Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Koiranpennut eivät ole tiedostavan vihreän valinta. Söpöjä, mutta tarpeettomia ja vaaraksi ilmastolle.
Kyllä ihminen on paljon vaarallisempi ilmastolle.
David vs. Goljat
Kipinä vs. Välke.
Kipinä on kuin Eloisa 😃 Turpiin isommille!
Salama 💖 Ai että se sopisi minulle ja olisi hyvät elintilat hänelle tarjota, metsä, rannat, pellot ja ehkä ei ihan Hoviväkeä, mutta ymmärtävät ja osaavat mami ja papi.
Salama yritti äsken mennä tutimaan vatiin, mutta nousi pois melkein heti, koska palloja kaipaili seurakseen enemmän. Nyt ne on pitkin lattioita. Eikö voisi laittaa suurta pallomerta eikä pelkkää vatia.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sotkuinen lastenhuone. 🤣
Niinhän se tuppaa olemaan että lelut levällään, oli lapset karvaisia tahi ei. Ja yhtä loputonta keräämistä.
Vierailija kirjoitti:
Toi vaaleanruskea tyttö on kyllä melkonen. Hauska luonne ja vaikuttaa energiseltä, mutta vaatii varmaan aika jämäkkyyttä uudelta kodilta :D
Kyllä! Katselin juuri jälkijunassa päivän tapahtumia. Klo 15 jälkeen kun Hehku tuli leikittämään, niin Kipinä-tyttö hyökkäili tomerasti. Lopulta oli kavereina Välke ja Hämy, he kolmistaan Hehkua vastaan pehmopatjalla.
Salamasta on muuten tänään julkaistu video nukkumassa vadissa. Se selkeästi tykkää palloista unikavereina. Lisää pallomerta Salamalle.
Joo, selvästi portin luona oleva kamera ei toimi. Onneksi toimii just nuo, jotka kuvaa pentuja tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä opin nuo nimet ja tunnistukset tosi nopeasti. Ehkei minulla sittenkään ole mitään alkavaa muistisairautta, mitä olen vaivihkaa kauhulla koittanut tarkkailla itsestäni. Että sellaisenkin asian kautta tämä live toi hyvän mielen ja iloa tähän syksyyn, muisti pelaa!
nimimuistista tai - muistamattomuudesta ei voi päätellä muistisairautta. kyse on siitä onnistuuko löytämään jonkun yhdistävän tekijän nimelle ja asialle. tse opin nimet nopeasti keksimällä niille jonkun adjektiviin. Tähden muistan pyllypilkusta. Välkkeen muistan ihan vain siksi, että on se ainutlaatuisesti värittynyt pentu. Kipinän siitä, että on pieni - kuin kipinä. Hämyn siitä, että on kaikista tummin jne
Vierailija kirjoitti:
Toi vaaleanruskea tyttö on kyllä melkonen. Hauska luonne ja vaikuttaa energiseltä, mutta vaatii varmaan aika jämäkkyyttä uudelta kodilta :D
Ja se oli se mitä kasvattaja pisimpään auttoi ja lisäruokki kun oli aluksi huolissaan. Ilman apuja olisi saattanut jäädä jalkoihin alkumetreillä.
Niin suloiset nuo uudet yksityiskuvat. Erityisesti tuo Säde on kyllä nättinaamainen pentu.
Kipinä on aikamoinen ilopilleri ja tykkää säpinästä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvat ja Salama 💖💖💖💖💖 Hän on niin kaunis. On toki muutkin, mutta.... 💖
Ei ihmekään että lasten pehmoleluille tehdään isot silmät, ne saa pehmon näyttämään söpömmältä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ty-beanie-boos-36487-muddles-23…
Jos oikein kuulin, niin Salama kuulemma tutkii nyt paikkoja ulkomaailmassa. <3
Vierailija kirjoitti:
Joo sanoi että käveli ensimmäisen kerran itse sinne ulkopuoliseen osaan ja sitten käppäili siellä ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö pääsi? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö pääsi? 🤗
Eikun ne pääsi sinne syömään kaikki kun Hn siivosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli se mitä kasvattaja pisimpään auttoi ja lisäruokki kun oli aluksi huolissaan. Ilman apuja olisi saattanut jäädä jalkoihin alkumetreillä.
Ensin seurasin Kipinää ja olin helpottunut, kun se reipastuikin eikä jäänyt enää sivuun vaikka imetyksistä jne. Nyt saakin seurata toista värisamista eli Salamaa hieman huolestuneena. Mutta ihan hyvinhän Salamalla menee yleisesti ottaen. t. Eri
Hovineito yrittää houkutella pentuja takaisin ulkopuolelta. Vain Ruska palasi kantaen ylpeänä saalista eli Trubaduurin lelua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvat ja Salama 💖💖💖💖💖 Hän on niin kaunis. On toki muutkin, mutta.... 💖
Ei ihmekään että lasten pehmoleluille tehdään isot silmät, ne saa pehmon näyttämään söpömmältä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ty-beanie-boos-36487-muddles-23…
Kato Ruska 🤩