovan päivän ilta. Kukapa ei olisi koskaan vessaan sammunut 😇
18:53 😂Oppi on mennyt perille, pikkuhehkun akselin ympäri riehakasta hyppelyä teltassa 😂
Vierailija kirjoitti:
18:53 😂Oppi on mennyt perille, pikkuhehkun akselin ympäri riehakasta hyppelyä teltassa 😂
ei ihan onnistu mutta melkein 😂
Vierailija kirjoitti:
Salama oli itse laatikon sisäpuolella, minkäs sille mahtaa, että pylly ei ollut. Ei se pentu osaa vielä niin täydellisesti ajatella.😀
Yritystä oli kuitenkin!👍
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana :D<3
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan kukaan ei nuku pehmopatjalla. Iso osa jälleen sillan alla tai päällä.
Koirat ei aina nuku pehmeällä. He haluavat nukkua myös viileästi.
Nuo tummanruskeat pennut on edelleen yhtä massaa minulle, vaikeinten erotettavissa toisistaan. 😄
Jos pentujen isä tulisi käymään, tunnistaisiko ne omakseen?
Vierailija kirjoitti:
Nuo tummanruskeat pennut on edelleen yhtä massaa minulle, vaikeinten erotettavissa toisistaan. 😄
Se on ihan helppoa. Kahdella on ruskea otsa, säde ja kulo. Kulolla isompi valkoinen niskaväri, säteellä pienempi. Kolmella valkoinen otsa, joista kahdella jatkuu jalkojen valkoiset raidat ylös. Valkoinen otsa ilman jalkaraitoja on tuike. Valkoinen otsa jalkaraidoilla ja selässä olevalla valkoisella viivalla on rusko. Valkoinen otsa jalkaraidoilla, kokonaan ruskea selkä on pilke.
Vierailija kirjoitti:
Jos pentujen isä tulisi käymään, tunnistaisiko ne omakseen?
Ei.
Ruskea pikkanen haisteli kyllä monta kertaa omaa💩
ja kuin ois ravistellut päätään kuinka paha haju oli😂
Ihana olla täällä omassa Pentu kuplassa😍kaikesta
muusta ikävästä jota tulee joka tuutista ulos😢
Onko vielä hoviväki kertonut miten retki meni ?
Kovin pitää repiä kaikkia huopia
saa nähdä kuka nielaisee ekan palan..Hehku paikalle 🤗
Pissataan taas joka paikkaan..
Vierailija kirjoitti:
Kovin pitää repiä kaikkia huopia
saa nähdä kuka nielaisee ekan palan..Hehku paikalle 🤗
Pissataan taas joka paikkaan..
Ja tämä on vasta alkua. Pentujen taidot ja voimat lisääntyvät päivä päivältä. Nämä suloiset pikkuterroristit pistävät koko pentulaatikon ja kaikki lelut aivan tuhannen päreiksi jäljellä olevien viikkojen aikana :D
Toivotaan sellaisia säitä, että pennut (Hehkun villitseminä) pääsevät joka päivä ulos riehumaan ja päästelemään enimpiä höyryjä.
Oi onko pennut olleet jossain vanhainkodissa. Ihanaa.
Hehku ei siis päässyt mukaan. No voihan surkeus. Mutta Hehkulle sopisi varmaan paremmin joku lastentarhavierailu